Radiodossier Nijmegen binnenkort online?

Zijn ze in of uit de lucht? Waar komen ze binnen? Wie heeft de hoogste vermogens en waar vind je schema's?

Moderator: admin6

Welk station uit Nijmegen had je voorkeur?

Delta
5
19%
Keizerstad
14
52%
Rataplan
1
4%
Contact
1
4%
Lokaal
0
Geen stemmen
Exclusief
0
Geen stemmen
Reflex
1
4%
De Grijze Duif
1
4%
Totaal
1
4%
Een ander station
3
11%

Totaal aantal stemmen: 27

Fantasy906

Bericht door Fantasy906 »

@ Roger:

Stuur anders de webmaster ff een mailtje misschien dat hij de rest van de foto's ook wil plaatsen, die zien er ook wat professioneler uit, maar ja hoe oud waren we toen ook..lol
rvbracht

Bericht door rvbracht »

OK zal ik doen. Dacht dat jij daar ook wel wat in zou kunnen veranderen.

Overigens ben ik wel benieuwd naar die 3 overige stations.
Willen de voters zich eens bekend maken, en vertellen welke andere stations dat dan waren?
marco de graaf

vote 1: POWER971

Bericht door marco de graaf »

In Nijmegen had je in de jaren 90 POWER 971. Die zond ook 24 -7 uit. Van een niet te missen lokatie! :))
En was goed te beluisteren, met veel bekende DJ’s.

En waar je ook naar kon luisteren was inderdaad Fantasy 906. Deze zaten ook 24-7 in de lucht.

Naar, nadat deze stations gestopt waren, is het met de radio pret snel over gegaan daar in Nijmegen.
:cry: :cry: :cry: :cry:
Als het straalt, dan is het goed.
Madurodam FM

Bericht door Madurodam FM »

En (ik had het er al eens eerder over, vanwege de leuke stickerpromo's) het non-stopstation Radio Continu.
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"
Zwarte Stoomboot

Bericht door Zwarte Stoomboot »

rvbracht schreef:Overigens ben ik wel benieuwd naar die 3 overige stations.
Ik heb niet gestemd, maar ik herinner me nog Neerlandio (staat niet in het lijstje).
rvbracht

Bericht door rvbracht »

Power FM mooi hoog vanaf die flat in Hatert. Fantasy kan ik mij ook nog herinneren. Maar Radio Continu op 99,4 vanaf Lindenholt, daar waar Radio City en Radio Totaal ook eerder vanadaan kwamen klonk erg goed. Jammer dat dat niet zo lang stand hield.
Wat ik er nog van weet werd dat station door Rick v/d Meer van Delta opgezet.
Neerlandio was natuurlijk helemaal spectaculair. Paas en Kerst radio in optima forma. Een van de weinig Nijmeegse piraten die toen in stereo uitzonden. Heb uit de tijd van Neerlandio rondom de inval nog wat opnames liggen. Zal ze binnenkort eens online zetten.
Madurodam FM

Bericht door Madurodam FM »

Willen de voters zich eens bekend maken, en vertellen welke andere stations dat dan waren?
Op deze site http://wilfredaalders.nijmegennet.nl/ nog wat verhalen over o.a. Baccara 91.1 en Powerplay 101
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"
balthasar

Re: Radiodossier Nijmegen binnenkort online?

Bericht door balthasar »

Ik mis 1 leuke nederlandstalige Radio piraat uit jullie piraten uit nijmegen ,
Vanaf 1990 heb ik samen met wat ouwe dj's van onder andere de grijze duif , wat later powerplayfm werd (Bacara, Lokaalfm) fantasyfm . Actief populair Nova radio enzv
De piraten zender Goldstarradio begonnen.
Wij zaten op de fm band op de 93,0fm band Wij draaiden 24/7 met live uitzendingen,
Ons eerste uitzend adres was op de Brederostraat ,een half jaar Later begonnen we vanuit de klaverstraat 36 te Nijmegen.
Ikzelf vond de feestmeester van Keizerstad .Balthazar Van Puffellen een groot voor beeld en Vond dat ik eigenlijk wel dezelfde drive had en daar we een piraten zender hadden werd mijn radio Balthsasar Von Snuffellen en ik had het programma de Snuffeldoos een doos zonder bodem maar met de mooiste Veelal Nederlads talige gouwe ouwe en ik draaide mijn programma
Elke zaterdag en zondag ochtend.09:00/12:00
Wij hebben ruim 6 jaar op de 93 fm. Gedraaid en in eind 96 begin 97 besloten we na een flinke boete en waarschuwing om met toekening van nog een laatste Weekeinde te stoppen.
Enkele radio Dj die we hadden waren
Hans van der tocht ( janssen) samen met zijn broer hieronder de programma's om elke week het rad van Fortuin en onze bingo
Theo van Volkhoven (janssen)
Joop sanders.Altijd anders met sanders
Reinaard de Vos Muzikale raad door Renaard.
Frans van de Mast.
Balthasar van Snuffellen ( toon riep) de snuffeldoos.
Martin van de ven
Berry van de linden de leuwenkuil.
Jan de beer ( van duren)
Theo Bolt en zijn zoon Percie
Samen met hun deed ik de b.b show.
Rob de Wit (Envelopen show)
John verdiepen.
Melvin Jacobs
De bolle van Zwolle (Martijn van der Hoorn)
Max de Groot
Rinie de draaier
Ron de groot ( Pierre Bielsma)
Dhr Schaap
Rob Donkervoort.
En nog vele anderen .Wij hadden weinig reclame's want we vonden mensen willen muziek . Dus elk jaar met Sinterklaas en kerst was er in de woning van familie Sanders een groot verkleed feest 2 a 3 Sinterklazen en een stuk of 8 a 10 pieten Sminken en toender tijd kon je voor een klein bedrag de Sint thuis laten komen.
En met kerst de kerstman.
We stopten altijd op de laatste dag Bij het cafe van Hans Janssen de Kiep op de Dennestraat naast de Kerk. En daar kwamen we na het laatste Sinterklaas bezoek .bij elkaar en dronken daar wat op de goede Sinterklaas en opbrengst voor onze zender. We hadden ook de Drive in show welke je kon boeken.
En zo hebben we ruim 6 jaar gedraaid.
Tegen woordig zit ik zelf bij fran van de zanden op internet radio zender powerplayfm
Ik vond wel dat ook Goldstar en Powerplay ,Actief populair en Nova radio wel Vermeld mochten worden

Kortom wij waren een leuk Radiostation
En waren best goed beluisterd en hebben heel wat kinder hartjes vrolijk gemaakt in de december maand

Dus vandaar dit berichtje met
groet Toon Riep
Johnny_

Re: Radiodossier Nijmegen binnenkort online?

Bericht door Johnny_ »

Keizerstad, bij de laatste uren geweest!. toen was ik zelf nog presentator, ben nu 37 das al lang geleden voor mij. een betere zender als keizerstad is nooit ergens geëvenaard! Radio met gevoel, edit Lokaal Radio kwam toch ook uit Nijmegen? van frank meen ik.
Plaats reactie