Nieuwe frequentie's Suc6FM
Moderator: admin6
Re: Nieuwe frequentie's Suc6FM
En de AF functie van de RDS zit nog niet lekker. In de auto gaat hij regelmatig 'zoeken' terwijl het signaal nog gewoon goed is. Wat zeg ik? Hard.
Zelf geen last van met nieuw type radio. In de AF staat waarschijnlijk al de tweede frequentie. Helaas heeft de 94.8 soms last van radio 4 met een aantal kilowatt. Sommige radio’s gaan dan al snel zoeken naar een alternatieve frequentie, gezien deze nog niet aan staat krijg je zo’n situatie.
Begreep dat de Etten-Leur frequentie niet lang meer op zich laat wachten.
Tijd dat AT lokale dab+ in Brabant verder gaat uitrollen… dan kunnen ze daar ook mooi op. Mijn autoradio ontvangt de 94.8 tot Den Bosch, daarna tot Nijmegen via dab+
bij mij begint het stereo al te ruisen aan zuidoostkant van Breda, bij Tilburg is het ook niet heel goed meer voor een luisteraar die geen storingen wilt horen zeg maar, knap dat jij hem hebt tot Den Bosch
Gloednieuwe auto met gloednieuwe radio en schijnbaar goede antenne.
Zowieso bizar goed ontvangst mee.
Geen last van mono signaal, ook de rds loopt prima op langere afstand.
Zowieso bizar goed ontvangst mee.
Geen last van mono signaal, ook de rds loopt prima op langere afstand.
Vreemd ja je hoort 100%NL vrij goed op 94.9 als je ten oosten van Breda komt.DX'r schreef: ↑09 okt 2022 17:46bij mij begint het stereo al te ruisen aan zuidoostkant van Breda, bij Tilburg is het ook niet heel goed meer voor een luisteraar die geen storingen wilt horen zeg maar, knap dat jij hem hebt tot Den Bosch
Schijnbaar is mijn tuner stabieler en heeft dus minder last van andere signalen.JanL schreef: ↑09 okt 2022 18:53Vreemd ja je hoort 100%NL vrij goed op 94.9 als je ten oosten van Breda komt.
-
Zojuist terug uit Gouda en daar nog even gekeken of Gouda FM al in de lucht was. Niet dus. Hoe lang krijgen ze de tijd om hun zender aan te zetten ?
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"
Suc6 komt niet in Gouda dus verkeerde topicMadurodam FM schreef: ↑15 okt 2022 15:59 Zojuist terug uit Gouda en daar nog even gekeken of Gouda FM al in de lucht was. Niet dus. Hoe lang krijgen ze de tijd om hun zender aan te zetten ?
Het gebruiksrecht omvat het gebruik van de frequentieruimte, opgenomen in de bijlage bij deze vergunning, voor niet-landelijke commerciële radio-omroep (kavel B39).Madurodam FM schreef: ↑15 okt 2022 15:59 Zojuist terug uit Gouda en daar nog even gekeken of Gouda FM al in de lucht was. Niet dus. Hoe lang krijgen ze de tijd om hun zender aan te zetten ?
2.De vergunninghouder neemt de in de bijlage genoemde frequentie binnen drie maanden na inwerkingtreding van deze vergunning in gebruik en houdt deze in gebruik.
en die 3 maanden geldt voor B39 tot en met B54.
Uitstel aanvragen hierop is mogelijk. Hoelang deze termijn dan is weet ik helaas niet. Ben benieuwd wat er bij Gouda Fm speelt.DX'r schreef: ↑16 okt 2022 14:00Het gebruiksrecht omvat het gebruik van de frequentieruimte, opgenomen in de bijlage bij deze vergunning, voor niet-landelijke commerciële radio-omroep (kavel B39).Madurodam FM schreef: ↑15 okt 2022 15:59 Zojuist terug uit Gouda en daar nog even gekeken of Gouda FM al in de lucht was. Niet dus. Hoe lang krijgen ze de tijd om hun zender aan te zetten ?
2.De vergunninghouder neemt de in de bijlage genoemde frequentie binnen drie maanden na inwerkingtreding van deze vergunning in gebruik en houdt deze in gebruik.
en die 3 maanden geldt voor B39 tot en met B54.
Inmiddels hangt er wat anders blijkbaar zie https://radio-tv-nederland.nl/fmkaart/brabant.html
Hangt er al sinds de eerste uitzenddag wat ik heb gezien.DX'r schreef: ↑17 okt 2022 17:08Inmiddels hangt er wat anders blijkbaar zie https://radio-tv-nederland.nl/fmkaart/brabant.html
Oke dan heeft JanL niet goed gekekenPascal. K schreef: ↑17 okt 2022 17:33Hangt er al sinds de eerste uitzenddag wat ik heb gezien.DX'r schreef: ↑17 okt 2022 17:08Inmiddels hangt er wat anders blijkbaar zie https://radio-tv-nederland.nl/fmkaart/brabant.html

Die dipool 'rechts bovenin' is nieuw. De rest hing er al een hele tijd. Misschien heb ik het niet goed verwoord toen.