Veranderingen Kink

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Herman ven Schippers

Re: Veranderingen Kink

Bericht door Herman ven Schippers »

Ze kunnen hun studio misschien beter verplaatsen naar een hokje in de rechtbank.

Waar ik had gehoopt dat KINK het eigendraadse en rebelerende jongetje uit de klas zou worden, zijn ze uitgegroeid naar dat irritante ventje die om elk wissewasje gaat miepen bij de leraar. Echt zonde.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

EtherScout schreef: 02 jul 2025 16:36 Kink zou FM los moeten laten. Ik blijf met veel plezier naar Kink luisteren via DAB+. De komende jaren komen er steeds meer DAB+ontvangers bij, met name in auto's. Als Kink zich daarop focust, dan komt het goed.
Dat denk ik ook. FM heeft niet de toekomst. Wil je een toekomst, focus je niet op FM. Hoewel het een heel andere doelgroep is, laat Radio 5 zijn dat het prima kan zonder FM.
Rock 'n roll is better than music!
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Herman ven Schippers schreef: 04 jul 2025 12:40 Ze kunnen hun studio misschien beter verplaatsen naar een hokje in de rechtbank.

Waar ik had gehoopt dat KINK het eigendraadse en rebelerende jongetje uit de klas zou worden, zijn ze uitgegroeid naar dat irritante ventje die om elk wissewasje gaat miepen bij de leraar. Echt zonde.
Ik had het geschreven kunnen hebben. Sluit ik me volledig bij aan.
Plaats reactie