Wanneer is eerder, kwam je daar privé of werkgerelateerd? Ik heb Sunshine Live ook op die manier leren kennen. Dit zal tijdens de eerste jaren na de eeuwisseling zijn geweest op vakantie ritjes. En was zo groot fan van de oude playlist en Jocks dat ik via schotel thuis ook ernaar heb geluisterd, als alternatief voor Slam! (toen dat een hitjeszender werd nadat ID&T de stekker uit het radio-gebeuren had getrokken)WinnaarRadioring2023 schreef: ↑26 jan 2020 20:03 Ik kwam eerder vaak in Duitsland. Luisterde graag naar Sunshine Live, Antenne Bayern en Antenne Brandenburg. Favoriete radioprogramma's heb ik niet.
[D] leuke radioshows in duitsland
Moderator: admin6
Re: [D] leuke radioshows in duitsland
Sunshine Live in:
In Stuttgart op 104,9 fm
In Rostock op 92,4 fm
In Stralsund op 103,1 fm
En landelijk op DAB+.
In Stuttgart op 104,9 fm
In Rostock op 92,4 fm
In Stralsund op 103,1 fm
En landelijk op DAB+.
- Ane Sybesma
Als wij in Duitsland zijn gaat de radio op Ballermann Radio
En tot en met 30 Juni 2016 zaten daar de volgende zendmasten nog bij (met reeds sinds begin 2000 de mast van Stuttgart-Münster die ook vanaf toen live is op 104,9 fm) .
102,1 fm Mudau
107,7 fm Weinheim
106,1 fm Heidelberg
107,1 fm Wiesloch
Op deze 4 frequenties wasnde zender onder andere te ontvangen in de steden Mannheim/Ludwigshafen, Karlsruhe, Sinsheim en Heilbronn.
Laatst gewijzigd door Trivian op 04 sep 2024 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Duistland is wel een bijzonder land vind ik, een van de weinige landen waar er geen landelijke commerciele radio op FM is. Dankzij DAB+ werd het mogelijk om landelijk in de Duitse ether uit te zenden.
Een zender als SLAM! en Kink overleeft het regionaal op FM en landelijk op DAB+. Die truc is er in Duitsland al lang.
Een zender als SLAM! en Kink overleeft het regionaal op FM en landelijk op DAB+. Die truc is er in Duitsland al lang.
Trivian schreef: ↑04 sep 2024 13:17En tot en met 30 Juni 2016 zaten daar de volgende zendmasten nog bij (met reeds sinds begin 2000 de mast van Stuttgart-Münster die ook vanaf toen live is op 104,9 fm).
102,1 fm Mudau
107,7 fm Weinheim
106,1 fm Heidelberg
107,1 fm Wiesloch
Op deze 4 frequenties wasnde zender onder andere te ontvangen in de steden Mannheim/Ludwigshafen, Karlsruhe, Sinsheim en Heilbronn.
Trivian schreef: ↑04 sep 2024 16:46Trivian schreef: ↑04 sep 2024 13:17En tot en met 30 Juni 2016 zaten daar de volgende zendmasten nog bij (met reeds sinds begin 2000 de mast van Stuttgart-Münster die ook vanaf toen live was op 104,9 fm).
102,1 fm Mudau
107,7 fm Weinheim
106,1 fm Heidelberg
107,1 fm Wiesloch
Op deze 4 frequenties wasnde zender onder andere te ontvangen in de steden Mannheim/Ludwigshafen, Karlsruhe, Sinsheim en Heilbronn. Ze werden per 1 Juli 2016 overgenomen door Radio Regenbogen.
Lekkerbak schreef: ↑27 mei 2020 21:59100'5 ken ik al sinds eind jaren 90 omdat ik in het uitzendgebied woonde. Leuke mainstream zender voor wie niet van te veel gepraat en lekker veel muziek houdt.
R.O. Heb ik ook onlangs ontdekt, omdat ik opzoek was naar een zender die nog iedere week vanuit een discotheek uitzendt. Dit bevalt goed, met soms ook thema avonden vanuit de betreffende club. Vrijdag en zaterdag van 10 tot 4 snachts.
Jep, was inderdaad ook een van de landen die voor het eerst aan de slag ging met DAB, ik gok zo rond 2010.Roup01 schreef: ↑04 sep 2024 13:30 Duistland is wel een bijzonder land vind ik, een van de weinige landen waar er geen landelijke commerciele radio op FM is. Dankzij DAB+ werd het mogelijk om landelijk in de Duitse ether uit te zenden.
(deleted)
Laatst gewijzigd door Trivian op 05 sep 2024 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
(deleted)