Ik heb al meerdere keren geprobeerd te reageren op de valse beschuldigingen naar mijn adres.coaxkabel schreef: ↑05 jan 2022 17:21 Na diverse dreigementen op de 4-play site door verrader w.b heeft deze zijn dreigmenten voor de 2e keer uitgevoerd.
In plaats van fatsoelijk overleg heeft deze gouwzee vriend het a.t en woningbouw gebeld.
Met als gevolg dat alles is verwijderd,en de mannen zitten met een aardige kostenpost.
Heb deze info van 1 van de insiders.
Er is geen contact geweest terwijl ik dit wel al uitdrukkelijk gevraagd heb.
Ik wil even duidelijk maken dat ik nog NOOIT gebeld heb met AT of een woningbouw, ik wil even duidelijk maken dat ik NIEMAND de opdracht heb gegeven om te bellen. En tevens wil ik even duidelijk maken dat ik nog nooit eerder ook heb gebeld met AT of de woningbouw. NU niet maar vroeger ook niet.
Ik ben GEEN verrader en laat mij ook niet door een stelletje lafbekken die hun zender niet op hun eigen dak durven te zetten zo noemen, ik EIS rectificatie van mijn naam en verdere gegevens. Een oprechte excuus voor het valselijk beschuldigen van mij als persoontje.
Gebeurt dit niet dan hoeven jullie die troep van jullie hier nooit meer in ons dorp neer te zetten. Dan zal ik laten zien namelijk hoe IK omga met valse beschuldigingen. En geloof me daar komt geen woningbouw of AT aan te pas....
Willen jullie een gesprek aangaan dan kunnen jullie mij altijd bereiken, jullie hebben de mensen die mijn telefoon nummer hebben in je kring dus contact maken zal niet te moeilijk voor jullie moeten zijn. Maar ga niet zomaar vals beschuldigingen plaatsen want daar ben ik NIET van gediend.