Ik zou heel graag inzicht willen hebben in de luistercijfers van Veronica, want er moeten luisterdips zijn. Bonanza zat eerst op 7% herinner ik me. Dan moeten er momenten zijn dat Veronica daar ver onder zit. Geen idee of dat voor de PUP40 geldt. Op Radio 2 was de PUP40 geen succes en werd het programma vroegtijdig gestopt. Vervolgens begon Stender de Bonanza.
Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …
Nu komt een zinvolle reactie 👇
Weet jij nog wanneer de PUP40 werd uitgezonden? Welke dag en tijdstip bedoel ik dan. Ik heb jaren radio 2 geluisterd en hoewel ik er later wel van gehoord heb blijk ik het volledig gemist te hebben destijds.Phoenix schreef: ↑30 sep 2024 15:00Ik zou heel graag inzicht willen hebben in de luistercijfers van Veronica, want er moeten luisterdips zijn. Bonanza zat eerst op 7% herinner ik me. Dan moeten er momenten zijn dat Veronica daar ver onder zit. Geen idee of dat voor de PUP40 geldt. Op Radio 2 was de PUP40 geen succes en werd het programma vroegtijdig gestopt. Vervolgens begon Stender de Bonanza.
Dat was in de periode dat Stenders nog bij PowNed zat volgens mij. Het zat toen op zaterdagmiddag om 14 uur.Janno schreef: ↑30 sep 2024 15:09Weet jij nog wanneer de PUP40 werd uitgezonden? Welke dag en tijdstip bedoel ik dan. Ik heb jaren radio 2 geluisterd en hoewel ik er later wel van gehoord heb blijk ik het volledig gemist te hebben destijds.Phoenix schreef: ↑30 sep 2024 15:00Ik zou heel graag inzicht willen hebben in de luistercijfers van Veronica, want er moeten luisterdips zijn. Bonanza zat eerst op 7% herinner ik me. Dan moeten er momenten zijn dat Veronica daar ver onder zit. Geen idee of dat voor de PUP40 geldt. Op Radio 2 was de PUP40 geen succes en werd het programma vroegtijdig gestopt. Vervolgens begon Stender de Bonanza.
Dan begrijp ik het; na Spijkers met Koppen. Dan schakelde ik om 12 uur over naar een andere zender en bleef daar waarschijnlijk hangen ;-)Phoenix schreef: ↑30 sep 2024 15:41Dat was in de periode dat Stenders nog bij PowNed zat volgens mij. Het zat toen op zaterdagmiddag om 14 uur.Janno schreef: ↑30 sep 2024 15:09Weet jij nog wanneer de PUP40 werd uitgezonden? Welke dag en tijdstip bedoel ik dan. Ik heb jaren radio 2 geluisterd en hoewel ik er later wel van gehoord heb blijk ik het volledig gemist te hebben destijds.Phoenix schreef: ↑30 sep 2024 15:00
Ik zou heel graag inzicht willen hebben in de luistercijfers van Veronica, want er moeten luisterdips zijn. Bonanza zat eerst op 7% herinner ik me. Dan moeten er momenten zijn dat Veronica daar ver onder zit. Geen idee of dat voor de PUP40 geldt. Op Radio 2 was de PUP40 geen succes en werd het programma vroegtijdig gestopt. Vervolgens begon Stender de Bonanza.
-
Deze?Phoenix schreef: ↑30 sep 2024 15:41Dat was in de periode dat Stenders nog bij PowNed zat volgens mij. Het zat toen op zaterdagmiddag om 14 uur.Janno schreef: ↑30 sep 2024 15:09Weet jij nog wanneer de PUP40 werd uitgezonden? Welke dag en tijdstip bedoel ik dan. Ik heb jaren radio 2 geluisterd en hoewel ik er later wel van gehoord heb blijk ik het volledig gemist te hebben destijds.Phoenix schreef: ↑30 sep 2024 15:00
https://www.nporadio2.nl/nieuws/npo-rad ... l-en-frank
Het was wel net wat anders dan nu op Veronica, als ik het me goed herinner. Een top 10 (volgens mij van de mega top 50) die als rode draad door het programma heenliep met daaromheen ook wel andere liedjes. Een complete top 40 zoals nu op Veronica heeft radio 2 bij mijn weten nooit gehad.
Lang heeft het inderdaad niet bestaan. Volgens wikipedia is het sinds september 2015 Stenders Platenbonanza.
Ik had het nog niet eerder gezien, maar volgens mij heeft het avondprogramma nu ook een producer. Voorheen zat Martijn alleen in de studio.
Ja, dat zal het zijn. En inderdaad een andere invulling dan nu. Een compactere variant lijkt me ook beter, zoals het Top 40 uurtje van Wout & Frank of het programma van Erik de Zwart. Je kunt er dan voldoende krenten uithalen en door de beperkte lengte zal het niet snel vervelen, maar vier uur lang hitparade muziek uit een specifieke week ‘herkauwen’ is simpelweg veel te lang. Dat is leuk voor de echte liefhebbers, maar zal niet aanslaan bij een groot publiek. Op Vintage Veronica zat dit programma op de goede plek, maar ik vind het momenteel verkeerd geprogrammeerd.De Nachtwacht schreef: ↑30 sep 2024 16:13Deze?
https://www.nporadio2.nl/nieuws/npo-rad ... l-en-frank
Het was wel net wat anders dan nu op Veronica, als ik het me goed herinner. Een top 10 (volgens mij van de mega top 50) die als rode draad door het programma heenliep met daaromheen ook wel andere liedjes. Een complete top 40 zoals nu op Veronica heeft radio 2 bij mijn weten nooit gehad.
Lang heeft het inderdaad niet bestaan. Volgens wikipedia is het sinds september 2015 Stenders Platenbonanza.
De versie op Radio 2 mislukte trouwens omdat er niet of te weinig reacties van luisteraars waren om de Top 40 opnieuw te rangschikken.
-
Doen ze bij veronica komende vrijdagmiddag weer een thema uitzending?
Ja, vanmiddag hoorde ik Wouter zeggen dat er eigenlijk geen overleg over het thema nodig is omdat het vrijdag dierendag is.Daanradiofan schreef: ↑01 okt 2024 21:32 Doen ze bij veronica komende vrijdagmiddag weer een thema uitzending?
Snoop Dog, The Cats, Animals, Who let the dog out, … *zucht*Loekie schreef: ↑01 okt 2024 21:49Ja, vanmiddag hoorde ik Wouter zeggen dat er eigenlijk geen overleg over het thema nodig is omdat het vrijdag dierendag is.Daanradiofan schreef: ↑01 okt 2024 21:32 Doen ze bij veronica komende vrijdagmiddag weer een thema uitzending?
Ben jij de producer dat je het al weet?Phoenix schreef: ↑02 okt 2024 07:22Snoop Dog, The Cats, Animals, Who let the dog out, … *zucht*Loekie schreef: ↑01 okt 2024 21:49Ja, vanmiddag hoorde ik Wouter zeggen dat er eigenlijk geen overleg over het thema nodig is omdat het vrijdag dierendag is.Daanradiofan schreef: ↑01 okt 2024 21:32 Doen ze bij veronica komende vrijdagmiddag weer een thema uitzending?
-
Op 4 oktober 2020 heeft Veronica dat ook al eens gedaan; de top hond-erd. Steppenwolf, Boom town Rats, Pitbull, A Horse with no name zomaar wat titels/artiesten die erin stonden.Phoenix schreef: ↑02 okt 2024 07:22Snoop Dog, The Cats, Animals, Who let the dog out, … *zucht*Loekie schreef: ↑01 okt 2024 21:49Ja, vanmiddag hoorde ik Wouter zeggen dat er eigenlijk geen overleg over het thema nodig is omdat het vrijdag dierendag is.Daanradiofan schreef: ↑01 okt 2024 21:32 Doen ze bij veronica komende vrijdagmiddag weer een thema uitzending?
Toen overigens met Jasper, Marissa en Silvan. Die tijd mag van mij zo weer terug.
Laatst gewijzigd door De Nachtwacht op 02 okt 2024 09:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dit zal het ongeveer wel worden. En maar lachen en maar giechelen....'uiterst' professionele radio allemaal.Phoenix schreef: ↑02 okt 2024 07:22Snoop Dog, The Cats, Animals, Who let the dog out, … *zucht*Loekie schreef: ↑01 okt 2024 21:49Ja, vanmiddag hoorde ik Wouter zeggen dat er eigenlijk geen overleg over het thema nodig is omdat het vrijdag dierendag is.Daanradiofan schreef: ↑01 okt 2024 21:32 Doen ze bij veronica komende vrijdagmiddag weer een thema uitzending?
Het huidige programma PUP 40 gaat niet telkens uit van 1 specifieke week, maar van de top 40's + tipparades uit een hele maand. Ook duurt het geen 4 uur, maar 3 uur met wat uitloop in het programma wat erna komt.Phoenix schreef: ↑01 okt 2024 20:27
Ja, dat zal het zijn. En inderdaad een andere invulling dan nu. Een compactere variant lijkt me ook beter, zoals het Top 40 uurtje van Wout & Frank of het programma van Erik de Zwart. Je kunt er dan voldoende krenten uithalen en door de beperkte lengte zal het niet snel vervelen, maar vier uur lang hitparade muziek uit een specifieke week ‘herkauwen’ is simpelweg veel te lang. Dat is leuk voor de echte liefhebbers, maar zal niet aanslaan bij een groot publiek. Op Vintage Veronica zat dit programma op de goede plek, maar ik vind het momenteel verkeerd geprogrammeerd.
De versie op Radio 2 mislukte trouwens omdat er niet of te weinig reacties van luisteraars waren om de Top 40 opnieuw te rangschikken.
Vind het persoonlijk nog steeds een leuk en origineel concept dat past bij het huidige Veronica. Er zit genoeg vaart in de show. Bekende hits, hits die nauwlijks meer hoort en vergeten pareltjes wisselen elkaar af.
Je zou het evt. wat later kunnen programmeren op de vrijdagavond, bijv. vanaf 21:00u. Tussen 19-21:00u dan Ekdom, waarbij het eerste uur Wout & Freank blijven hangen en het tweede uur Stenders alvast aanschuift. De Bonanza doet Stenders vrijdags dan solo.
-
Het is wel 4 uur, sinds vorige week.
https://www.radioveronica.nl/programmer ... 2024-10-04
https://www.radioveronica.nl/programmer ... 2024-10-04