Verhuizing VOS Valkenswaard

Plaats links naar foto's van studio's die jij de moeite waard vind. RadioForum.nl is niet verantwoordelijk voor de vertoonde foto's.

Moderator: admin6

Plaats reactie
XtcFm

Bericht door XtcFm »

Budweiser schreef:over laat gesproken, maar toch... zonde dat je op die manier weggegaan bent, de eigenwijzigheid van sommige mensen staat je soms tegen, en ik kan me indenken hoe je je op zo'n moment voelt. Toch heb je van een behoorlijke baggerstudio (pardon my french) iets geweldigs weten te maken, en dat pakt niemand je meer af, hoe dan ook. Mooie foto's, goed werk, en je bent ongetwijfeld een goeie inspiratie voor velen.
:oops: Dank je.

Ik heb er inderdaad hard aan gewerkt. De hulp vanuit de omroepmedewerkers was overigens nihil!
Een enkeling uiteraard wel maar het kwam op mezelf neer -bier

Maar goed de huidige medewerkers weten niet eens wie deze studio gebouwd heeft
hokkie

Bericht door hokkie »

ik krijg ook een deja vu gevoel
moet je horen wat er gebeurt is
en programma maker zit in een scheiding ( vervelend en dat gun ik hem ook niet, ik heb nog met hem in de zandbak gezeten toen we een jaar of 6 a 7 waren, we kennen mekaar al heel lang )
dus het programma sloft er achteraan
en dan druk ik me nog zacht uit
herhaling op herhaling op herhaling
dus 3 en 4 januarie is dus de herhaling van twee jaar terug uitgezonden , met jawel de beste wensen voor 2007

deze programma maker is ook nog eens hoofd programma zaken!
ik wil de beste van nederland worden binnen 5 jaar

en als je daar wat van zegt is het mijn taak niet , nee dat is beleid
hij levert tenslotte elke week een ander programma aan, dus voldoet ie aan het beleid
laat Hoorn horen
RBS

Bericht door RBS »

Orban schreef:Mic kan je oplossen door een riser te gebruiken van bijvoorbeeld OC White

http://helios.nl/productinfo/oc-white/ocwhite.htm

Voorbeeldje hier:

Afbeelding
Afbeelding[/url]

Heb ik zelf gemaakt en spotgoedkoop. Gewoon een zwartgelakte vierkante buis van de Brico (zo'n tafelpoot) en die horizontaal op het meubel gezet met boutjes. Daar waar normaal de poot met vier boutjes op het tafelblad wordt gemonteerd heb ik de microfoonhengel opgemonteerd. Zo kon ik mijn hengel verlengen. Niemand ziet het want het is identiek dezelfde zwarte kleur.
Radio, het theater van de verbeelding - Bouwjaar 1966 - na 31 jaar serieus radiogaar !
alex..

Bericht door alex.. »

Zijn er al foto's van het eindresultaat (klaar voor on-air), of heb ik er overheen gekeken ?
XtcFm

Bericht door XtcFm »

alex.. schreef:Zijn er al foto's van het eindresultaat (klaar voor on-air), of heb ik er overheen gekeken ?
Uh ja, daar kijk je overheen. En, nee, ik heb geen foto's meer. Ik ben weggebonjourd bij die club dus heb er niets meer mee te maken. ook daar heb je overheen gekeken.

Rick
alex..

Bericht door alex.. »

XtcFm schreef:
alex.. schreef:Zijn er al foto's van het eindresultaat (klaar voor on-air), of heb ik er overheen gekeken ?
Uh ja, daar kijk je overheen. En, nee, ik heb geen foto's meer. Ik ben weggebonjourd bij die club dus heb er niets meer mee te maken. ook daar heb je overheen gekeken.

Rick
Ow, Sorry dan
Echtwel

Bericht door Echtwel »

RBS schreef:
Orban schreef:Mic kan je oplossen door een riser te gebruiken van bijvoorbeeld OC White

http://helios.nl/productinfo/oc-white/ocwhite.htm

Voorbeeldje hier:

Afbeelding
Afbeelding[/url]

Heb ik zelf gemaakt en spotgoedkoop. Gewoon een zwartgelakte vierkante buis van de Brico (zo'n tafelpoot) en die horizontaal op het meubel gezet met boutjes. Daar waar normaal de poot met vier boutjes op het tafelblad wordt gemonteerd heb ik de microfoonhengel opgemonteerd. Zo kon ik mijn hengel verlengen. Niemand ziet het want het is identiek dezelfde zwarte kleur.
En wat later deze foto's weer zien...... ik blijf er over een "opmerking " plaatsen zie ik dat er weer gerookt wordt is de studio -kots Ik zou zeggen "stop " :)) -kots :))
Budweiser

Bericht door Budweiser »

Echtwel schreef:En wat later deze foto's weer zien...... ik blijf er over een "opmerking " plaatsen zie ik dat er weer gerookt wordt is de studio -kots Ik zou zeggen "stop " :)) -kots :))
Niks mis met een asbak in de studio -smok
Bababooey !
Twitter
wave

Bericht door wave »

Kijk een keer in de bak van je tafel.... of naar de loopwerken van je cd drives.
Roken in een studio ìs gewoon not done, noch voor de techniek noch voor je collega's die niet roken en wel -gedwongen- in jouw stank zitten.

Ander punt waarvoor je elke technicus / deejay meteen met schorsing mag bedreigen: koffie/thee/etc naast de apparatuur en zodanig neergezet dat er maar heel weinig nodig is om het om te laten vallen. Met de inhoud ín je apparatuur lopend. Kort daarna afstervende faders is dan vaak nog het minste wat je kunt verwachten als dat mis gaat maar ik heb op die manier ook wel eens twee boards van een videoswitcher controlpanel zien overlijden. Eén bekertje van een paar centen, schade zo'n -toen nog- 13.000 gulden -kots
It's only vintage if it works. Otherwise it's just old crap.
XtcFm

Bericht door XtcFm »

Voor dat dit een topic over 'roken in de studio' wordt;

De foto's zijn van andere studios! (ik dacht Yorin, of Veronica ofzo.
Voor een discussie over roken in de studio ga naar bijvoorbeeld:

http://www.radioforum.nl/viewtopic.php? ... ight=roken

Rick
XtcFm

Re: Verhuizing VOS Valkenswaard

Bericht door XtcFm »

Ik ben van plan ruimte te maken op mijn server. Dat zal resulteren in het verwijderen van alle foto's in dit topic. iemand suggesties hoe dit op te lossen? Ik kan de posts niet meer bewerken.

Rick
XtcFm

Re: Verhuizing VOS Valkenswaard

Bericht door XtcFm »

Alle foto's verwijderd helaas.
Plaats reactie