Links openen vanaf dit forum
Moderator: admin6
-
Re: Links openen vanaf dit forum
Vind ik niet. Dit forum draait al sinds 2003 meen ik? Daartussen door zijn er verschillende updates geweest van de software er achter.
Er is een komplete nieuwe PHP-BB forum geïnstalleerd, eentje welke met verschillende platformen kan samenwerken.
Wat je ziet, het uiterlijk zegt niets over van wat er onder de motorkap zit.
Het uiterlijk, wat ze dan de skin noemen, en dit is er voor PHP-BB in de gekste vormen te verkrijgen.
Maar daarmee wordt het forum niet beter of slimmer van.
Wat je ziet, het uiterlijk zegt niets over van wat er onder de motorkap zit.
Het uiterlijk, wat ze dan de skin noemen, en dit is er voor PHP-BB in de gekste vormen te verkrijgen.
Maar daarmee wordt het forum niet beter of slimmer van.
-
Ik bedoelde ook meer de template.
- Zwarte Stoomboot
Zoiets staat mij ook bij. Wat er nu draait is zeker niet wat er in 2003 draaide.
En verder staat het antwoord al in de reactie van de beheerder: "Gebruikersrichtlijnen adviseren om het openen van links in een nieuw venster niet standaard in te stellen en als het toch nodig is dit expliciet te vermelden."
Het is een advies, maar voor bijvoorbeeld overheidswebsites eigenlijk een verplichting.
Maar het is allemaal niet zo lastig. Rechtsklikken, openen in nieuw tabblad, of openen in nieuw tabblad in de achtergrond. Of klikken en openen in hetzelfde tabblad. Op je telefoon heb je - afhankelijk van je browser - dezelfde mogelijkheden.
De site is overigens sinds een aantal weken heel beroerd te gebruiken op mobiel. Half scherm, behalve de banners…