[Centraal] Radio Decibel
Moderator: admin6
-
-
Re: [Centraal] Radio Decibel
Wat is er mis mee als ik op je reageer? Gaat het wel helemaal goed met je of kan ik je misschien ergens mee helpen? Stuur gerust een PB als je hulp nodig hebt.waterveenmos schreef: ↑10 jan 2024 13:36Ik denk vooral dat je je toon een beetje moet matigen.GerjanCluistra schreef: ↑10 jan 2024 11:34Wat den je zelf? Als KINK op de 14e de randstedelijke ether in moet is alles vrijdag al klaar. En als het onverhoopt met een maand uitgesteld word, dan is het maar vast klaar.waterveenmos schreef: ↑10 jan 2024 11:25 Ik ben wel benieuwd wanneer dat eventueel zou gaan gebeuren dan. De 14e is komende zondag al, en het lijkt mij dat je ook technisch wel wat voor elkaar zal moeten krijgen om die frequenties over te nemen. Tenzij Kink natuurlijk al hard achter de schermen aan het werk is.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
-
Je hebt zelf dus duidelijk niet door hoe ongekend arrogant je overkomt, getuige dit prachtige stukje proza. Me dunkt is is die vraag "gaat het wel helemaal goed" eentje die je jezelf dus beter in de spiegel kan stellen. En daar laat ik het graag bij.GerjanCluistra schreef: ↑10 jan 2024 19:17Wat is er mis mee als ik op je reageer? Gaat het wel helemaal goed met je of kan ik je misschien ergens mee helpen? Stuur gerust een PB als je hulp nodig hebt.waterveenmos schreef: ↑10 jan 2024 13:36Ik denk vooral dat je je toon een beetje moet matigen.GerjanCluistra schreef: ↑10 jan 2024 11:34
Wat den je zelf? Als KINK op de 14e de randstedelijke ether in moet is alles vrijdag al klaar. En als het onverhoopt met een maand uitgesteld word, dan is het maar vast klaar.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Het viel mij vandaag op dat de website decibel.nl flink uitgekleed is. Op hun hoofdpagina staat de banner met hun frequenties niet meer en de links naar de programmering en frequenties zijn uit het menu gehaald.(Via-via kun je er nog wel komen.)
-
Dat lijkt mij en teken aan de wand dat er iets staat te gebeuren. Melden ze de frequenties nog op zender?
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
-
Het zou nu zomaar van de ene op de andere dag KINK kunnen zijn, zonder voor aankondiging.
-
Er komt in elk geval iets anders, zo hoorde ik vanmorgen. Stefan Brau vertelde dat hij vandaag voor het laatst was, dat er volgende week iets anders is.
-
Las op de Facebook van decibel onder een bericht dat ze vanaf februari alleen nog online beluisteren zijn dus nog geen kink volgende week decibel blijft dus tot eind januari nog op fm waarschijnlijk
-
Waarschijnlijk dus nog GEEN goedkeuring om hun signaal te downgraden naar nog meer 'babyfoon' niveau. Misschien zijn er toch nog bezwaren binnen gekomen op het besluit om KINK door te mogen geven.....
-
Denk nou eens na!Vanjeafisharder schreef: ↑11 jan 2024 22:00 Waarschijnlijk dus nog GEEN goedkeuring om hun signaal te downgraden naar nog meer 'babyfoon' niveau. Misschien zijn er toch nog bezwaren binnen gekomen op het besluit om KINK door te mogen geven.....
1 februari, wat is het dan? Juist... 5 jarig bestaan van KINK!
En dat iets anders houdt in dat Decibel volledig non-stop wordt en alleen nog online te beluisteren zal zijn.GerjanCluistra schreef: ↑11 jan 2024 11:23 Er komt in elk geval iets anders, zo hoorde ik vanmorgen. Stefan Brau vertelde dat hij vandaag voor het laatst was, dat er volgende week iets anders is.
-
Dat geloof ik wel, ging mij er meer om wat er dan op FM te horen zou zijn.RJ1984 schreef: ↑12 jan 2024 08:34En dat iets anders houdt in dat Decibel volledig non-stop wordt en alleen nog online te beluisteren zal zijn.GerjanCluistra schreef: ↑11 jan 2024 11:23 Er komt in elk geval iets anders, zo hoorde ik vanmorgen. Stefan Brau vertelde dat hij vandaag voor het laatst was, dat er volgende week iets anders is.
-
Joh, dat is een mooi ijkpunt om officieel van start te gaan, als KINK inderdaad op FM komt maar ik zou niet nog eens 2 weken wachten als je nu al kunt uitzenden. Behalve als dat nog niet kan om de reden die ik aangaf.kwaliteitsuser schreef: ↑12 jan 2024 05:14Denk nou eens na!Vanjeafisharder schreef: ↑11 jan 2024 22:00 Waarschijnlijk dus nog GEEN goedkeuring om hun signaal te downgraden naar nog meer 'babyfoon' niveau. Misschien zijn er toch nog bezwaren binnen gekomen op het besluit om KINK door te mogen geven.....
1 februari, wat is het dan? Juist... 5 jarig bestaan van KINK!
-
KINK komt 23 januari op het Decibel kavel. Het staat op hun Instagram, dus het is waar.
Kijk live mee op de ensembles 11C DAB+, 12C NPO, 9C...., 7D MTVNL, 6A Overijssel en 9D Mein NRW DAB+ op
http://www.dabmonitor.nl/
http://www.dabmonitor.nl/