Hi Forum Liefhebbers en RadioMakers,
Ervaren jullie ook problemen met tunein sinds vanmiddag? ik ontvang geen enkel nederlands station meer zelfs de landelijke commerciele doen het niet melding regionale beperkingen.
Groeten. ik zie verder nergens een storing alleen op alle storingen staat sinds 14 uur een piek gemeld.
Tunein problemen?
Moderator: admin6
- Aart Rietveld
Re: Tunein problemen?
Ik weet niet of het ook met dit probleem te maken heeft maar ik hoor al enkele dagen dat met name omroepen uit de VS door TuneIn geblokkeerd zijn.
Daarnaast hoor ik al jarenlang dat TuneIn niet tot moeilijk bereikbaar is en geen nieuwe streams meer toevoegt aan zijn database. Omroepen die persé via TuneIn gevonden willen worden zouden een account van een andere gebruiker over moeten nemen om nog bij TuneIn binnen te komen.
Daarnaast hoor ik al jarenlang dat TuneIn niet tot moeilijk bereikbaar is en geen nieuwe streams meer toevoegt aan zijn database. Omroepen die persé via TuneIn gevonden willen worden zouden een account van een andere gebruiker over moeten nemen om nog bij TuneIn binnen te komen.
Dat laatste was ik al van op de hoogte maar vanmiddag leek het of heel nederland op hun database was verdwenen ook stations met 60 k volgers waren in eens regio gebonden, het was hier maar een klein uurtje.Aart Rietveld schreef: ↑12 jul 2024 17:22 Ik weet niet of het ook met dit probleem te maken heeft maar ik hoor al enkele dagen dat met name omroepen uit de VS door TuneIn geblokkeerd zijn.
Wij moesten onze streamlink aangepast hebben, altijd hetzelfde emailadres gebruikt waarmee de zender destijds was aangemeld en genoeg bewijzen van houderschap overlegd.
TuneIn vond het niet voldoende en heeft ons er acuut af gegooid. Ze hebben nieuwe aanmeldingen wel weer open gesteld maar dat formulier zit vol bugs. Inmiddels zijn we 2 maanden verder en geen stap verder.
TuneIn vond het niet voldoende en heeft ons er acuut af gegooid. Ze hebben nieuwe aanmeldingen wel weer open gesteld maar dat formulier zit vol bugs. Inmiddels zijn we 2 maanden verder en geen stap verder.