Veranderingen Slam!

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
fnlradio

Re: Veranderingen Slam!

Bericht door fnlradio »

DuoTeam schreef: 25 apr 2024 13:31
fnlradio schreef: 25 apr 2024 13:04
Daan_17 schreef: 24 apr 2024 12:55

Zelfde lay-out als de nieuwe site van Veronica. Er staat ook nog een aantal keer Veronica ipv Slam.
Mediahuis zal voor elke zender dezelfde lay-out gaan gebruiken, net als Talpa dat doet.
Denk dat ze me kijken hier. Opeens poef beta site en alles weg
Geen idee. Het valt me op dat https://acc-preview.slam.nl nu wel weer beschikbaar is en geupdated.
Nu niet meer 😂😂
lucapols

Bericht door lucapols »

fnlradio schreef: 25 apr 2024 13:04
Daan_17 schreef: 24 apr 2024 12:55
DuoTeam schreef: 24 apr 2024 11:46

inmiddels gevonden dat de nieuwe site nog wel bereikbaar is op https://beta.slam.nl en https://preview.slam.nl
Zelfde lay-out als de nieuwe site van Veronica. Er staat ook nog een aantal keer Veronica ipv Slam.
Mediahuis zal voor elke zender dezelfde lay-out gaan gebruiken, net als Talpa dat doet.
Denk dat ze me kijken hier. Opeens poef beta site en alles weg
eng hé!
DJ en Non-Stop beheerder bij Lokale Omroep Goirle, helpt een Ierse radiostation met van alles wat in mijn vrije tijd :D!!!
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Hoop dat kijk live terug komt op de nieuwe website, maakt alles ook een stuk leuker
lucapols

Bericht door lucapols »

Er is/was een tropo met SLAM!, kon de 95.9 aardig goed ontvangen in brabant, wel leuk zoiets meemaken.
DJ en Non-Stop beheerder bij Lokale Omroep Goirle, helpt een Ierse radiostation met van alles wat in mijn vrije tijd :D!!!
DuoTeam

Bericht door DuoTeam »

Iemand een idee over Dimitris Kops? Langere tijd al stil rondom hem en vroeg me af of er iets van update is ofzo of dat hij nog wel bij SLAM werkt?
4711

Bericht door 4711 »

Ben ik op zich ook wel benieuwd naar. Er is toch wel iemand die iets weet…..
fnlradio

Bericht door fnlradio »

DuoTeam schreef: 06 jun 2024 11:40 Iemand een idee over Dimitris Kops? Langere tijd al stil rondom hem en vroeg me af of er iets van update is ofzo of dat hij nog wel bij SLAM werkt?
nope geen idee of die nog terug komt, hoelang is die nu al weer we. bijna 2 jaar alweer
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

DuoTeam schreef: 06 jun 2024 11:40 Iemand een idee over Dimitris Kops? Langere tijd al stil rondom hem en vroeg me af of er iets van update is ofzo of dat hij nog wel bij SLAM werkt?
Hij staat nog wel op dj pagina op de slam site
DuoTeam

Bericht door DuoTeam »

Vliegendereporter schreef: 06 jun 2024 17:08
Ja klopt, maar op de beta site paar weken geleden stonden ook alle dj's erop behalve Dimitris....
ook wel raar dat er dan niks naar buiten gebracht wordt mocht hij echt niet meer bij SLAM! werken.
fnlradio

Bericht door fnlradio »

DuoTeam schreef: 07 jun 2024 10:05
Vliegendereporter schreef: 06 jun 2024 17:08
Ja klopt, maar op de beta site paar weken geleden stonden ook alle dj's erop behalve Dimitris....
ook wel raar dat er dan niks naar buiten gebracht wordt mocht hij echt niet meer bij SLAM! werken.
ben echt benieuwd wanneer die nieuwe site nou is online komt
Daanradiofan

Bericht door Daanradiofan »

Heeft Dimitris ook niks op instagram gepost bvb dat enigszins leidt naar SLAM?
Jowie

Bericht door Jowie »

Nee op zijn insta staat niets/is niets geplaatst over Slam! Ook antwoord hij of Slam! Niets op vragen die over hem gaan. Ik denk dat hij nog in dienst is bij Slam! Want een Martijn la Grouw is bijvoorbeeld wel van de dj pagina verwijderd
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Zojuist een gloed nieuw jingle pakket gestart op slam met nieuwe jingles en TOTH + BOTH. Dit keer is het Maurice die de dj namen in de TOTH inspreekt
lucapols

Bericht door lucapols »

fnlradio schreef: 21 jun 2024 00:02 Zojuist een gloed nieuw jingle pakket gestart op slam met nieuwe jingles en TOTH + BOTH. Dit keer is het Maurice die de dj namen in de TOTH inspreekt
Viel me net ook op, heel erg wennen dit :sad: :sad:
Roanluimstra

Bericht door Roanluimstra »

De website beta.slam.nl is nu weer bereikbaar. preview.slam.nl en acc-preview.slam dan weer niet.
Plaats reactie