Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

jessica

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door jessica »

Het is natuurlijk al jammer dat ze zolang moeten wachten op Wouter en Frank. Dus om ze nu nog 3 maanden extra te laten wachten omdat Ekdom dan komt is ook wat. Ze zijn nu al 3 maanden van de radio af volgens mij.

Je zou ze wel voorlopig ergens anders in de programmering kunnen zetten. De vakanties komen er ook aan. Zij vervingen ook veel programma's op Radio2. Dus laat ze dat op Veronica ook maar doen.

Ik ben wel benieuwd of Martijn Muijs de lunchshow weer gaat doen of Frank v/d Lende. Persoonlijk zou ik Muijs daar weer zetten. En Frank van de Lende zo laat mogelijk in de avond.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Mag toch hopen dat Marissa niet echt 10-12 gaat doen. Ik vind haar manier van presenteren te 'magazine' achtig voor de kantooruren. In de avond werkt dat prima, maar ik vind het allemaal te stroperig voor overdag. Trekt alle snelheid uit het programma.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Herman ven Schippers schreef: 24 apr 2024 06:58 Mag toch hopen dat Marissa niet echt 10-12 gaat doen. Ik vind haar manier van presenteren te 'magazine' achtig voor de kantooruren. In de avond werkt dat prima, maar ik vind het allemaal te stroperig voor overdag. Trekt alle snelheid uit het programma.
Ik kan het me ook echt niet voorstellen dat ze Gerard Ekdom halen voor veel geld om de ochtendshow te doen en dan daarna om 10u Marisa gaan programmeren. Je omschrijft het zoals ik het ook ervaar, "te magazine achtig". Maar ook dit was natuurlijk gewoon weer het zoveelste "gokje" van Patrick Kicken.
Janno

Bericht door Janno »

Zou Niek van 10:00-12:00 geen goed idee zijn? Volgens mij is dat een prima optie.
Knite Force

Bericht door Knite Force »

Herman ven Schippers schreef: 24 apr 2024 06:58 Mag toch hopen dat Marissa niet echt 10-12 gaat doen. Ik vind haar manier van presenteren te 'magazine' achtig voor de kantooruren. In de avond werkt dat prima, maar ik vind het allemaal te stroperig voor overdag. Trekt alle snelheid uit het programma.
Zonder natuurlijk een seconde van Ekdom op Veronica gehoord te kunnen hebben vrees ik in dat geval voor hetzelfde effect als bij 538 na de energieke ochtendshow en de show van Denman.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Knite Force schreef: 24 apr 2024 09:22
Zonder natuurlijk een seconde van Ekdom op Veronica gehoord te kunnen hebben vrees ik in dat geval voor hetzelfde effect als bij 538 na de energieke ochtendshow en de show van Denman.
Dan doe je Lindo en Mark toch echt enorm tekort! Die kun je toch niet met Marisa vergelijken...
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

StefanMiedema91 schreef: 23 apr 2024 23:10
Vanjeafisharder schreef: 23 apr 2024 22:39 Vind dat niet echt een geweldige tijd om te starten midden in de zomer, juni kan nog net en dan september Ekdom. Laat ze dan allemaal gelijk in september beginnen, zeg ik dan. Dan presenteer je gelijk de nieuwe programmering goed.
deels begrijpelijk, maar mensen moeten ook brood op de plank hebben.
miss gaan Wout en Frank wel de zomer ochtend show doen zoals ze ook op R2 deden, totdat Ekdom komt
Dat zou ik niet doen, weer een tijdelijke ochtenshow, Zou de derde in een jaar zijn volgens mij. Beter lijkt memuijs nog even te laten zitten tot Ekdom begint en wout en Frank direct op hun nieuwe plek te laten starten. Daar zijn ze immers voor gehaald.

Maar ben het wel met @vanjeafisharder eens; gefasseerd starten is niet ideaal.
StefanMiedema91

Bericht door StefanMiedema91 »

De Nachtwacht schreef: 24 apr 2024 09:43
StefanMiedema91 schreef: 23 apr 2024 23:10
Vanjeafisharder schreef: 23 apr 2024 22:39 Vind dat niet echt een geweldige tijd om te starten midden in de zomer, juni kan nog net en dan september Ekdom. Laat ze dan allemaal gelijk in september beginnen, zeg ik dan. Dan presenteer je gelijk de nieuwe programmering goed.
deels begrijpelijk, maar mensen moeten ook brood op de plank hebben.
miss gaan Wout en Frank wel de zomer ochtend show doen zoals ze ook op R2 deden, totdat Ekdom komt
Dat zou ik niet doen, weer een tijdelijke ochtenshow, Zou de derde in een jaar zijn volgens mij. Beter lijkt memuijs nog even te laten zitten tot Ekdom begint en wout en Frank direct op hun nieuwe plek te laten starten. Daar zijn ze immers voor gehaald.

Maar ben het wel met @vanjeafisharder eens; gefasseerd starten is niet ideaal.
snap je punt wel, maar volgens mij heeft Martijn Muijs ook nog geen vakantie gehad dit jaar ;), daarnaast denk ik/schat ik in dat Martijn Muijs zijn nieuwe programma ook wel wil voorbereiden, is handiger als je dan vrij bent?
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Janno schreef: 24 apr 2024 08:22 Zou Niek van 10:00-12:00 geen goed idee zijn? Volgens mij is dat een prima optie.
Niek voor 10-12 is de allerbeste optie!
Knite Force

Bericht door Knite Force »

Johanneke schreef: 24 apr 2024 09:28 Dan doe je Lindo en Mark toch echt enorm tekort! Die kun je toch niet met Marisa vergelijken...
Ik doel puur en alleen op het verschil tussen Gerard en Marisa.
Daan_17

Bericht door Daan_17 »

Niek in zijn instagram story zijn persfoto van Veronica met het bijschrift morgen 6u.
Als ik in de gids kijk, zit morgen gewoon Martijn in de ochtend. Nieuws over de nieuwe programmering / plek van Niek?
WFNX

Bericht door WFNX »

Daan_17 schreef: 24 apr 2024 12:53 Niek in zijn instagram story zijn persfoto van Veronica met het bijschrift morgen 6u.
Als ik in de gids kijk, zit morgen gewoon Martijn in de ochtend. Nieuws over de nieuwe programmering / plek van Niek?
Laten we het hopen! Dat na Ekdom, Niek zit van 10-13. De Bonanza van 13-16 en dan Wout en Frank. Zou de presentatoren die volstrekt te weinig energie brengen (Frank, Martijn en Marisa) absoluut niet overdag neerzetten.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Daan_17 schreef: 24 apr 2024 12:53 Niek in zijn instagram story zijn persfoto van Veronica met het bijschrift morgen 6u.
Volgens hun gids horen we volgende week ook nog Herman Hofman, dus daar zou ik niet teveel op vertrouwen.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

WFNX schreef: 24 apr 2024 12:57
Laten we het hopen! Dat na Ekdom, Niek zit van 10-13. De Bonanza van 13-16 en dan Wout en Frank. Zou de presentatoren die volstrekt te weinig energie brengen (Frank, Martijn en Marisa) absoluut niet overdag neerzetten.
Bonanza is van 14-16. Tenminste, dat stond na bekendmaking van de komst van ekdom en wout en Frank in het persbericht.

Lijken dus geen 3 uur shifts te komen overdag.
Marcomarco

Bericht door Marcomarco »

Die 1,8% marktaandeel kan niet beter om te starten met het nieuwe team -+dance
Plaats reactie