De_hardste schreef:En hadden de meningsverschillen dan tevens te maken met het technische aspect?
Uiteraard hoef ik het niet precies te weten, maar als je zoveel hart en ziel in zo'n omroep steekt, neem ik aan dat er altijd wel iemand is die zijn waardering hier over heeft uitgesproken. En kan ik me voorstellen dat het hier om een redelijk hoog oplopend conflict heeft moeten gaan?
Marcel
Om niet te ver inhoudelijk te gaan;
Ik heb mijn best gedaan om er technisch iets goeds van te maken.Was me redelijk gelukt vond ik zelf. Maar de programma's zijn nog altijd BAGGER! Daar had ik zo mijn mening over. Ik wilde een professionelere programmering. Hij en zijn rechterhand alleen Hollandstalig en Country (De eigen muzieksmaak van deze beide personen) Het bestuur wilde niet dat ik me daar mee inliet. Hoofd omroep heeft alles voor het zeggen! Nou, hoofd omroep en ik kunnen niet met elkaar door 1 deur dus dan is alles snel beslist. Hij durfde niet eens meer persoon tot persoon met me aan tafel! Dat noem ik laf!
Tevens heb ik, misschien niet correct, een beetje vuile was buiten gehangen op dit forum. Wel moet ik opmerken dat wat ik gezegd heb, ook de waarheid is! Het bestuur gooit liever goede mensen buiten om maar iedereen in haar straatje te hebben dan dat ze luisteren naar de medewerkers. Het ontslag kwam namelijk een beetje als een donderslag aan heldere hemel.
Ik ben gelukkig al een tijd actief bij andere omroepen maar vind het zo jammer dat IK de hele studio heb opgebouwd maar er geen plezier aan kan beleven.
Dat valt me zwaar. Hoofd omroep heeft gewonnen. Hij is daar ook zeer blij mee! Jammer dat ie al weken niet meer reageert op mails en SMS. Misschien dat hij dit forum leest (Vast wel; immers HIJ tipte het bestuur over mijn uitlatingen op dit forum)