Qmusic algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Streampie

Re: Qmusic algemeen

Bericht door Streampie »

Een lijst die gewoon leeft bij de luisteraar, en ook feesten die gewoon enorm populair zijn. Het is niet voor niks dat 538 ooit "die verruckte halbe stunde" introduceerde. Q snapt het.

Denk trouwens dat het hooguit 1-2 jaar duurt voor ook JOE met vergelijkbare feesten komt, maar dan gericht op de 80s en het "meezingen". /offtopic
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Streampie schreef: 23 jun 2024 12:34 Denk trouwens dat het hooguit 1-2 jaar duurt voor ook JOE met vergelijkbare feesten komt, maar dan gericht op de 80s en het "meezingen". /offtopic
Das Coen Und Sander Fest 🍻
God is a DJ
Roanluimstra

Bericht door Roanluimstra »

Streampie schreef: 23 jun 2024 12:34 Een lijst die gewoon leeft bij de luisteraar, en ook feesten die gewoon enorm populair zijn. Het is niet voor niks dat 538 ooit "die verruckte halbe stunde" introduceerde. Q snapt het.

Denk trouwens dat het hooguit 1-2 jaar duurt voor ook JOE met vergelijkbare feesten komt, maar dan gericht op de 80s en het "meezingen". /offtopic
Ik denk dat ze ongeveer hetzelfde gaan doen als JOE België. Daar hebben ze de JOE SingAlong Party.
Streampie

Bericht door Streampie »

Roanluimstra schreef: 23 jun 2024 15:13
Streampie schreef: 23 jun 2024 12:34 Een lijst die gewoon leeft bij de luisteraar, en ook feesten die gewoon enorm populair zijn. Het is niet voor niks dat 538 ooit "die verruckte halbe stunde" introduceerde. Q snapt het.

Ik denk dat ze ongeveer hetzelfde gaan doen als JOE België. Daar hebben ze de JOE SingAlong Party.
Yes, die bedoelde ik :D .
Daanradiofan

Bericht door Daanradiofan »

Volgens mij plaatste Edwin laatst op zn instagram story dat hij nu te boeken is als DJ voor JOE in het land.
Daanradiofan

En nog even over de foute 1500: de muziek is voor iedereen wisselend denk ik zo. Je wil niet weten hoe vaak ik me tot nu toe heb afgevraagd(ze zijn nu bijna bij de nummer 1000), waarom deze of die plaat in de lijst staat. En of het ook wel echt een guilty pleasure is. Maar dat verschilt per mens. En fout moet je niet te letterlijk nemen inderdaad. Niet zeggen: dat ze bvb roxy dekker in het foute uur draaien, of joost klein, dat is dan een belediging voor de artiest.
Roel_

Bericht door Roel_ »

Over themaweken gesproken, is Q Music na 3 edities gestopt met de Top 500 van de '80s? Dit was wel te verwachten na de komst van Joe, maar toch vind ik het erg jammer. Dit waren de jaren 80 door de bril van de jeugd en jong volwassenen. Of scoorde deze week niet zo goed op Q Music?
Je bent ouder en je wil wat...
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Roel_ schreef: 23 jun 2024 23:13 Over themaweken gesproken, is Q Music na 3 edities gestopt met de Top 500 van de '80s? Dit was wel te verwachten na de komst van Joe, maar toch vind ik het erg jammer. Dit waren de jaren 80 door de bril van de jeugd en jong volwassenen. Of scoorde deze week niet zo goed op Q Music?
Viel mij ook op idd, veronica zat in die tijd ook in de 80s lijst meende ik. Dus wellicht was er toch iets van Concurrentie gevaar?🤣
Daanradiofan

Of ze gaan het misschien in september doen, wanneer normaal gesproken de Q top 500 van de zeroes werd uitgezonden.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Die feesten zijn er blijkbaar al, ik zag laatst via Fletcher events een party voor bij komen van JOE.
Daan_17

Bericht door Daan_17 »

Iemand vanmorgen Mattie & Marieke geluisterd? Ze zouden het hebben over Marieke haar vervanging ivm verlof. Daarna kon ik niet meer luisteren. Hier mensen die dit nog gehoord hebben?
Stephan123

Bericht door Stephan123 »

Ze gaven alleen een hint over dahlia's.

Waarschijnlijk dus Miljuschka Witzenhausen.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Stephan123 schreef: 24 jun 2024 20:08 Ze gaven alleen een hint over dahlia's.

Toch bijzonder dan zou dit toch na de zomervakantie zijn? Eerst gaat Mattie met Domien naar Parijs daarna zal hij wel met vakantie gaan. Toch had ik Miljuschka wel een beetje verwacht. Dit hadden veel al geopperd toen ze een keer inviel. Ik had het wel geprobeerd met Bram Krikke. Maar volgens mij is de ochtend niet zijn favoriete tijdstip.
wouter15

Bericht door wouter15 »

Stephan123 schreef: 24 jun 2024 20:08 Ze gaven alleen een hint over dahlia's.

Ik heb even teruggeluisterd en ze gaan iedere ochtend de verschillen tussen Marieke en de invaller bespreken. Vanochtend ging het over het lievelings tuingereedschap van beide en dat was een snoeischaar. En de persoon houdt er van om in de moestuin te werken en heeft een groene tuin.
omaylie

Bericht door omaylie »

De invalster van Marieke horen we a.s. maandag rond 7:05, iemand al enig idee wie het zou kunnen zijn?
Plaats reactie