Qmusic algemeen
Moderator: admin6
Re: Qmusic algemeen
Een lijst die gewoon leeft bij de luisteraar, en ook feesten die gewoon enorm populair zijn. Het is niet voor niks dat 538 ooit "die verruckte halbe stunde" introduceerde. Q snapt het.
Denk trouwens dat het hooguit 1-2 jaar duurt voor ook JOE met vergelijkbare feesten komt, maar dan gericht op de 80s en het "meezingen". /offtopic
Denk trouwens dat het hooguit 1-2 jaar duurt voor ook JOE met vergelijkbare feesten komt, maar dan gericht op de 80s en het "meezingen". /offtopic
Das Coen Und Sander FestStreampie schreef: 23 jun 2024 12:34 Denk trouwens dat het hooguit 1-2 jaar duurt voor ook JOE met vergelijkbare feesten komt, maar dan gericht op de 80s en het "meezingen". /offtopic
God is a DJ
-
Ik denk dat ze ongeveer hetzelfde gaan doen als JOE België. Daar hebben ze de JOE SingAlong Party.Streampie schreef: 23 jun 2024 12:34 Een lijst die gewoon leeft bij de luisteraar, en ook feesten die gewoon enorm populair zijn. Het is niet voor niks dat 538 ooit "die verruckte halbe stunde" introduceerde. Q snapt het.
Yes, die bedoelde ikRoanluimstra schreef: 23 jun 2024 15:13Ik denk dat ze ongeveer hetzelfde gaan doen als JOE België. Daar hebben ze de JOE SingAlong Party.Streampie schreef: 23 jun 2024 12:34 Een lijst die gewoon leeft bij de luisteraar, en ook feesten die gewoon enorm populair zijn. Het is niet voor niks dat 538 ooit "die verruckte halbe stunde" introduceerde. Q snapt het.

-
Volgens mij plaatste Edwin laatst op zn instagram story dat hij nu te boeken is als DJ voor JOE in het land.
-
En nog even over de foute 1500: de muziek is voor iedereen wisselend denk ik zo. Je wil niet weten hoe vaak ik me tot nu toe heb afgevraagd(ze zijn nu bijna bij de nummer 1000), waarom deze of die plaat in de lijst staat. En of het ook wel echt een guilty pleasure is. Maar dat verschilt per mens. En fout moet je niet te letterlijk nemen inderdaad. Niet zeggen: dat ze bvb roxy dekker in het foute uur draaien, of joost klein, dat is dan een belediging voor de artiest.
Over themaweken gesproken, is Q Music na 3 edities gestopt met de Top 500 van de '80s? Dit was wel te verwachten na de komst van Joe, maar toch vind ik het erg jammer. Dit waren de jaren 80 door de bril van de jeugd en jong volwassenen. Of scoorde deze week niet zo goed op Q Music?
Je bent ouder en je wil wat...
-
Viel mij ook op idd, veronica zat in die tijd ook in de 80s lijst meende ik. Dus wellicht was er toch iets van Concurrentie gevaar?Roel_ schreef: 23 jun 2024 23:13 Over themaweken gesproken, is Q Music na 3 edities gestopt met de Top 500 van de '80s? Dit was wel te verwachten na de komst van Joe, maar toch vind ik het erg jammer. Dit waren de jaren 80 door de bril van de jeugd en jong volwassenen. Of scoorde deze week niet zo goed op Q Music?
-
Of ze gaan het misschien in september doen, wanneer normaal gesproken de Q top 500 van de zeroes werd uitgezonden.
-
Die feesten zijn er blijkbaar al, ik zag laatst via Fletcher events een party voor bij komen van JOE.Streampie schreef: 23 jun 2024 12:34 Een lijst die gewoon leeft bij de luisteraar, en ook feesten die gewoon enorm populair zijn. Het is niet voor niks dat 538 ooit "die verruckte halbe stunde" introduceerde. Q snapt het.
Iemand vanmorgen Mattie & Marieke geluisterd? Ze zouden het hebben over Marieke haar vervanging ivm verlof. Daarna kon ik niet meer luisteren. Hier mensen die dit nog gehoord hebben?
-
Ze gaven alleen een hint over dahlia's.
Waarschijnlijk dus Miljuschka Witzenhausen.
-
Toch bijzonder dan zou dit toch na de zomervakantie zijn? Eerst gaat Mattie met Domien naar Parijs daarna zal hij wel met vakantie gaan. Toch had ik Miljuschka wel een beetje verwacht. Dit hadden veel al geopperd toen ze een keer inviel. Ik had het wel geprobeerd met Bram Krikke. Maar volgens mij is de ochtend niet zijn favoriete tijdstip.Stephan123 schreef: 24 jun 2024 20:08 Ze gaven alleen een hint over dahlia's.
Ik heb even teruggeluisterd en ze gaan iedere ochtend de verschillen tussen Marieke en de invaller bespreken. Vanochtend ging het over het lievelings tuingereedschap van beide en dat was een snoeischaar. En de persoon houdt er van om in de moestuin te werken en heeft een groene tuin.Stephan123 schreef: 24 jun 2024 20:08 Ze gaven alleen een hint over dahlia's.
De invalster van Marieke horen we a.s. maandag rond 7:05, iemand al enig idee wie het zou kunnen zijn?