Philips platenspeler aansluiten op buizenradio

Technische vragen / problemen? Leg ze hier neer..

Moderator: admin6

Bart vM

Re: Philips platenspeler aansluiten op buizenradio

Bericht door Bart vM »

Goedenavond,

ik heb geprobeerd enkele foto's te plaatsen volgens de instructie, hopelijk is dat gelukt. Namelijk van de aansluiting van de radio ( type B4X82A), de DIN stekker aan de platenspeler, benodigde stekker rond/plat/rond (rechts op de foto) die ik inderdaad helaas niet kan vinden en het element van de platenspeler. Is dit een kristalelement ?
Bij gelegenheid zal ik uitzoeken hoe de platenspeler-aansluiting van de radio aan de binnenkant is aangesloten.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Bart vM

Bericht door Bart vM »

Heeft iemand misschien een suggestie hoe ik een paar foto's kan plaatsen ? Instructie opgevolgd maar zonder succes.
Ik heb het paneel aan de onderzijde open gehad en geconstateerd dat de middenpen inderdaad niet aangesloten is, zowel bij de platenspeler (plat) als de bandrecorder aansluiting (rond). Conclusie is dat de platte en de ronde middenpen van de aansluitingen alleen dienen om onderscheid te maken tussen de twee aansluitingen.
Johnny_

Bericht door Johnny_ »

probeer eens https://www.haje.nl/ (shop in berg en terblijt) alleen wegens omstandigheden op dit moment moeilijker te berijken.
Plaats reactie