Bouw nieuwe studio

Plaats links naar foto's van studio's die jij de moeite waard vind. RadioForum.nl is niet verantwoordelijk voor de vertoonde foto's.

Moderator: admin6

Plaats reactie
De_hardste

Bericht door De_hardste »

Borus schreef:
Special.net schreef:Borus beetje stil hè
Toch heb jij een hoop uit te leggen aan al je "collega-forummers" als ik er nu door jouw 2e reactie het bijltje er bij neergooi en de foto's van het net af haal...
Zal mij echt aan me reet roesten of je ze er af haalt of niet..

Niet naast de schoenen gaan lopen ..
Iemand een stukje wlan kabel voor mij?
DeVi

Bericht door DeVi »

Ow,ow, De_hardste. Hou je beetje rustig, alsjeblieft. Hij doet z'n best om er een leuk topic van te maken door de evolutie van zn studio in beeld te brengen en jij neemt hem dat niet bepaald in dank af. Als het je 'echt aan je reet zal roesten'. Kom dan alsjeblieft NOOIT MEER in dit topic. Dan kunnen de geïnteresseerde mensen rustig verder praten.
tiggelmaniak

Bericht door tiggelmaniak »

Ik snap het niet... Als dit topic je niet interesseerd dan lees je het toch gewoon niet? Lijkt mij simpel. Als je dan echt zo graag wilt zieken, open dan een topic 'beroepschagrijnen', spui daar vervolgens al je ellende, en probeer daar met alle collega-azijnpissers lekker julliezelf in de put te discussieren.

Ik vind dit een leuk topic, al was het alleen maar om te zien hoe iemand zijn studio ontwikkeld. Wat mij betreft mogen er meer van dit soort topics komen. Iedereen heeft namelijk zijn eigen methode om dit soort projecten aan te pakken, wat als gevolg heeft dat dat voor de geïnteresseerden (dit zijn dus geen treurige mensen die overal maar tegen aan willen trappen) altijd wel weer leerzaam is. Iedereen heeft af en toe creatieve oplossingen waar anderen nog niet opgekomen waren, maar wel zeer bruikbaar blijken te zijn...

(ik ben niet zo van dit soort betuttelende berichtjes, maar dit keer moest het me even van het hart)
De_hardste

Bericht door De_hardste »

tiggelmaniak schreef:Ik snap het niet... Als dit topic je niet interesseerd dan lees je het toch gewoon niet? Lijkt mij simpel. Als je dan echt zo graag wilt zieken, open dan een topic 'beroepschagrijnen', spui daar vervolgens al je ellende, en probeer daar met alle collega-azijnpissers lekker julliezelf in de put te discussieren.

Ik vind dit een leuk topic, al was het alleen maar om te zien hoe iemand zijn studio ontwikkeld. Wat mij betreft mogen er meer van dit soort topics komen. Iedereen heeft namelijk zijn eigen methode om dit soort projecten aan te pakken, wat als gevolg heeft dat dat voor de geïnteresseerden (dit zijn dus geen treurige mensen die overal maar tegen aan willen trappen) altijd wel weer leerzaam is. Iedereen heeft af en toe creatieve oplossingen waar anderen nog niet opgekomen waren, maar wel zeer bruikbaar blijken te zijn...

(ik ben niet zo van dit soort betuttelende berichtjes, maar dit keer moest het me even van het hart)
Ik geloof dat niet iedereen begrijpt wat ik bedoel..
Ik vindt het ook leuk om te zien hoe iemand zijn studio opbouwt.
Daarintegen kan er niet tegen als iemand naast zijn schoenen gaat lopen over het al dan niet verwijderen van zijn foto's.
Iemand een stukje wlan kabel voor mij?
Remmyvd

Bericht door Remmyvd »

:sad: Pff ,gaan we weer! -kots
Al 25 jaar met radio aan het prutsen..
Wie met radio begint ,komt er nooit meer vanaf..
http://www.nrgradio.nl
Vraagje? Kijk eerst ff in de zoekfunctie van het forum!
Ingmar

Bericht door Ingmar »

word je moe van, gewoon verder bouwen, trots zijn op wat je behaald hebt! :)
I like it!
DeVi

Bericht door DeVi »

Haha, goed gezegt Ingmar :P
mkames

Bericht door mkames »

..en waar was dit uiteindelijke (en van mijn kant begrijpelijke-) standpunt van TS allemaal ook alweer aan te danken?
Oh ja....

...ach laat ook maar.

Briljante speciale ".net-niet"-actie!!...wederom... Way to go kiddo!

...en aan Borus;
jammer dat het enthousiasme voor het bijhouden van je, voor velen interessante, topic je door enkele "stoorzenders" wordt ontnomen op deze manier.
Ik denk dat ik niet alleen sta door te zeggen dat ik absoluut begrip voor je standpunt kan opbrengen. Misschien dat je die nog wil herzien om de, gelukkig, grotere groep van welwillende topic-volgers niet de dupe te laten worden van de houding van een select groepje (letterlijk en figuurlijk-) onvolwassen mensen alhier.
...en zo niet; alle begrip!
Laatst gewijzigd door mkames op 05 feb 2008 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
admin1
Moderator

Bericht door admin1 »

Gaarne ontopic en gezeik achterwege laten.
Moderator -- Info: forum@radiofreak.nl / Forumregels: http://www.radioforum.nl/forumregels
Borus

Bericht door Borus »

admin1 schreef:Gaarne ontopic en gezeik achterwege laten.
Hoog tijd om weer verder te gaan dus...

Er waren nog wat vragen over mijn cd-kast dus heb ik daar maar even een foto van gemaakt. Kast is op maat gemaakt voor mijn oude studio en past in de nieuwe studio precies op de muur... kwestie van dom geluk :wink: Er gaan zo'n 1600 cd's in enkostte € 1250,- . Hij is gemaakt van MDF en is blank gelakt.

Afbeelding
Special.net

Bericht door Special.net »

Mooie kast. Maar is het niet handig om er op te schrijven welke cd's erin zitten? genre/alfabetische volgerde enzo. Of weet je alles uit je hoofd?
eum...?
NetFM

Bericht door NetFM »

Volgens mij als je bij die kast alle lades tegelijk opent, kantelt die naar voren :razz:
muppet

Bericht door muppet »

NetFM schreef:Volgens mij als je bij die kast alle lades tegelijk opent, kantelt die naar voren :razz:
Haha, dat gebeurt volgens mij alleen maar spontaan bij minimaal 7 op de schaal van Richter. Ik denk niet dat je, als je een CD-tje iet kunt vinden, alle laatjes (of is het nou laadjes) tegelijk open zet.

Je kan natuurlijk ook een paar ankers in de muur meppen. :D

@Borus:

Mooi werk!
... dus ...
Ingmar

Bericht door Ingmar »

zozo, mooie kast hoor :)
I like it!
Special.net

Bericht door Special.net »

NetFM schreef:Volgens mij als je bij die kast alle lades tegelijk opent, kantelt die naar voren :razz:
Haha denk even goed na. Alsof iemand opeens een kast met heel wat cd's omgooit zonder een beetje kracht.
eum...?
Plaats reactie