super 936 Lingewaard
Moderator: admin6
super 936 Lingewaard
Ik ben benieuwd of er al iemand van jullie wel eens geluisterd heeft naar Super 936 fm?
No more..No less.....super 936
Your point being?
edit:
- Ik kán geneens luisteren want de wma icon doet iets met een popup en daarna is het gewoon einde verhaal.
- slogan: "We Love The Ninetees" voor een lokale omroep? Vreemd vooral omdat het "We Love The Nineties" moet zijn.
- Ik kan het mis hebben, maar ik heb toch sterk de indruk te maken te hebben met een zoveelste "wannabe 538-tje" maar dan met hippe dance uit de jaren '90. Waar zit bij jullie het lokale omroep gehalte? De programmering is nergens te vinden.
edit:
- Ik kán geneens luisteren want de wma icon doet iets met een popup en daarna is het gewoon einde verhaal.
- slogan: "We Love The Ninetees" voor een lokale omroep? Vreemd vooral omdat het "We Love The Nineties" moet zijn.
- Ik kan het mis hebben, maar ik heb toch sterk de indruk te maken te hebben met een zoveelste "wannabe 538-tje" maar dan met hippe dance uit de jaren '90. Waar zit bij jullie het lokale omroep gehalte? De programmering is nergens te vinden.
Een cassettebandje was genoeg | Alles kan stuk
Goedkope Shoutcast2 SSL stream? Kijk op digiplay.nl.
De wmp werkt prima. Check "ninetees"...... is okee
Wat is lokaal gehalte.... gelul in de ruimte?? ellelange discussies?? de raadsvergadering?? over hoe je een plantje in een potje moet zetten....
Dan maar geen prijs voor het beste lokale bloemen programma....
Het draait op deze wijze pas officieel vanaf 1 mei....het een en ander volgt nog...
No more....no less....
Wat is lokaal gehalte.... gelul in de ruimte?? ellelange discussies?? de raadsvergadering?? over hoe je een plantje in een potje moet zetten....
Het draait op deze wijze pas officieel vanaf 1 mei....het een en ander volgt nog...
No more....no less....
-
niet handig
niet handig zo'n topic opzetten... dat vraagt om reacties.. en dit soort antwoorden zorgt voor nog meer reacties...
Radio is 1 grote illusie!
- Zwarte Stoomboot
Mag ik dan iets negatiefs zeggen over de website? Die is zo ongeveer onleesbaar, bevat geen nieuws, maar maakt wel bij elke pagina herrie. Da's nogal irriatant als je bijvoorbeeld op je werk zit.
Ik heb nog niet geluisterd, maar uit je reactie maak ik op dat mensen vooral vanwege de muziek zouden moeten gaan luisteren. Ik denk dat je dan beter een commerciële omroep had kunnen beginnen.
"Wat is lokaal gehalte.... gelul in de ruimte?? ellelange discussies?? de raadsvergadering?? over hoe je een plantje in een potje moet zetten...."
Als dat het enige is dat je kunt bedenken bij 'lokaal gehalte', dan heb je 't niet begrepen, denk ik.
Ik heb nog niet geluisterd, maar uit je reactie maak ik op dat mensen vooral vanwege de muziek zouden moeten gaan luisteren. Ik denk dat je dan beter een commerciële omroep had kunnen beginnen.
"Wat is lokaal gehalte.... gelul in de ruimte?? ellelange discussies?? de raadsvergadering?? over hoe je een plantje in een potje moet zetten...."
Als dat het enige is dat je kunt bedenken bij 'lokaal gehalte', dan heb je 't niet begrepen, denk ik.
Wat jij wilt. Bij mij werkt het niet en "ninetees" is geen Engels.RonvA schreef:De wmp werkt prima. Check "ninetees"...... is okee
Je hoeft niets met deze info te doen, het mag wel.
Mja fijn, ik steek moeite om een voorlopige mening en vragen te vormen en krijg dit antwoord terug.Wat is lokaal gehalte.... gelul in de ruimte?? ellelange discussies?? de raadsvergadering?? over hoe je een plantje in een potje moet zetten....
No more....no less....
Nog even en je haalt het nivo van EénVandaag.
Had liever een meer inhoudelijk antwoord gegeven. Hoe jullie bijvoorbeeld de ICE norm denken te halen nu (en in de toekomst). Een blaat antwoord als dit, komt nou niet bepaald profi over. Bij mij niet, bij niemand niet. Jij start een topic over een lokale omroep, dan is het heel normaal dat er al dan niet positieve reakties komen.
Ik heb me bewust niet uitgelaten over de uitermate irritante website, omdat ik nou ook weer niet meteen alles wilde wegklagen.
Laatst gewijzigd door remco_k op 12 mei 2009 16:12, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Het mooiste is denk ik nog wel dat ze draaien voor het knooppunt Arnhem Nijmegen(waar hebben we dat toch meer gehoord) en dan live de wedstrijden van vitesse gaan verslaan, DAAR ZITTEN MENSEN IN NIJMEGEN NIET OP TE WACHTEN! Hiervoor zat meen ik oldies fm op deze frequentie, dat was ook al niet veel soeps.
Wie goed heeft opgelet met de nieuwe mediawet, weet dat ICE te behalen is door slim te plannen in 16.5 uur. Dat moet dus voor Super geen probleem worden.
Tja en wat Ron al zegt. Het lokale gehalte hoeft echt niet in bloemschikken of een raadsvergadering te zitten. Het kan echt wel beter.
De opmerking Vitesse vind ik als oud Huissenaar een opmerking die niet klopt. Daar zit de regio wel degelijk op te wachten NEC toevoegen zou wel een aanwinst zijn. (meer voor Bemmel / Gent)
Officieel KAN gebied, Nijmegen en Arnhem vallen niet onder het Super gebied (maar pakken zij wel goed mee)
Tja en wat Ron al zegt. Het lokale gehalte hoeft echt niet in bloemschikken of een raadsvergadering te zitten. Het kan echt wel beter.
De opmerking Vitesse vind ik als oud Huissenaar een opmerking die niet klopt. Daar zit de regio wel degelijk op te wachten NEC toevoegen zou wel een aanwinst zijn. (meer voor Bemmel / Gent)
Officieel KAN gebied, Nijmegen en Arnhem vallen niet onder het Super gebied (maar pakken zij wel goed mee)
ik dacht dat ik ook schreef "het draait officieel pas sinds 1 mei en het een en ander volgt nog".
Dat is oa. de invulling, programmering, info etc etc.
Neemt niet weg dat info op diverse manieren gebracht kan worden.
Wij zullen zeker aan de norm gaan voldoen.
Ja ...en Vitesse leeft in de regio Arnhem, Lingewaard en zelfs in Nijmegen
Vitesse live is voor de vitesse fan een duidelijke aanwinst. dat geldt ook voor het reguliere sportsprogramma, waarbij alle sport in Lingewaard aan bod komt.
Ja ...en Vitesse leeft in de regio Arnhem, Lingewaard en zelfs in Nijmegen
Vitesse live is voor de vitesse fan een duidelijke aanwinst. dat geldt ook voor het reguliere sportsprogramma, waarbij alle sport in Lingewaard aan bod komt.
- Zwarte Stoomboot
Maar daar zijn we het allemaal wel over eens.Mario G schreef:Tja en wat Ron al zegt. Het lokale gehalte hoeft echt niet in bloemschikken of een raadsvergadering te zitten. Het kan echt wel beter.
Alleen denkt Ron kennelijk als eerste aan bloemschikken als hij het over lokaal gehalte heeft. En dat is natuurlijk onzin. Sport, politiek, verenigingsactiviteiten...afijn, ik hoef het niet uit te leggen hoop ik....
En ik vroeg me dus af hoe, want daar moet toch wel al een plannetje voor zijn of niet?RonvA schreef:ik dacht dat ik ook schreef "het draait officieel pas sinds 1 mei en het een en ander volgt nog".
Op jullie website word ik er in ieder geval niet wijzer van.
Het lijkt me juist van belang dat je inwoners nu al informeert over wat er komen gaat.
En doe dat dan inderdaad op een website die iets vriendelijker is qua lettertype en niet bij elke navigatie naar een andere pagina een fijne jingle speelt. (waarvan de audio ook nog eens uit balans is)
Internet stream doet het zowel in internet explorer als firefox niet.
Dat wil zeggen: in IE komt er een popup die meteen weer weg is en daarna niets meer, in FF gebeurd hetzelfde, daarna wordt de windows media player gestart, die vervolgens "geen verbinging kan maken met de media".
Rechtstreeks het ASF bestand gebruiken helpt ook niet:
http://rrr.sz.xlcdn.com/?user=kanaal13& ... output=wma
En zowel met winamp als met windows media player als met VLC media player de stream URL rechtstreeks inkloppen, werkt ook niet:
mms://wm1.sz.xlcdn.com/sz=kanaal13=Radio
Dus als jij vind dat het prima werkt, vind ik het ook goed. Je zou ook even kunnen checken of er niet gewoon iets onbenulligs foutgaat.
Edit:
Ben nu thuis, en hier werkt het eveneens niet met IE, vreemd genoeg wel met firefox.
Laatst gewijzigd door remco_k op 12 mei 2009 19:12, 3 keer totaal gewijzigd.