Verschil tussen diverse soundprocessoren van hetzelfde merk op de landelijke radio

In dit Forum kan over alle vormen van Soundprocessing gepraat worden.

Moderator: admin6

Vanjeafisharder

Re: Verschil tussen diverse soundprocessoren van hetzelfde merk op de landelijke radio

Bericht door Vanjeafisharder »

Beter. Omnia 11 is ook niet geschikt voor elk format. Omnia 9 is nog wel een beetje vettig waar radiostations zo op kicken. Omnia.11 klinkt wat clean en komt meer tot zijn recht bij rustigere formats zoals classics en AC stations. Voor hitradio vind ik de 9 toch wat lekkerder klinken.
Johnny_

Re: Verschil tussen diverse soundprocessoren van hetzelfde merk op de landelijke radio

Bericht door Johnny_ »

Bij sol2 was de laatste keer toen ik er werkzaam was in 2018 stereotool maar voor een fm zender ben ik daar niet fan van bij het oude loes in dezelfde regio hadden we de innovonics d250. Bij rtvroermond en ml5 zat behringer troep!.
Petertje

Bericht door Petertje »

Vanjeafisharder schreef: 24 nov 2024 15:00 Welke versie 11 of 9? Er zijn inderdaad een aantal, maar geen landelijke zenders actief met Omnia. Veel regionale zoals in Friesland, Flevoland en Rijnmond dan blijkbaar nu ook. Ook FunX is geheel Omnia. Voorheen Sublime ook maar die zijn weer over naar Orban 8700.
https://www.tripleaudio.nl/de-echte-rijnmond-sound
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Ja, nu weet ik het weer. Heb ik het destijds toch voorbij zien komen dat Rijnmond ook over is op Omnia.
Plaats reactie