Qmusic algemeen
Moderator: admin6
Re: Qmusic algemeen
Is dat nou het enige wat hier wordt gepost over de radio feestweek van het jaar? Q music laat weer even zien hoe het moet. Toplijst, top dj's, heerlijke week! Heb wel Bram Krikke gemist bij de opening en tijdens het weekend.
Over het algemeen is het zo: als er geen commentaar is dan zit het goed. ;)
Het was weer een leuke week!
Het was weer een leuke week!
Al jaren hetzelfde sfeertje, denk dat voor de meeste hier op het forum de bijzonderheid nieuwigheid wel er vanaf is.Johanneke schreef: 27 jun 2025 00:51 Is dat nou het enige wat hier wordt gepost over de radio feestweek van het jaar? Q music laat weer even zien hoe het moet. Toplijst, top dj's, heerlijke week! Heb wel Bram Krikke gemist bij de opening en tijdens het weekend.
Jullie weten dat ze na afloop van de foute 1500 nieuwe Maximum summer jingles gebruiken?
-
Ja, heb ze al gehoord toen ik luisterde naar Qmusic summer.
-
Ik zit te wachten tot ze weer de Beach house oppakken in Nederland. België heeft hem alweer staan.
Gebruikte ze vorig jaar ook alomaylie schreef: 01 jul 2025 16:40 Jullie weten dat ze na afloop van de foute 1500 nieuwe Maximum summer jingles gebruiken?
Splinternieuw pakket!
De Q-middagshow, ma-do om 16:00 op Qmusic
De Nederlandse Top 40, vrijdag om 14:00 op Qmusic
De Nederlandse Top 40, vrijdag om 14:00 op Qmusic
Klinkt goed hoor, lekker zomers! Toch vind ik het jingle pakket wat je de rest van het jaar hoort nogsteeds tegenvallen tegenover het pakket wat ze daarvoor gebruikte, toch wel benieuwd welke jij beter vond klinken Domien :). Zelf hoop ik toch dat er in 2026 weer iets komt wat wat meer klinkt als het oude. Die straalde in mijn beleving toch meer positiviteit en energie uit en heeft mij ook echt naar Q toe getrokken toen.
Vandaag gehoord in de middagshow bij Domien: Anton gaat samen met Joost in de zomervakantie de ochtendshow doen! Wel leuk dat Joost een side kick gaat krijgen want ik vind persoon Joost in de ochtend alleen niet echt veel aan.
Ik vind vooral dat ze het in de middag goed doen Joost en Anton. Dat invalbeurt in de ochtend lijkt me superleuk om te luisteren, zeker de positiviteit van Antonwouter15 schreef: 07 jul 2025 20:46 Vandaag gehoord in de middagshow bij Domien: Anton gaat samen met Joost in de zomervakantie de ochtendshow doen! Wel leuk dat Joost een side kick gaat krijgen want ik vind persoon Joost in de ochtend alleen niet echt veel aan.
DJ en Non-Stop beheerder bij Lokale Omroep Goirle, helpt een Ierse radiostation met van alles wat in mijn vrije tijd
!!!

-
Leuk! Hadden ze Hila Noorzai niet even kunnen vragen voor een zomer baantje.
-
Die heeft haar handen vol aan de taken bij het AD o.a
Ongelooflijk dat Stephan Bouwman de Top40 nog mag presenteren. Technisch is het enorm slecht en hij gaat er ook nog eens slecht mee om.
Hij zei letterlijk: "Ik maak allemaal fouten vandaag".
Hij zei letterlijk: "Ik maak allemaal fouten vandaag".
-
En daarvoor zat hij ook nog tussen 12-14. Denk dat dit last minute was, maar dan nog. Hij is echt een van de zwakste dj’s en daarnaast maakt hij wel elke uitzending fouten.