[Centraal] Radio Decibel
Moderator: admin6
-
Re: [Centraal] Radio Decibel
In dit artikel staat dat de eigenaar van decibel waarschijnlijk niet gaat mee bieden bij regionale veiling volgend jaar https://www.marketingreport.nl/kink-per ... ne-verder/
Ik heb dit niet gepresenteerd als feit hè, maar het woord ‘denk’ gebruikt. Verder kan ik er niets over zeggen, maar het is wel ergens op gebaseerd.
♫♪.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.♫♪
Daar was toch een spreekwoord voor ???..... iets over een steenVliegendereporter schreef: ↑28 jan 2024 19:41 In dit artikel staat dat de eigenaar van decibel waarschijnlijk niet gaat mee bieden bij regionale veiling volgend jaar https://www.marketingreport.nl/kink-per ... ne-verder/

The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
bron34. Decibel 0.0 % 0.0 % = %
Gaat lekker daar, ik wist niet dat het station nog bestond eigenlijk.
Ze hadden in het verleden toch best wat luisteraars voor een regio station?
Ze hebben geen etherfrequenties meer hè, die worden nu gebruikt door KINK.
Als web-only station zullen ze onvoldoende luisteraars hebben om boven de 0,0% uit te komen.
Als web-only station zullen ze onvoldoende luisteraars hebben om boven de 0,0% uit te komen.
♫♪.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.♫♪
Toch wel jammer, ze hadden een leuker format dan menig station dat nu op de (lokale) dab te ontvangen is. Imo
Om nou speciaal voor decibel je autoradio met Bluetooth te verbinden en dan decibel op te zoeken, het kan, maar denk dat niemand dit doet in de praktijk.
Dennis
Om nou speciaal voor decibel je autoradio met Bluetooth te verbinden en dan decibel op te zoeken, het kan, maar denk dat niemand dit doet in de praktijk.
Dennis
Nou, van de week even getest of de stream het nog deed, gelijk 0,1% in de luistercijfers