Verhuizing VOS Valkenswaard

Plaats links naar foto's van studio's die jij de moeite waard vind. RadioForum.nl is niet verantwoordelijk voor de vertoonde foto's.

Moderator: admin6

Plaats reactie
XtcFm

Bericht door XtcFm »

CoeN Roest schreef:zucht... Zo zijn er bij menig omroep veel goede mensen vertrokken...

Technisch gezien zag het er trouwens wel erg gelikt uit!
Het technische gedeelte heb ik gedaan. Niet om mezelf de veren in de kont te steken maar dat is nu eenmaal zo. Je ziet dit ook op de foto's in dit topic.

Ik vat bovenstaand op als een persoonlijk compliment -bier
Thanx.
XtcFm

Bericht door XtcFm »

Adriaan schreef:XtcFM schreef:
k heb er heel veel energie in gestoken zoals menig forummer heeft kunnen zien. helaas.
Ik mag toch hopen dat ze je op z'n minst een mooie bos bloemen en een cadeaubon hebben gegeven :eek:
Bedankt en 'De hartelijke groeten'
Meer heb ik NIET gekregen
De_hardste

Bericht door De_hardste »

En hadden de meningsverschillen dan tevens te maken met het technische aspect?

Uiteraard hoef ik het niet precies te weten, maar als je zoveel hart en ziel in zo'n omroep steekt, neem ik aan dat er altijd wel iemand is die zijn waardering hier over heeft uitgesproken. En kan ik me voorstellen dat het hier om een redelijk hoog oplopend conflict heeft moeten gaan?

Marcel
Iemand een stukje wlan kabel voor mij?
Remmyvd

ken ik

Bericht door Remmyvd »

XtcFm schreef:
Adriaan schreef:XtcFM schreef:
k heb er heel veel energie in gestoken zoals menig forummer heeft kunnen zien. helaas.
Ik mag toch hopen dat ze je op z'n minst een mooie bos bloemen en een cadeaubon hebben gegeven :eek:
Bedankt en 'De hartelijke groeten'
Meer heb ik NIET gekregen
Mmmm,dat ken ik ook!
Ik heb ook 10 jaar bij lokaal veel dingen gedaan, en zo de deur uit getrapt..

Laterzzz..
Al 25 jaar met radio aan het prutsen..
Wie met radio begint ,komt er nooit meer vanaf..
http://www.nrgradio.nl
Vraagje? Kijk eerst ff in de zoekfunctie van het forum!
XtcFm

Bericht door XtcFm »

De_hardste schreef:En hadden de meningsverschillen dan tevens te maken met het technische aspect?

Uiteraard hoef ik het niet precies te weten, maar als je zoveel hart en ziel in zo'n omroep steekt, neem ik aan dat er altijd wel iemand is die zijn waardering hier over heeft uitgesproken. En kan ik me voorstellen dat het hier om een redelijk hoog oplopend conflict heeft moeten gaan?

Marcel
Om niet te ver inhoudelijk te gaan;

Ik heb mijn best gedaan om er technisch iets goeds van te maken.Was me redelijk gelukt vond ik zelf. Maar de programma's zijn nog altijd BAGGER! Daar had ik zo mijn mening over. Ik wilde een professionelere programmering. Hij en zijn rechterhand alleen Hollandstalig en Country (De eigen muzieksmaak van deze beide personen) Het bestuur wilde niet dat ik me daar mee inliet. Hoofd omroep heeft alles voor het zeggen! Nou, hoofd omroep en ik kunnen niet met elkaar door 1 deur dus dan is alles snel beslist. Hij durfde niet eens meer persoon tot persoon met me aan tafel! Dat noem ik laf!
Tevens heb ik, misschien niet correct, een beetje vuile was buiten gehangen op dit forum. Wel moet ik opmerken dat wat ik gezegd heb, ook de waarheid is! Het bestuur gooit liever goede mensen buiten om maar iedereen in haar straatje te hebben dan dat ze luisteren naar de medewerkers. Het ontslag kwam namelijk een beetje als een donderslag aan heldere hemel.

Ik ben gelukkig al een tijd actief bij andere omroepen maar vind het zo jammer dat IK de hele studio heb opgebouwd maar er geen plezier aan kan beleven.

Dat valt me zwaar. Hoofd omroep heeft gewonnen. Hij is daar ook zeer blij mee! Jammer dat ie al weken niet meer reageert op mails en SMS. Misschien dat hij dit forum leest (Vast wel; immers HIJ tipte het bestuur over mijn uitlatingen op dit forum)
oli4lode

ON TOPIC AUB Studiofoto's

Bericht door oli4lode »

Jongens alsjeblief, hou dit soort zaken voor jullie zelf aub !
Hang de vuile was toch niet buiten op een uitstekend forum als dit
dat alleen over radio 'maken' gaat en niet over het al dan niet goed
besturen van verenigingen. Als het niet goed is bij radio X ga dan werken
voor radio Y, en hou er dan ook over op. Bij ons hebben we al zo'n nieuwsgroep
be.radio die echt niet meer te lezen valt, walgelijk gewoon...
Aan Admin gelieve de laatste berichten te verwijderen, het topic
is FOTO's !
XtcFm

Re: ON TOPIC AUB Studiofoto's

Bericht door XtcFm »

oli4lode schreef:Jongens alsjeblief, hou dit soort zaken voor jullie zelf aub !
Hang de vuile was toch niet buiten op een uitstekend forum als dit
dat alleen over radio 'maken' gaat en niet over het al dan niet goed
besturen van verenigingen. Als het niet goed is bij radio X ga dan werken
voor radio Y, en hou er dan ook over op. Bij ons hebben we al zo'n nieuwsgroep
be.radio die echt niet meer te lezen valt, walgelijk gewoon...
Aan Admin gelieve de laatste berichten te verwijderen, het topic
is FOTO's !
Joh,

Na 5 posts al zo'n commentaar. Jij hoort denk ik niet helemaal thuis hier.

Ik heb de gehele bouw van niets tot iets beschreven en ben buiten gezet. Daar wilde ik een afsluiting van dit topic over maken.
Ik kreeg vragen waarom ik dan wel weg ben.

Nu dat ligt aan een meningsverschil tussen mij en het Hoofd Omroep. Dat mag iedereen weten toch.
De oplossing is er allang. Ik doe niets meer in Valkenswaard en steek al mijn energie in 2 andere omroepen waar WEL waardering is
DeLuxe

Bericht door DeLuxe »

Precies Ricky zo is het maar net :wink:

Jammer dat je daar weg, je hebt goed werk daar afgeleverd en ja dat er dan andere mensen mee aan de haal gaan is matig.
Ik denk dat de VOS hier mede door ook zijn doodvonnis heeft getekend want zo als de format er nu uitziet is het echt niks. Met dit format bereik je ook maar weinig mensen hier in Valkenswaard ( Ja die 2 personen dan :razz: ) .

Succes rick zie je nog wel keer in de studio ;) :wink:

Groeten,
Luke
[url=http://www.radiohitec.nl/]Radio Hitec[/url] "The Best Dance Station "<br>
[url=http://www.dj-deluxe.nl/]dj-deluxe.nl[/url]
Sofia

Bericht door Sofia »

XTC is altijd welkom hier :wink:
Ben trouwens op zoek naar een technieker, en da's een hint Rick :D
Oldschoolradio

Bericht door Oldschoolradio »

[/quote]
Om niet te ver inhoudelijk te gaan;

Ik heb mijn best gedaan om er technisch iets goeds van te maken.Was me redelijk gelukt vond ik zelf. Maar de programma's zijn nog altijd BAGGER! Daar had ik zo mijn mening over. Ik wilde een professionelere programmering. Hij en zijn rechterhand alleen Hollandstalig en Country (De eigen muzieksmaak van deze beide personen) Het bestuur wilde niet dat ik me daar mee inliet. Hoofd omroep heeft alles voor het zeggen! Nou, hoofd omroep en ik kunnen niet met elkaar door 1 deur dus dan is alles snel beslist. Hij durfde niet eens meer persoon tot persoon met me aan tafel! Dat noem ik laf!
Tevens heb ik, misschien niet correct, een beetje vuile was buiten gehangen op dit forum. Wel moet ik opmerken dat wat ik gezegd heb, ook de waarheid is! Het bestuur gooit liever goede mensen buiten om maar iedereen in haar straatje te hebben dan dat ze luisteren naar de medewerkers. Het ontslag kwam namelijk een beetje als een donderslag aan heldere hemel.

Ik ben gelukkig al een tijd actief bij andere omroepen maar vind het zo jammer dat IK de hele studio heb opgebouwd maar er geen plezier aan kan beleven.

Dat valt me zwaar. Hoofd omroep heeft gewonnen. Hij is daar ook zeer blij mee! Jammer dat ie al weken niet meer reageert op mails en SMS. Misschien dat hij dit forum leest (Vast wel; immers HIJ tipte het bestuur over mijn uitlatingen op dit forum)[/quote]

En zo gaat het bij de meeste Lokale omroepen, het draait alleen nog maar om egootjes...zonder oog te hebben voor kwaliteit van de programma's.
protune

Bericht door protune »

Rick,

Zo blij was je tijdens de opening waar ik nog door je ben rondgeleid....
Zo mooi dat je alles zo perfect voor elkaar hebt gekregen.....
Zo kanp dat je van niets iets hebt gemaakt......
Zo goed dat alles wat je hebt gedacht er nu ook staat....
Zo jammer dat er te weinig mensen van jouw caliber rondlopen......

Wat ellendig is het als je als vrijwilliger op deze manier wordt buitengegooid.....
Wat een slecht bestuurlijk besluit om je te wieberen.....

Hopelijk kun je je ei kwijt bij andere omroepen, want mensen zoals jij zijn zéér zeldzaam....

Succes met je nieuwe uitdaging(en) en kom weer eens langs bij Hitec op vrijdag....

Richard
BlackTiger

Bericht door BlackTiger »

protune schreef:Rick,

Wat ellendig is het als je als vrijwilliger op deze manier wordt buitengegooid.....

Hopelijk kun je je ei kwijt bij andere omroepen, want mensen zoals jij zijn zéér zeldzaam....

Succes met je nieuwe uitdaging(en) en kom weer eens langs bij Hitec op vrijdag....

Richard
Nou Richard, dat zijn nog 's mooie woorden! :)
XtcFm

Bericht door XtcFm »

protune schreef:Rick,

Richard
Ik ben gevleid :oops:
Ik ben gelukkig onder de pannen en kan mijn hobby nog blijven uitoefenen. Bij radio Horizon ben ik meer dan welkom! En het schikt; ik voel me daar ook prima thuis!

Dank voor je ondersteunende woorden ;-)
Groetjes!
morris

Bericht door morris »

Mooie meubel, hebben jullie daar nog de bouwtekening van?
XtcFm

Bericht door XtcFm »

morris schreef:Mooie meubel, hebben jullie daar nog de bouwtekening van?
Niet alleen bouwtekeningen maar zelfs een heel topic. Ik ben weg bij die club dus heb er verder niets meer mee!

Maar ik wil je wel nog effe op het topic wijzen.

Suc6

http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?p=168022#168022

Rick
Plaats reactie