De eerste twee platen zijn een jaren 80 hit en een plaatje van vorig jaar. Nog geen nineties dus...(maar die komen vast nog).
edit: plaatje 3 is van 3 jaar geleden, ook geen 90's.
na een half uur: best aardige muziek, maar geen 90's

Moderator: admin6
Leuk onderbouwd ook. Zeg dan niets.jassy schreef:Jammer van de frequentie.
Toch werkt het bij mij nog steeds niet in IE, terwijl vele andere streams wel werken.TotalTunes schreef:De website is aangepast en beter leesbaar. Op verschillende systemen getest en overal werkt de live functie prima (zowel op PC als op de Mac) dus dat 'probleem' is opgelost volgens mij. Ook geen 'dansende' schermen kunnen ontdekken.
Zelde resolutie als jij, ook dual head.Mario G schreef:Uhm... afhankelijk van je resolutie? 2580*1024 standaard hier dualhead.
Jouw browser geeft die hele pagina niet goed weer. Die tekst daaronder hoort er niet. Slechts die vierkante "flash" met die knoppen moeten zichtbaar zijn, gecentreerd in je scherm.Zie hier wat ik zie (verkleind). Met name onder het vierkant gaat het rommelig worden. Misschien dat vierkant center meegeven?
Tja, maar zo zien twee van de pc's hier hem wel.remco_k schreef: Jouw browser geeft die hele pagina niet goed weer. Die tekst daaronder hoort er niet. Slechts die vierkante "flash" met die knoppen moeten zichtbaar zijn, gecentreerd in je scherm.
Mario G schreef:Ja zelfs leesbaar voor een 40plusser![]()
Nu je toch bezig bent:
Onderaan waar je menu-opties hebt: de actieve is rood, de niet actieve zijn zwart qua letter. Zou deze, nu je de rest van de letters wit hebt, die ook wit (of in elk geval lichter) maken waardoor de zwarte letters op het grijs beter leesbaarder zijn.