Radio Noordzee Nationaal terug
Moderator: admin6
-
Re: Radio Noordzee Nationaal terug
De website radionoordzee.nl doet het nu ook staat alleen nog geen stream op
-
Dit gaat gewoon het logo zijn zo te zien.
-
Net in Boulevard: Gordon mogelijk naar Noordzee. 'Zender gaat non stop worden maar mogelijk hebben ze daar DJ's nodig'
-
Gerucht bij Boulevard: Gordon gaat een show op Noordzee presenteren. Kicken heeft dit niet opgevangen?
Mag het hopen van niet.Deradiokenner schreef: ↑28 mar 2025 18:55 Gerucht bij Boulevard: Gordon gaat een show op Noordzee presenteren. Kicken heeft dit niet opgevangen?
Op tv net een reclame, lijkt ingesproken door Edwin Ouwehand (R10)
Radio=10
Hoop maar dat het een nette zender gaat worden, met fatsoenlijke Nederlandse muziek, en niet zoals die aso piraten muziek draaiende zendertjes hier in het Noorden zoals Hitzzz
-
Er moet gewoon geld verdiend worden, dus moet het voor de massa zijn. En zoals je leest in aankondiging op de site gaan ze de grote hits draaien, zoals Suzan en Freek, Guus Meeuwis en daar tussen in. Wat ik wel ergerlijk vind is dat er geen app is. Dus als ik in mijn auto zit moet ik eerst naar een site en dan hopen dat dit niet blokkeert als ik ga rijden. Dit gaat nog een probleem worden. Je zou denken dat je gewoon een mooie app kan laten ontwikkelen als Talpa zijnde.
Dat lijkt me voor dag één een beetje veel gevraagd. Dit lijkt me typisch iets voor doorontwikkeling van een station.Deradiokenner schreef: ↑30 mar 2025 12:13 Er moet gewoon geld verdiend worden, dus moet het voor de massa zijn. En zoals je leest in aankondiging op de site gaan ze de grote hits draaien, zoals Suzan en Freek, Guus Meeuwis en daar tussen in. Wat ik wel ergerlijk vind is dat er geen app is. Dus als ik in mijn auto zit moet ik eerst naar een site en dan hopen dat dit niet blokkeert als ik ga rijden. Dit gaat nog een probleem worden. Je zou denken dat je gewoon een mooie app kan laten ontwikkelen als Talpa zijnde.
Moderne auto's hebben overigens allemaal DAB, dus dan zijn dit soort u-bochten ook niet nodig.
Rock 'n roll is better than music!
-
Dus met andere woorden, de mensen die geen DAB+ hebben behoort niet tot de doelgroep. Ik heb geen dab+ in de auto dus moet het wel via de telefoon doen. Ik hou van Radio, dus ben benieuwd. Het zal niet mijn zender zijn, maar vind het wel interessant om te volgen. Ze worden ook niet toegevoegd aan de digitale radio via Odido en Ziggo neem ik zo aan? En wellicht zijn er nog veel meer mensen met dit probleem.Oortjes schreef: ↑30 mar 2025 12:21Dat lijkt me voor dag één een beetje veel gevraagd. Dit lijkt me typisch iets voor doorontwikkeling van een station.Deradiokenner schreef: ↑30 mar 2025 12:13 Er moet gewoon geld verdiend worden, dus moet het voor de massa zijn. En zoals je leest in aankondiging op de site gaan ze de grote hits draaien, zoals Suzan en Freek, Guus Meeuwis en daar tussen in. Wat ik wel ergerlijk vind is dat er geen app is. Dus als ik in mijn auto zit moet ik eerst naar een site en dan hopen dat dit niet blokkeert als ik ga rijden. Dit gaat nog een probleem worden. Je zou denken dat je gewoon een mooie app kan laten ontwikkelen als Talpa zijnde.
Moderne auto's hebben overigens allemaal DAB, dus dan zijn dit soort u-bochten ook niet nodig.
"Net", "fatsoenlijk", "niet aso"... tja, gelukkig ben ik beschaafd genoeg om geen bevolkingsgroepen weg te zetten op die manier.
Laat een ander in zijn/haar waarde s.v.p.
-
Bij die muziek zit juist de toegevoegde waarde die op deze zenders te horen zijn. Het is mijn smaak ook niet, maar het is beter dan weer de zoveelste zender met Suzan&Freek en Guus Meeuwis etc.
Juist wat er nu gaat komen, daar was al niets van.
Nee, dan de echte piraten krakers, en over smaak daar kun je een boom over opzetten, maar niet over twisten.

Nee, dan de echte piraten krakers, en over smaak daar kun je een boom over opzetten, maar niet over twisten.
Ja dat klopt. Edwin Ouwehand word de stationvoice voor Radio Noordzee. Van de week op de teststream was hij ook al in de vormgeving te horen. Hoelaat was die reclame ongeveer en op welke zender zodat ik het terug kan kijken?
Laatst gewijzigd door lion op 30 mar 2025 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat is weer een simpele gedachtegang. De grootste zenders voor Nederlandstalige muziek (SterrenNL, 100%NL en RadioNL) bieden namelijk geen van alleen enkel Nederlandstalige popmuziek. SterrenNL en RadioNL zijn veel volkser en 100%NL is voor een aanzienlijk deel Engelstalig en met buitenlands product. Als Talpa/Noordzee het goed in de markt zet - en voldoende aandacht geeft - dan kan het best toegevoegde waarde hebben.Vanjeafisharder schreef: ↑30 mar 2025 13:30 Bij die muziek zit juist de toegevoegde waarde die op deze zenders te horen zijn. Het is mijn smaak ook niet, maar het is beter dan weer de zoveelste zender met Suzan&Freek en Guus Meeuwis etc.