Men heeft wel een Facebook pagina voor wie het niet wistRoland101 schreef: ↑14 jan 2022 22:40 Het bereik is zeer goed hier in Capelle aan den IJssel via de FM, gewoon een binnen antenne op een radio uit 1983. Zo hoort het.
Dit station heeft er echt voor gekozen om alleen via de FM uit te zenden.
Ga zo door en ik weet dat er nog meer freaks hier in de gemeente luisteren.
Smash FM 93.9 Den Haag
Moderator: admin6
Re: Smash FM 93.9 Den Haag
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Nu ook erg druk in Z-H (gisteravond)
93.9 Smash fm
101 ? Skala
104.9 Dance Radio DH
106.2 Zwarte Ruiter oid
106.7 Tempo
97.2 hoorde ik ook iets
104.2 Dance Radio Amsterdam
Mis eigenlijk alleen nog Centraal :)
93.9 Smash fm
101 ? Skala
104.9 Dance Radio DH
106.2 Zwarte Ruiter oid
106.7 Tempo
97.2 hoorde ik ook iets
104.2 Dance Radio Amsterdam
Mis eigenlijk alleen nog Centraal :)
Ik kan die facebookpagina van Smash FM 93.9 niet vinden in ieder geval.Echtwel schreef: ↑15 jan 2022 11:54Men heeft wel een Facebook pagina voor wie het niet wistRoland101 schreef: ↑14 jan 2022 22:40 Het bereik is zeer goed hier in Capelle aan den IJssel via de FM, gewoon een binnen antenne op een radio uit 1983. Zo hoort het.
Dit station heeft er echt voor gekozen om alleen via de FM uit te zenden.
Ga zo door en ik weet dat er nog meer freaks hier in de gemeente luisteren.
-
Zijn er volgens mij al weer mee gestopt. Was wel een prettige zender, voor zover ik het heb kunnen horen.
Smash FM 93.9 Den Haag was rond oudjaar wel te horen op 93.9 volgens een Haags radio forum.
Den Haag is een duiventil Dan zitten de DJ weer bij station A en dan weer bij station B.
Ik zou er gewoon van genieten als er gedraai (uitgezonden) wordt (of zoals een oude jingle van Delta Den Haag klonk , geniet er van zolang het kan ) ;-)
Den Haag is een duiventil Dan zitten de DJ weer bij station A en dan weer bij station B.
Ik zou er gewoon van genieten als er gedraai (uitgezonden) wordt (of zoals een oude jingle van Delta Den Haag klonk , geniet er van zolang het kan ) ;-)
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)