Welke piratenzenders zijn er met Pinksteren in de lucht?

Zijn ze in of uit de lucht? Waar komen ze binnen? Wie heeft de hoogste vermogens en waar vind je schema's?

Moderator: admin6

Echtwel

Re: Welke piratenzenders zijn er met Pinksteren in de lucht?

Bericht door Echtwel »

rodie schreef: 22 aug 2023 18:38 Echtwel je praat wel best wel onzin, wat heeft de WOS in Gouda te zoeken? Het betreft ook een lokale frequentie. Dus prima te doen voor de omgeving van Gouda. met 50 watt kom je Gouda nauwelijks uit. Daar heeft de WOS echt geen last van. Zeker als je naar de andere kant straalt richting het oosten.
Ik bedoel dus anders om Gouda heeft "last" van te sterken WOS zender. Zeker met die 50 Watt en ik denk dat mensen die in de gemeente er omheen ook niet blij zullen worden.

Waarom de (Voorheen) AT dus deze ferq uitgeeft is onbegrijpelijk.

En ik denk de reden waarom hij teruggegeven is. (Want jij was in eerste opzet wel geveild en verkocht)
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Madurodam FM

Bericht door Madurodam FM »

Ik denk dat het 'teruggeven' van de bemachtigde frequentie een andere reden heeft. Gouda FM is eerder ook gestopt met uitzenden op DAB+ voor de regio Gouda en was tevens de partij achter de lokale omroep in de gemeente Zuidplas; Dichtbij FM. Uit die laatste is een tijdje geleden de stekker getrokken waaruit ik opmaak dat het aan de kant van Gouda FM niet helemaal lekker gaat. Als je dan bij een veiling van lokale FM-frequenties als winnaar uit de bus komt en je ziet er alsnog van af dan denk ik bij mezelf; had je dat niet van tevoren kunnen bedenken? Of het is een tactiek om mogelijke concurrentie buiten de deur te houden.

Ik heb vrienden in Gouda die ik af en toe bezoek, en zal volgende keer eens kijken wat die 87.6 van de WOS in Gouda doet. De afstand lijkt mij namelijk ook voldoende om er geen last van te hebben als je met 50watt op 87.7 zou uitzenden.

Van meer lokale FM-frequenties werd beweerd dat deze babyfoonvermogens de straat niet uit zouden komen maar kijk eens naar de 104.2 vanuit Rotterdam waar tegenwoordig Sunrise FM te horen is. Die komt toch een behoorlijk eind door de provincie met 200w. Best bijzonder dat op die andere Rotterdamse frequentie (Hoogvliet, FM 87.8, 200w) geen enkele bieder is geweest.
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"
rfjunk

Bericht door rfjunk »

En even een kick en weer on-topic!

Pinkster 2024..... 4-Play in Noordholland zit er alweer in !

Afbeelding

Bron > http://www.4-playfm.nl/

Nog andere pinkster stations te horen?
-bier
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Danceradio wordt weer Counterpoint HiFreak FM, start zo om 18.00 uur!
Plaats reactie