Radio Decibel is een commercieel radiostation dat uitzendt in de vier grote steden en de regio Eindhoven.
Al het nieuws over Decibel is te vinden in dit speciale dossier op RadioFreak.nl.
Het laatste nieuws:
Radio Decibel gooit programmering om
Radio Decibel start op maandag 6 april met een nieuwe programmering. "Naast een groot aantal wijzigingen blijven de speerpunten uit de huidige programmering gehandhaafd. Zo blijft Edwin Diergaarde iedere werkdag tussen 13:00 en 16:00 uur te horen met ‘Dier op Decibel’ en zal Barry Brand de middagshow voor zijn rekening blijven nemen van 16:00 tot 19:00 uur."
EA schreef:Ik heb inmiddels van mijn bron te horen gekregen dat de nacht inderdaad op non stop gaat...De aftakeling is begonnen...
radiolady schreef:Koen van Tijn is ontslagen bij Decibel, net als diverse andere presentatoren. Jammer, maar dat is commerciële radio anno nu. Zekerheid tot de deur...
Moderator -- Info: forum@radiofreak.nl / Forumregels: http://www.radioforum.nl/forumregels
radiolady schreef:Koen van Tijn is ontslagen bij Decibel, net als diverse andere presentatoren. Jammer, maar dat is commerciële radio anno nu. Zekerheid tot de deur...
Het geeft wel aan dat de zaken voortvarend gaan daar.
Als je na 1.5 maand alo zover bent dat je moet snijden in je programmering en diverse mensen ontslag moet aan zeggen zal dat niet komen omdat de inkomsten zo fantastisch zijn.
Ik denk dat de prijs van de pinda's ze de das omdeden...
Wel jammer dat er nu paniek in de tent is ontstaan.Ik begrijp het wel, maar volgens mij is de leiding daar nu even vergeten wat een negatieve impact dit soort acties en formatswitches hebben op de langere termijn.
Want in de mediawereld slaan ze nu natuurlijk een behoorlijk slecht figuur door opeens na alle bombarie over de nieuwe radio omroep nu met allemaal ontslagen en paniekwijzigingen voorbij te laten komen!
Jammer...misschien was City Classic Rock houden dan toch een betere zet geweest..(achteraf natuurlijk makkelijk te zeggen...)
Maar met City FM was er wel meer muziek op de autoradio geweest, want dat was toch een beter format. (Mijn smaak)
Nu moet ik weer naar de AM luisteren.
Ja alle "oude" Decibellers zijn eruit gerost behalve Eline, Lion en uiteraard mijn grote vriend BvdM.
Met Bas E gaat t volgens mij goed ga volgende week een borrel met hem drinken dus...... kunnen we ook eens een keer de andere kant aanhoren
Ik zeg maar zo....zo moeilijk is radio nu ook weer niet!