Veranderingen Yoursaferadio

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
banne

Re: Veranderingen Yoursaferadio

Bericht door banne »

Satfreak13 schreef: 08 jun 2024 07:48
StefanT schreef: 07 jun 2024 22:37 Wat doet Giel zoal de hele dag?
Die probeert vast dag en nacht nog adverteerders te vinden doordat die aangekondigde "lange rij" achteraf een luchtspiegeling bleek.
Of hij is druk met de adverteerders van zich af slaan :)) :lol:
Roup01

Bericht door Roup01 »

Yoursafe Radio min en pluspunten

- Geen reclame
- nonstop happy beats
- sommige intressante programma’s

Minpunten

- voor sommige saaie inhoudsloze muziek

- te lange saaie gesprekken in sommige programmas (volgens sommigen)
Satfreak13

Bericht door Satfreak13 »

Roup01 schreef: 09 jun 2024 22:06 Yoursafe Radio min en pluspunten

- Geen reclame
Dat lijkt geen pluspunt maar een zeer zorgelijk MINpunt! :roll:

Maar misschien is Giel nog druk bezig te zoeken waar die lange rij potentiële adverteerders gebleven is.
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Giel Beelen introduceert eerste ochtendshow op YourSafe radio
https://www.spreekbuis.nl/giel-beelen-i ... afe-radio/
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Die twee maakte een uitstekende podcast voor Ajacieden maar zijn hier blijkbaar mee gestopt omdat dit avontuur lonkte, waardoor die hele podcast op losse schroeven is komen te staan.
DeLuisteraar

Bericht door DeLuisteraar »

Het is zomerstop dus ajax kan ze wel even missen. Ik ben benieuwd of de muziek in het verlengde ligt van de happy beats, of dat die compleet random zal zijn zoals bij veel andere programma’s. Ik zou zelf iets doen met beats, dan werk je toch naar een consistenter muziekformat toe.
progmog

Bericht door progmog »

Vliegendereporter schreef: 10 jun 2024 09:37 Giel Beelen introduceert eerste ochtendshow op YourSafe radio
Een ochtendshow vanaf 08:00 uur ? :???:
big T

Bericht door big T »

En over voetbal, how low can you go?
rodie

Bericht door rodie »

Einde Yoursafe Radio?

https://domainincite.com/29520-freenom- ... n-business

Freenom = Joost zuurbier... eigenaar Yoursafe Radio.
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

progmog schreef: 10 jun 2024 12:10
Vliegendereporter schreef: 10 jun 2024 09:37 Giel Beelen introduceert eerste ochtendshow op YourSafe radio
Dit lees ik op radiowereld.nl

Vanaf 15 juni zijn ze een maand lang na de wedstrijd tussen 23:00 tot 00:30 uur te horen. Een dag later wordt dit programma herhaald in de ochtend tussen 08.00 uur en 09.30 uur te horen met hun programma ‘Het EK Sportpaleis’.
Calypso

Bericht door Calypso »

rodie schreef: 10 jun 2024 12:38 Einde Yoursafe Radio?

https://domainincite.com/29520-freenom- ... n-business

Freenom = Joost zuurbier... eigenaar Yoursafe Radio.
Dit was al een behoorlijke tijd bekend - en loopt/liep ook al jaren. Als je je erin verdiept geeft het een beetje het cowboy gehalte aan van Zuurbier. Eerst doen, dan denken, en daarna roepen dat de hele wereld tegen je is. En dat alles met een hoop bravoure.

Als je ervan houdt, prima. Voor de rest van de wereld is het irritant gedrag.
Johnny_

Bericht door Johnny_ »

Vliegendereporter schreef: 10 jun 2024 12:42
progmog schreef: 10 jun 2024 12:10
Dit lees ik op radiowereld.nl

Vanaf 15 juni zijn ze een maand lang na de wedstrijd tussen 23:00 tot 00:30 uur te horen. Een dag later wordt dit programma herhaald in de ochtend tussen 08.00 uur en 09.30 uur te horen met hun programma ‘Het EK Sportpaleis’.

Juist anders om, tussen 08 uur en 9.30 is het live en tussen 23 en 0.30 wordt het herhaald. cq live uitgezonden. nu.nl melde dit zo. ik moet wennen aan de halve uren om dan te stoppen met een programma. in september zullen er meerdere live programma's volgen.
ArCeeDj

Bericht door ArCeeDj »

Hallo mensen,mijn naam is ArCee. Ja, inderdaad, 1 van de dj's die op yoursafe radio draait tijdens de happy beats uren, samen met Robin de Luxe. ArCee is simpel de 1e twee voorletters van mijn naam, de R en de C. Dus, Ik schrijf mijn naam zoals je hem in het Engels uitspreekt. Eigenlijk is het RCG, maar dat werd mij te lang. Ik werd een tijd geleden door Giel benaderd of ik wilde draaien op zijn station, toen nog Radio4all, en als zo'n kans je geboden word, dan zeg je geen nee. Ik draaide al op een aantal Nederlandse, en buitenlandse on-line zenders, maar dit is uiteraard een hele mooie stap omhoog. Verder heb ik een verleden in de oude FM piraten en ik heb tot 2013 een eigen On-line station gehad (TotaalFM). Mijn muziek laat zich het beste omschrijven als funky & groovy house. Ik ben ook een kind van disco, en ik probeer dat disco geluid via de huidige house door te laten klinken met Nu-disco, Disco-house, Funky-house, Nu-groove en re-edits. Maar, soms neem ik ook een zijstapje naar wat meer uptempo en harder werk met Jackin en Tech house. Disco Today dekt daarom ook goed de lading qua programmanaam en ik heb daar nu al dik 300 afleveringen van gemaakt. Hoe de ontwikkelingen verder gaan op Yoursafe radio is totaal niet aan mij, maar uiteraard volg ik dit ook met de nodige nieuwsgierigheid. Uiteraard hoop ik dat er ruimte blijft voor Robin en mij, want ik heb via mijn facebook en Mixcloud account al vrij veel positieve reacties ontvangen. Gelukkig is Yoursafe radio een station waar je alle kanten mee op kunt. We zullen zien wat de toekomst gaat brengen. Met een Giel Beelen aan het roer heb ik daar best veel vertrouwen in, dat is een radio dier pur sang. Wil je meer van mij horen? Check www.mixcloud.com/DiscoDj_Rene/ of www.facebook.com/DiscodjArCee
jessica

Bericht door jessica »

Heeft iemand het EK sportprogramma gehoord als ochtendprogramma. Is tijdens het EK horizontaal iedere dag als ochtendshow te horen. Is van de makers van het sportpaleis. Dat programma heb ik 1 keer gehoord en klonk goed.

Ik luister zelf geen ochtendprogramma's begin meestal later met werken. Dus ik heb het zelf niet geluisterd.
Streampie

Re: Nieuwkomer Financial News Radio (FNR)

Bericht door Streampie »

GielBeelen schreef: 30 aug 2023 19:42 Grappig dit omdat de adverteerders, sponsoren en brands letterlijk nu al in de rij staan terwijl we nog niet eens live zijn. Maar die zien wel de kansen 🚀
Hoe gaat het, Giel? Stroomt het geld al binnen?
Plaats reactie