Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Phoenix

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Phoenix »

Deradiokenner schreef: 18 apr 2024 14:28 Rob is jarig vandaag, als kado hoeft hij geen reclames uit te zenden op het halve uur.
Dit is typerend voor Veronica. Opnieuw is het overduidelijk waar “we” in de slogan voor staat.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Deradiokenner schreef: 18 apr 2024 14:28 Rob is jarig vandaag, als kado hoeft hij geen reclames uit te zenden op het halve uur. Ik vind het zo’n onzin van Rob dat hij dit niet wilt doen. Je zit nu eenmaal bij een commerciële zender ze betalen je salaris, en ik denk dat je een topverdiener bent dus doe niet moeilijk. En anders gewoon terug naar de publieken. Hij laat zich zo wel kennen zeg.
Hahahahahahahahaha (ik vind het eigenlijk heel erg grappig)
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Ik vind het ook wel ludiek eigenlijk. En dat hij geen reclame wil draaien dat heeft hij nu eenmaal zo bedongen in zijn contract. Dat hier nu een aanpassing in is aangebracht en water bij de wijn gedaan is, is prima en daarmee is de kous af.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

En laten we welwezen: dit is juist ook een cadeau richting je luisteraars. Zij horen die reclame op het halve uur tenslotte ook niet.
Orange

Bericht door Orange »

DavyGer schreef: 18 apr 2024 15:15 En laten we welwezen: dit is juist ook een cadeau richting je luisteraars. Zij horen die reclame op het halve uur tenslotte ook niet.
Maar daarom des te meer op het hele uur. Wat heb je dan liever als luisteraar? Ik weet het wel.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

DavyGer schreef: 18 apr 2024 15:15 En laten we welwezen: dit is juist ook een cadeau richting je luisteraars. Zij horen die reclame op het halve uur tenslotte ook niet.
Wat Orange zegt.
Daarnaast betekent het ook minder inkomsten, waardoor minder investeringen gedaan kunnen worden die leiden tot een betere zender voor de luisteraar.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Janno

Bericht door Janno »

Volgens mij draaide er gewoon reclame op het halve uur hoor.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Phoenix schreef: 18 apr 2024 14:47
Deradiokenner schreef: 18 apr 2024 14:28 Rob is jarig vandaag, als kado hoeft hij geen reclames uit te zenden op het halve uur.
Dit is typerend voor Veronica. Opnieuw is het overduidelijk waar “we” in de slogan voor staat.
Dit is toch gewoon leuk. Als je dit goed brengt, is het voor de luisteraars ook leuk. Eén dag zal echt geen verschil maken in opbrengsten.
Rock 'n roll is better than music!
Dalet123

Bericht door Dalet123 »

Oortjes schreef: 18 apr 2024 17:59
Dit is toch gewoon leuk. Als je dit goed brengt, is het voor de luisteraars ook leuk. Eén dag zal echt geen verschil maken in opbrengsten.
Dit is toch niet leuk voor luisteraars? Wat hebben die er aan?
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

Vanjeafisharder schreef: 18 apr 2024 15:12 Ik vind het ook wel ludiek eigenlijk. En dat hij geen reclame wil draaien dat heeft hij nu eenmaal zo bedongen in zijn contract. Dat hier nu een aanpassing in is aangebracht en water bij de wijn gedaan is, is prima en daarmee is de kous af.
Dat is nog steeds de vraag hoor: wat stond er daadwerkelijk in het contract? Er is niet voor niks over 'onderhandeld' door beide partijen met een poldercompromis als uitkomst. Dus zo eenduidig was het allemaal niet.

Desalniettemin: hiep hiep hoera voor Rob!
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Oortjes schreef: 18 apr 2024 17:59
Ik vind dat er steeds de nadruk op reclame wordt gelegd. Ook als er geen reclame is. Dat lijkt me niet verstandig en ik begrijp ook niet waarom dit intern geneuzel leuk is voor de luisteraar. Het leeft enkel hier op dit forum.

Goede muziek, acties en items zijn leuk voor de luisteraar. Het steeds terugkerende gesprek over reclame is dat niet.
Disclaimer:
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Phoenix schreef: 18 apr 2024 18:28 Goede muziek, acties en items zijn leuk voor de luisteraar. Het steeds terugkerende gesprek over reclame is dat niet.
Eens. Ik doelde op bet verjaardagscadeautje an sich.
Rock 'n roll is better than music!
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Oortjes schreef: 18 apr 2024 18:33
Phoenix schreef: 18 apr 2024 18:28 Goede muziek, acties en items zijn leuk voor de luisteraar. Het steeds terugkerende gesprek over reclame is dat niet.
Eens. Ik doelde op bet verjaardagscadeautje an sich.
Dat zou het geval zijn als er een bepaalde invulling wordt gegeven aan de vrijgekomen zendtijd, maar zoals ik begrijp is het enkel het benoemen van het niet hoeven uitzenden van reclame geweest. Dat is geen cadeautje. Dat is benadrukken dat er op andere dagen een hinderlijke onderbreking plaats vindt.

Haal bijvoorbeeld een artiest naar de studio en brengt het zo alsof die artiest vandaag alle reclamezendtijd heeft gekocht om een nieuw nummer ten gehore te brengen. Dan geef je er een leuke twist aan.
Disclaimer:
Roel_

Bericht door Roel_ »

WErbung misschien?
Hoop is uitgestelde teleurstelling...
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Phoenix schreef: 18 apr 2024 18:28
Ik vind dat er steeds de nadruk op reclame wordt gelegd. Ook als er geen reclame is. Dat lijkt me niet verstandig en ik begrijp ook niet waarom dit intern geneuzel leuk is voor de luisteraar. Het leeft enkel hier op dit forum.

Goede muziek, acties en items zijn leuk voor de luisteraar. Het steeds terugkerende gesprek over reclame is dat niet.
Dit! 100 keer dit!

Luisteraars accepteren reclames best, we hebben hier immers stations met 4 miljoen luisteraars. De blokken zitten daar ramvol en er wordt gewoon geluisterd! Maar als je er als DJ van een station met teruglopende cijfers telkens over gaat lopen zeuren dan helpt dat niet.
Krities AVRO-lid. En wel hierom: https://www.youtube.com/watch?v=97wWDMxVQSg
Plaats reactie