TuneIn dood ???

Vragen over de online radio? Dit forum is voor alles omtrent online radio.

Moderator: admin6

Johnny_

Re: TuneIn dood ???

Bericht door Johnny_ »

ze voegen weer gewoon internet radio toe, alhoewel voor het starten van de stream is er wel iritante reclame... ik gebruik op mijn iphone idd ook de simple radio app. echter is het me daar onduidelijk hoe je een station kunt toevoegen.
JanSint

Bericht door JanSint »

Calypso schreef: 10 apr 2024 07:42 Dat "licht" is enigszins beperkt. Ik heb een tijdje geleden gekeken naar RadioPlayer, maar het is vooral een initiatief voor en door grote omroeppartijen. Juist het voordeel van echt open directories (mits goed gemanaged, dus niet zoals TuneIn) is juist de veelzijdigheid van stations, en die heb je niet bij RadioPlayer.
Ik heb ook eens naar RadioPlayer gekeken. Een op Nederland gerichte versie van die App bestaat nog niet. Maar als ik naar de buitenlandse versies kijk (België, Duitsland, Engeland) vind ik daar steeds alleen lokale stations geen buitenlandse. Dus geen BBC in België of Duitsland. Geen NPO in Engeland of Belgie etc. Het concept is dus lokale App versies met alleen lokale stations. Dus dat wordt het ook niet.
peellandfm

Bericht door peellandfm »

Johnny_ schreef: 30 sep 2024 11:50 ik gebruik op mijn iphone idd ook de simple radio app. echter is het me daar onduidelijk hoe je een station kunt toevoegen.
Hoe het met IOS zit weet ik niet, maar met android heb je rechtsboven in de simple-radio app een knopje met "ADD URL"

Dan krijg ik een popup met "This future is coming soon" dan blijft er niet veel meer over dan je station via Streema aanmelden
Echtwel

Bericht door Echtwel »

Johnny_ schreef: 30 sep 2024 11:50 ze voegen weer gewoon internet radio toe, alhoewel voor het starten van de stream is er wel iritante reclame... ik gebruik op mijn iphone idd ook de simple radio app. echter is het me daar onduidelijk hoe je een station kunt toevoegen.
Die wel irritante reclame.
Heeft er wel voor gezorgd dat het "plan "waarmee ze eind 2024 geregisterde de gebruikers werden geconfronteerd namelijk het *** moeten ** betalen voor sommige functies.
Van de baan is en wij nu TuneIn gratis kunnen gebruiken. -bier
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Plaats reactie