Bouw nieuwe studio

Plaats links naar foto's van studio's die jij de moeite waard vind. RadioForum.nl is niet verantwoordelijk voor de vertoonde foto's.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Borus

Re: Bouw nieuwe studio

Bericht door Borus »

Zo af en toe worden er kleine wijzigingen aangebracht in de studio. Inmiddels is er een Symetrix 528 toegevoegd aan de set-up als voice-processor. Tevens is er onderin de kast een nieuwe aansluiting gemaakt voor de hoofdtelefoon. Deze zit bovenaan het mengpaneel en zit daardoor onder de documenthouder. Om dit te realiseren is er een D-size connectorpaneel onderin de kast toegevoegd. Hierin is een jack (hoofdtelefoon) een XLR (mic ingang) en 2x een RCA (losse ingang) aangebracht. Hiermee wil ik voorkomen dat ik op de achterkant van het mengpaneel moet omsteken als er een keer iets uitgeprobeerd of aangesloten moet worden.

De Zoom RFX2000 heeft het veld moeten ruimen. Deze multi-effectsprocessor werd nooit meer gebruikt, dus is uit de kast gehaald.

Afbeelding
v.ijl

Bericht door v.ijl »

Borus schreef: 06 jan 2017 16:43 ..... Tevens is er onderin de kast een nieuwe aansluiting gemaakt voor de hoofdtelefoon. Deze zit bovenaan het mengpaneel en zit daardoor onder de documenthouder. Om dit te realiseren is er een D-size connectorpaneel onderin de kast toegevoegd. Hierin is een jack (hoofdtelefoon) een XLR (mic ingang) en 2x een RCA (losse ingang) aangebracht. Hiermee wil ik voorkomen dat ik op de achterkant van het mengpaneel moet omsteken als er een keer iets uitgeprobeerd of aangesloten moet worden. .....
Gelukkig zijn er op het forum nog creatieve en handige Harry's! :)) :))

De Zoom RFX2000 heeft het veld moeten ruimen. Deze multi-effectsprocessor werd nooit meer gebruikt, dus is uit de kast gehaald.
Verkoop via marktplaats...?
en dan is er koffie......
Borus

Bericht door Borus »

Dat was wel het plan, maar blijkt dat het apparaat eerst even gecontroleerd moet worden. Probleempje met de voeding volgens mij. Nadeel is dat de controle straks net zoveel kost als de marktplaatswaarde.
Plaats reactie