Radio NL
Moderator: admin6
Re: Radio NL
Het zijn spannende weken voor RadioNL geweest en het lijkt binnen de kaders redelijk goed te gaan aflopen maar ergens drie weken geleden ben ik mijn favoriete jock Ivo Pasveer uit het oog verloren. Die was ineens niet meer te horen, en ook deze hele week zit Rory weer in de avond (goede vervanger wel hoor). Heeft iemand meegekregen of Ivo een langere vakantie heeft ofzo?
-
Ja, hier precies hetzelfde, heb er ook niets over gehoord.
Het zou kunnen dat hij nu gewoon zomervakantie heeft, en dan in de zomer bijv de ochtend of middag vervangt (of beiden, mochten Lars en Stefan niet tegelijk met vakantie zijn).
Het zou kunnen dat hij nu gewoon zomervakantie heeft, en dan in de zomer bijv de ochtend of middag vervangt (of beiden, mochten Lars en Stefan niet tegelijk met vakantie zijn).
-
Ik hoop trouwens dat na de toch wel succesvol verlopen vriendje voor een tientje editie de verzoekservice weer jaarlijks terugkomt. Misschien net als vroeger weer in de week voor kerst, maar in mei zoals dit jaar zou ook prima zijn. Je merkt met de top 1500 en de verzoekservice dit jaar toch wel dat dit soort acties de afgelopen jaren een beetje hebben ontbroken, tenminste, wat mij betreft.
Onair was regelmatig te horen dat Ivo ziek is...Johanneke schreef: 28 mei 2025 10:53 Het zijn spannende weken voor RadioNL geweest en het lijkt binnen de kaders redelijk goed te gaan aflopen maar ergens drie weken geleden ben ik mijn favoriete jock Ivo Pasveer uit het oog verloren. Die was ineens niet meer te horen, en ook deze hele week zit Rory weer in de avond (goede vervanger wel hoor). Heeft iemand meegekregen of Ivo een langere vakantie heeft ofzo?
Kijk live mee op de ensembles 11C DAB+, 12C NPO, 9C...., 7D MTVNL, 6A Overijssel en 9D Mein NRW DAB+ op
http://www.dabmonitor.nl/
http://www.dabmonitor.nl/
-
Dat heb ik dan steeds gemist blijkbaar.
Beterschap.
Beterschap.
Dat is vervelend, zeker als het al zo lang duurt. Weet niet of hij meeleest hier maar ook namens mij beterschap. Heb hier ook geen woord over gehoord ondanks dat ik dagelijks meerdere uren luister.
-
Vorige week vrijdag was Kevin Smit er als invaller, en morgen Dirk Winkel. Dirk zat vroeger op Simone FM, Kevin Smit zat volgens mij al eerder op radio NL.
Mocht Ivo nog een tijdje uit de running zijn dan sluit ik niet uit dat we de komende weken deze of eventueel andere invallers gaan horen als de vakantietijd aanbreekt.
Mocht Ivo nog een tijdje uit de running zijn dan sluit ik niet uit dat we de komende weken deze of eventueel andere invallers gaan horen als de vakantietijd aanbreekt.
-
Patrick Kicken is vandaag begonnen als stem van radio NL.
-
Heb het nog niet gehoord zal vandaag is afstemmen op radionl benieuwd hoe het klinkt
-
Ik ook nog niet, staat op mediamagazine. Vanavond even luisteren.Vliegendereporter schreef: 30 jun 2025 09:47Heb het nog niet gehoord zal vandaag is afstemmen op radionl benieuwd hoe het klinkt
-
Ook hier te horen:
https://radiowereld.nl/medianieuws/2025 ... PyBmL8X2ag
Ik moet zeggen, ik ken Kicken niet als voice over, maar het klinkt erg vet en strak, en hoewel ik fan was van de jingles met Erik klinkt dit wel iets eigentijdser.
Weet iemand wie de vrouwelijke stem is? Volgens mij is die ook nieuw en klinkt ook erg goed.
https://radiowereld.nl/medianieuws/2025 ... PyBmL8X2ag
Ik moet zeggen, ik ken Kicken niet als voice over, maar het klinkt erg vet en strak, en hoewel ik fan was van de jingles met Erik klinkt dit wel iets eigentijdser.
Weet iemand wie de vrouwelijke stem is? Volgens mij is die ook nieuw en klinkt ook erg goed.
-
Klinkt goed, en zijn stem past wel bij dit format al hoewel ik het wel iets te 'aangezet' ingesproken vind voor een volkse muziekzender.
Is mij ook opgevallen, past niet erg vindt ik teveel hit radio klinken, terwijl ik vindt dat bij dit soort muziek je jingle pakket ( en dj's ) moeten klinken alsof de alcohol uit je speakers stroomt.Vanjeafisharder schreef: 30 jun 2025 12:34 Klinkt goed, en zijn stem past wel bij dit format al hoewel ik het wel iets te 'aangezet' ingesproken vind voor een volkse muziekzender.
-
Nu ben je aan het trollen, maar het mag wel wat 'gezelliger' en dat vind ik nu niet per definitie zo klinken.