Jan Paul GrootentraastThomasA schreef: 06 jun 2024 19:08 Ik ben benieuwd wie voortaan op vrijdagavond de Radio 10 Happy hours gaat presenteren nu Luuk sidekick is bij de ochtendshow.
Veranderingen Radio 10
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Radio 10
-
Luuk was er toch al nauwelijks.ThomasA schreef: 06 jun 2024 19:08 Ik ben benieuwd wie voortaan op vrijdagavond de Radio 10 Happy hours gaat presenteren nu Luuk sidekick is bij de ochtendshow.
-
Ik ken de cijfers per tijdvak niet, maar zou me wel kunnen voorstellen dat zondag om 21:00 beginnen qua luisteraar swel iets aantrekkelijker is danStophoest schreef: 06 jun 2024 15:26Dat komt bij mij nog eens over als een straf. Van dagelijks avondprogramma naar alleen zondagavond. Ook wat dat programma betreft fors minder uren.chopke schreef: 05 jun 2024 23:56 Rob vertelde net dat De Nachtwacht ook gaat (terug) verhuizen naar zondagavond 21:00-0:00
dagelijks om 23:00; al is het dan een uurtje minder. In het verleeden was het op zondagavonden ook vaak live, nu is dat volgens mij niet meer zo. Persoonlijk vind ik het een vooruitgang.
Het schijnt dat de luistercijfers in de commerciele doelgroep terugliepen in de middag op Radio 10. Dus wellicht is dat de reden om het roer om te gooien. Ik luister regelmatig naar Kai Merx op JOE. Hij heeft een prettig wegluisterende music-driven middagshow. Als Dave Minneboo met al zijn 538- en later Q-ervaring op een dergelijke manier helpt om Gijs Staverman een music-driven middagshow te laten maken, kan dat op termijn best positief uitpakken.
Het is een behoorlijke gok van Radio 10 en ik had het ook niet aan zien komen, maar niet persé absurd.
-
Zit nu 'collega gedwongen' naar de 538 ochtendshow te luisteren, maar wat een gehinnik zeg... Tim is uitstekend, maar die twee lachzakken en de (in mijn oren uiteraard) veel te lange spreek-momenten maken het wel afleidend. Gelukkig verschillen smaken, maar ik mis Ekdom toch wel.
Lex en Luuk moeten nog in een ritme komen, het laatste GP uurtje is wel weer leuk, ik vond het thema-stukje van Gerard leuker, maar misschien doet ie dat bij Veronica weer...
Er zitten toch ook goede radio-professionals bij Talpa, hopelijk weten wat ze doen.
Lex en Luuk moeten nog in een ritme komen, het laatste GP uurtje is wel weer leuk, ik vond het thema-stukje van Gerard leuker, maar misschien doet ie dat bij Veronica weer...
Er zitten toch ook goede radio-professionals bij Talpa, hopelijk weten wat ze doen.
Ja dat hoop ik ook, maar dan zonder de oude vormgeving met dat liedje van Jacky Wilson. Dat was ik helemaal zat. Hopelijk in een nieuw jasje straks bij Veronica.wbravenboer schreef: 07 jun 2024 10:00 IIk vond het thema-stukje van Gerard leuker, maar misschien doet ie dat bij Veronica weer...
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... show-terug
Zou er echt in het contract staan dat hij perse van 16:00-19:00 moet zitten? Kan het mij niet voorstellen. Dat zou dan de enige dj in Nederland zijn met zoiets.
Zou er echt in het contract staan dat hij perse van 16:00-19:00 moet zitten? Kan het mij niet voorstellen. Dat zou dan de enige dj in Nederland zijn met zoiets.
-
Radio 10-dj Rob van Someren sleept Talpa voor de rechter: ’Ik wil mijn show terug’
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... gn=twitter
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... gn=twitter
- Knite Force
Dit is dan toch ook het begin van het einde? Weer een rechtzaak, nu om een specifiek tijdslot. Als hij wint, is de baas pissig (denk nu ook al, met alle publiciteit). Als hij verliest, is hij zelf niet blij.
Als hij inderdaad de enige DJ is die dat heeft dan zou ik per direct Evers naar de ochtend ‘wegpromoveren’. Maar ik neem aan dat ook Evers dit in zijn contract heeft staan.Jobfr schreef: 13 jun 2024 15:28 https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... show-terug
God is a DJ
-
De baas is al pissig, hij moet geld betalen en dat heeft meneer de mol niet zo graag. Nu dit, Rob en Talpa worden geen vriendjes meer. Ze hoopte natuurlijk dat Rob uit eigen beweging weg zou gaan. Dit heet gewoon werknemer pesten. En hopen dat hij zelf ontslag neemt zodat ze niet hoeven te lappen. Maar Rob is iets slimmer dan dat en gaat gewoon verder. Ik zou ook gewoon zonder morren en wel met lichte tegenzin het weekend in gaan.Knite Force schreef: 13 jun 2024 15:47 Dit is dan toch ook het begin van het einde? Weer een rechtzaak, nu om een specifiek tijdslot. Als hij wint, is de baas pissig (denk nu ook al, met alle publiciteit). Als hij verliest, is hij zelf niet blij.
-
Ik ben bijna geneigd om te denken van wel.Jobfr schreef: 13 jun 2024 15:28 https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... show-terug
anders is een rechtzaak bij voorbaat kansloos.
Laatst gewijzigd door De Nachtwacht op 13 jun 2024 16:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Jezus wat een gezeik, Rob moet gewoon accepteren dat er veranderingen plaatst vinden binnen radio 10 en Talpa. Hij mag blij wezen dat die nog een weekend programma krijgt ipv helemaal te verbannen van de zender zoals wat nu bij Veronica gebeurd met dj's
Prima om dit bij de rechter te brengen. Als de rechter vindt dat Rob gelijk heeft, wat ik hoop, dan staat Rob gewoon in zijn recht.
-
Dus als jouw werkgever zegt tegen je goh laten we even wat ander werk gaan doen dan je voor aangenomen bent. Dan pik je dit toch ook niet?fnlradio schreef: 13 jun 2024 16:33 Jezus wat een gezeik, Rob moet gewoon accepteren dat er veranderingen plaatst vinden binnen radio 10 en Talpa. Hij mag blij wezen dat die nog een weekend programma krijgt ipv helemaal te verbannen van de zender zoals wat nu bij Veronica gebeurd met dj's