Gozert,bazza schreef:1 ding nog: Jaja ik weet dat het klinkit als een amateur, maar is een Samson microfoon aan te sluiten op een Behringer mengpaneel? En als ik een PC met muziek en alles, een microfoon, en een mengpaneel heb, moet ik dan nog meer dingen hebben om een radio uitzending te maken?
ik volg je vragen al een tijdje, en ik kan me nu niet meer inhouden om te reageren.
Ten eerste is GEEN vraag dom, want domme vragen bestaan niet. Ik kan het ook erg waarderen dat iedereen je gewoon wil helpen.
Maar wat ik niet snap is jou 'manager' Vincent ( zoals hij zichzelf noemt ). Hij wil graag dat jij voor hem gaat draaien, maar helpt je totaal niet!
Ik citeer van de website:
"Aan ervaring zal het niet ontbreken. Ik heb bij twee serieuze internetradio's gewerkt en heb het daar altijd ontzettend naar mijn zin gehad. Ik hoop dat FutureRadio ook uit zal groeien tot zo'n groot station."
Als meneer Vincent met zijn station groot wil worden, zou hij wel een bepaalde kwaliteit moeten leveren. Met een headset-mic of een ruis-reducerende-2,50-microfoon ga je dat niet redden natuurlijk.
Het idee van Michel ( WBITS-Michel ) leek mij de beste optie voor jou, aangezien je ook nog niet weet waarvoor een mengpaneel nou eigenlijk is. Nogmaals; dit geeft niets!
Mijn complimenten dat je alles durft te vragen, en een bitch-slap naar de grote directeur Vincent ( met stropdas )