5 jaarkwaliteitsuser schreef: ↑27 dec 2023 02:06Als dat écht zo is zou ik eerder rekenen op 1 februari.Marco79 schreef: ↑26 dec 2023 23:18 Hier is het wachten op...
https://zoek.officielebekendmakingen.nl ... 33506.html
8 januari groen licht (of bezwaren? Kink in de kabel haha...). Is alles in orde voor Kink en kan de overname / productie overeenkomst rond gemaakt worden.
Zoals het er nu voor staat: tweede week januari.
Dat is de datum dat KINK precies 4 jaar bestaat.
Een mooie datum voor de start van KINK op FM lijkt mij.
[Centraal] Radio Decibel
Moderator: admin6
-
Re: [Centraal] Radio Decibel
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Decibel is gestopt op Kanaal 7C in Noord Brabant en Limburg. Zijn ze in Eindhoven ook op FM gestopt?
Kijk live mee op de ensembles 11C DAB+, 12C NPO, 9C...., 7D MTVNL, 6A Overijssel en 9D Mein NRW DAB+ op
http://www.dabmonitor.nl/
http://www.dabmonitor.nl/
-
Het andere DB962 van de Omroepvereniging Decibel heeft kavel 10C Almere en de kavels om Amsterdam heen verlaten. Online gaan ze nog wel verder werd gisteren op het nippertje bekend gemaakt. Dus is er is weer plek op dat kavel.
Ik denk dat er weinig partijen zijn die nu nog op dab+ willen. De huidige licenties lopen allemaal over een paar maanden af. Dan komt er de nieuwe Dab+ indeling. Eerst gaat de ruimte naar de lokale publieke omroepen die zich kunnen inschrijven en daarna zal de ruimte die eventueel over is geveild worden aan commerciële partijen.Vanjeafisharder schreef: ↑01 jan 2024 14:32 Het andere DB962 van de Omroepvereniging Decibel heeft kavel 10C Almere en de kavels om Amsterdam heen verlaten. Online gaan ze nog wel verder werd gisteren op het nippertje bekend gemaakt. Dus is er is weer plek op dat kavel.
-
Volgens Patrick kicken gaat decibel alleen online door en ook niet meer op DAB+
-
Ik vermoed voor JND classics, die zit sinds vandaag op het dab+ kanaal waar decibel op zat.Vliegendereporter schreef: ↑01 jan 2024 15:05Dan zal de FM frequentie ook wel weer ingezet worden voor JND
-
Het normale JND schijnt weer op de frequentie te zitten dus niet JND classics
https://mediamagazine.nl/decibel-niet-m ... and/?amp=1
https://mediamagazine.nl/decibel-niet-m ... and/?amp=1
-
Vanmiddag hoorde ik in de uitzending dat er op 14 januari wat gaat veranderen. De DJ van dienst gaf aan wel te blijven, maar had het over online of via de app.
-
Vandaag was de laatste dag dat er bezwaar gemaakt kon worden op het inkrimpen van het bereik van het Decibel randstad kavel naar nog meer 'babyfoon' niveau. Ik denk dat het bij geen bezwaar niet lang meer duurt voordat KINK het kavel in gebruik kan nemen.
-
Misschien heeft talpa wel bezwaar gemaakt zo niet dan verwacht ik komende dagen wel een officiële bekendmaking aankondiging vanuit kink en decibelVanjeafisharder schreef: ↑08 jan 2024 13:11 Vandaag was de laatste dag dat er bezwaar gemaakt kon worden op het inkrimpen van het bereik van het Decibel randstad kavel naar nog meer 'babyfoon' niveau. Ik denk dat het bij geen bezwaar niet lang meer duurt voordat KINK het kavel in gebruik kan nemen.
-
Ik ben wel benieuwd wanneer dat eventueel zou gaan gebeuren dan. De 14e is komende zondag al, en het lijkt mij dat je ook technisch wel wat voor elkaar zal moeten krijgen om die frequenties over te nemen. Tenzij Kink natuurlijk al hard achter de schermen aan het werk is.
-
Denk dat er nog geen groen licht is anders had het wel bekend geweest zo daags voor een mogelijke start.
-
Wat den je zelf? Als KINK op de 14e de randstedelijke ether in moet is alles vrijdag al klaar. En als het onverhoopt met een maand uitgesteld word, dan is het maar vast klaar.waterveenmos schreef: ↑10 jan 2024 11:25 Ik ben wel benieuwd wanneer dat eventueel zou gaan gebeuren dan. De 14e is komende zondag al, en het lijkt mij dat je ook technisch wel wat voor elkaar zal moeten krijgen om die frequenties over te nemen. Tenzij Kink natuurlijk al hard achter de schermen aan het werk is.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
-
Ik denk vooral dat je je toon een beetje moet matigen.GerjanCluistra schreef: ↑10 jan 2024 11:34Wat den je zelf? Als KINK op de 14e de randstedelijke ether in moet is alles vrijdag al klaar. En als het onverhoopt met een maand uitgesteld word, dan is het maar vast klaar.waterveenmos schreef: ↑10 jan 2024 11:25 Ik ben wel benieuwd wanneer dat eventueel zou gaan gebeuren dan. De 14e is komende zondag al, en het lijkt mij dat je ook technisch wel wat voor elkaar zal moeten krijgen om die frequenties over te nemen. Tenzij Kink natuurlijk al hard achter de schermen aan het werk is.