Tot hoe vaak is normaal of verstandig om te laten horen op welke radio zender je afgestemd bent.
Moderator: admin6
Tot hoe vaak is normaal of verstandig om te laten horen op welke radio zender je afgestemd bent.
Radio Caroline de voormalige zeezender die nu legaal is laat vaak horen dat je op hun afgestemd bent. Dit door de deejay en door een jingel.
Graag meningen over dit onderwerp. Misschien ligt het er aan hoe het gebeurd. Hoe vaak is te veel of maakt het niet uit? Veel laten horen wie je bent is dat misschien amateuristisch? enzovoorts
Graag meningen over dit onderwerp. Misschien ligt het er aan hoe het gebeurd. Hoe vaak is te veel of maakt het niet uit? Veel laten horen wie je bent is dat misschien amateuristisch? enzovoorts
-
Re: Tot hoe vaak is normaal of verstandig om te laten horen op welke radio zender je afgestemd bent.
Ik zeg het in elke spreek en de muziek loopt ook via een sweeper of jingle.
Doe vooral wat bij je past.
Doe vooral wat bij je past.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Re: Tot hoe vaak is normaal of verstandig om te laten horen op welke radio zender je afgestemd bent.
In de NLO tijd was een veelgehoord argument dat de panelluisteraars wel het juiste hokje moesten aankruisen, dus bij elke spreek en in elke jingle of sweeper moest de stationsnaam voorbij komen. Nu met het NMO is dat niet meer nodig. Ik zou de gemiddelde sessieduur bekijken, en als vuistregel aanhouden dat je in dat tijdsblok tenminste tweemaal de naam van het station roept, als dat past in je talk en de flow niet onderbreekt. Het klinkt al snel geforceerd, en dat hoeft dus helemaal niet meer.
Ik vind het juist vet dat ze zo vaak een jingle doen.Radiokees schreef: ↑06 mei 2024 15:46 Radio Caroline de voormalige zeezender die nu legaal is laat vaak horen dat je op hun afgestemd bent. Dit door de deejay en door een jingel.
Wat je ook veel hoort op Radio Caroline is: SIX FOUR EIGHT A.M. dus de frequentie jingle tussen veel platen door.
geeft ballen aan een station vind ik.
gr!
Cavity schreef: ↑07 mei 2024 15:59Ik vind het juist vet dat ze zo vaak een jingle doen.Radiokees schreef: ↑06 mei 2024 15:46 Radio Caroline de voormalige zeezender die nu legaal is laat vaak horen dat je op hun afgestemd bent. Dit door de deejay en door een jingel.
Wat je ook veel hoort op Radio Caroline is: SIX FOUR EIGHT A.M. dus de frequentie jingle tussen veel platen door.
geeft ballen aan een station vind ik.
gr!
Bedankt voor je reactie! Ik vind het te veel bij veel Caroline deejays. Ik wilde dus weten hoe anderen daar over denken.
Die SIX FOUR EIGHT VIND IK OOK ERG GESLAAGD.
Bedankt voor jullie reacties.
HOPELIJK KOMEN ER NOG ENKELE BIJ.
Tot nu toe lijkt het er op dat de meesten geen bezwaar hebben.
(NOG) Geen reden om het daar eens over te hebben met de Caroline organisatie.
HOPELIJK KOMEN ER NOG ENKELE BIJ.
Tot nu toe lijkt het er op dat de meesten geen bezwaar hebben.
(NOG) Geen reden om het daar eens over te hebben met de Caroline organisatie.
Zeer mooi al die Caroline en Frequentie jingles. Moeten ze niet gaan veranderen. Vooral die Radio Caroline North jingles zijn schitterend.
- Zwarte IJsbeer
Da's toch echt een kwestie van smaak denk ik. Voor mezelf kan ik zeggen dat ik het nog wel eens vergeet te zeggen maar als ik drie liedjes achter elkaar draai dan zit er tussen de tweede en de derde altijd wel een jingle. Ik hoor mijn luisteraars niet klagen, die horen het liefst gewoon gezellige muziek. Dat zit in dit geval wel goed.
Alle tv's de wereld uit, radio's aan de macht
-
Wil jij contact opnemen met Radio Caroline omdat je van mening bent dat er teveel vormgeving wordt gebruikt?
Schopt graag tegen heilige huisjes...
-
Op de Amerikaanse radiostations zit vrijwel altijd een station identification als nummers back-to-back gedraaid worden.Zwarte IJsbeer schreef: ↑11 mei 2024 21:12 Da's toch echt een kwestie van smaak denk ik. Voor mezelf kan ik zeggen dat ik het nog wel eens vergeet te zeggen maar als ik drie liedjes achter elkaar draai dan zit er tussen de tweede en de derde altijd wel een jingle. Ik hoor mijn luisteraars niet klagen, die horen het liefst gewoon gezellige muziek. Dat zit in dit geval wel goed.
In de zeexendertijd jaren 60 was Swinging Radio England er kampioen in.
Voor mij mag het wel wat minder met zender identificatie in de meeste programma's op Caroline. Maar dat is ook maar een mening. Daarom mijn onderzoekje hier. Het lijkt er op dat die mening in ieder geval op dit forum sterk in de minderheid is, dus geen contact daarover.GerjanCluistra schreef: ↑14 mei 2024 10:21Wil jij contact opnemen met Radio Caroline omdat je van mening bent dat er teveel vormgeving wordt gebruikt?![]()