Veranderingen Joe
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Joe
Lijkt me sterk dat ze hier zo’n wervende tekst over gaan maken op hun socials hier voor.
-
Dat denk ik ook niet, het is een bijzondere dag voor Coen en Sander. Zo begrijp ik het, of in JOE in het algemeen? Wie zal het zeggen?Vanjeafisharder schreef: 05 jun 2024 20:59 Lijkt me sterk dat ze hier zo’n wervende tekst over gaan maken op hun socials hier voor.
Zijn ze de proeftijd doorgekomen?Deradiokenner schreef: 05 jun 2024 21:28Dat denk ik ook niet, het is een bijzondere dag voor Coen en Sander. Zo begrijp ik het, of in JOE in het algemeen? Wie zal het zeggen?Vanjeafisharder schreef: 05 jun 2024 20:59 Lijkt me sterk dat ze hier zo’n wervende tekst over gaan maken op hun socials hier voor.

-
Het nieuws is dus dat Coen & Sander in een uitgave van de Donald Duck komen als DJ's Coen Swijnenstal en Sander Lanterfantje van Joepie FM.Deradiokenner schreef: 05 jun 2024 21:28Dat denk ik ook niet, het is een bijzondere dag voor Coen en Sander. Zo begrijp ik het, of in JOE in het algemeen? Wie zal het zeggen?Vanjeafisharder schreef: 05 jun 2024 20:59 Lijkt me sterk dat ze hier zo’n wervende tekst over gaan maken op hun socials hier voor.
Slimme (en leuke) zet van DPG. De Donald Duck heeft heel veel trouwe lezers in de groep beoogde Joe-luisteraars. Al dan niet met een eigen abonnement of meelezend met de (klein) kinderen.supermanbart schreef: 06 jun 2024 09:09 Het nieuws is dus dat Coen & Sander in een uitgave van de Donald Duck komen als DJ's Coen Swijnenstal en Sander Lanterfantje van Joepie FM.
Het zal geen 100 duizenden luisteraars trekken, maar je bent toch weer even onder de aandacht. Daarnaast met een positieve vibe (die hangt rond Donald), dat is altijd goed.
-
We zien je mening over Kopspijkers en het wegsaneren van 3FM graag tegemoet.variant860@gmail.com schreef: 01 jun 2024 19:18Deradiokenner schreef: 31 mei 2024 18:52Bedankt voor je toevoeging hiervoor. Heb je hiervoor een accountje aangemaakt?variant860@gmail.com schreef: 31 mei 2024 18:33 Joe is een gouwe ouwe zender, want ze beginnen steeds meer op een doorsnee zender te lijken. Hoop gelul,hoop reclame , en de muziek verdwijnt naar de achtergrond... Radio=muziek en geen gelul en drukte van schreeuwerige dj,s....
Dat is volledig correct !
-
Ja, mooie marketing van C&S. Idd vast geen duizenden luisteraars, maar wel ludiek.
-
de opvolgers van "Bevers knaagt door" met Edwin Beverssupermanbart schreef: 06 jun 2024 09:09Het nieuws is dus dat Coen & Sander in een uitgave van de Donald Duck komen als DJ's Coen Swijnenstal en Sander Lanterfantje van Joepie FM.Deradiokenner schreef: 05 jun 2024 21:28Dat denk ik ook niet, het is een bijzondere dag voor Coen en Sander. Zo begrijp ik het, of in JOE in het algemeen? Wie zal het zeggen?Vanjeafisharder schreef: 05 jun 2024 20:59 Lijkt me sterk dat ze hier zo’n wervende tekst over gaan maken op hun socials hier voor.

-
Trouwens in de programmering viel op dat Ingrid Perez tot 22.00 uur door ging vandaag. Klopte dat? Heb haar niet gehoord.
-
Klopt toevalig luisterde ik gisteren avond even naar Joe rond half 10 hoorde ik haar nog een plaat afkondigenDeradiokenner schreef: 07 jun 2024 23:40 Trouwens in de programmering viel op dat Ingrid Perez tot 22.00 uur door ging vandaag. Klopte dat? Heb haar niet gehoord.
Dat is standaard vanaf gister. Op de dj page staat nu 18-22.Deradiokenner schreef: 07 jun 2024 23:40 Trouwens in de programmering viel op dat Ingrid Perez tot 22.00 uur door ging vandaag. Klopte dat? Heb haar niet gehoord.
Zal wel zijn omdat van ma tm don nu ook tot 22u gepresenteerd is.
- Knite Force
Ik heb hier echt hard om gelachen op de maandagmorgen!

-
Komt Timur nog een keer terug, ik dacht dat hij maar 1 week op vakantie ging maar ondertussen is dit alweer bijna 3 weken. Volgende week staat Daniel Smulders weer op de rol, of is Timur weer gestopt?
Hmm, de playlist van Joe is niet meer te bekijken op Relisten. Daar was goed te zien dat deze nog vrij beperkt is, daar zullen ze toch zoveel weken na de start wel eens wat in gaan schuiven? Iets minder veilig draaien, pak er wat meer vergeten platen bij en niet weer Queen, Phil Collins of Abba. Echt tof dat ze bijvoorbeeld Ace of Base draaien, maar het is alleen maar All That She Wants en The Sign. Draai dan ook Wheel Of Fortune en Happy Nation, of Cruel Summer!
Luister overigens met plezier naar Coen en Sander, ik hop 's ochtends niet meer van show naar show.
Luister overigens met plezier naar Coen en Sander, ik hop 's ochtends niet meer van show naar show.