Programmamakers werven.

Vragen over de online radio? Dit forum is voor alles omtrent online radio.

Moderator: admin6

Plaats reactie
djmichello

Programmamakers werven.

Bericht door djmichello »

Ons internet station draait alweer een aantal jaartjes mee in de wereld van online radio stations, en we hebben door onze specifieke targeting van de Utrechtse luisteraar al best wel een aardige fanbase opgebouwd met veel vaste luisteraars. Maar een punt van aandacht blijft wel het werven van programmamakers, ik zeg expres programmamakers, want dat is echt heel iets anders dan gewoon een paar plaatjes draaien.
Programma's moeten inhoud hebben, zowel muzikaal als qua onderwerpen. zoals gezegd richten we ons op de Utrechtse luisteraar met Utrechtse onderwerpen. Niet in beton gegoten maar wel als leidraad.
Het vinden van programmamakers is lastig en ik vraag me af hoe jullie dat doen. we zijn nu met een team van 7 man maar, vrouwen zijn ook van harte welkom. Zijn onze eisen te streng, ervaring is een pré maar geen must, wel moet men de Nederlandse taal goed beheersen, en een beetje Utregs accent mag best. We hebben een centrale studio in Utrecht, dus is wel de bedoeling om van daaruit de shows te maken.

Hoe werven we geschikte kandidaten, via FB en andere sociale media komen er niet echt geschikte kandidaten. Tips welkom.
https://domstadradio.nl, Het geluid van Utrecht en omstreken, al 5 jaar actief voor Utrecht.
GerjanCluistra

Re: Programmamakers werven.

Bericht door GerjanCluistra »

Heb je een demo met wat je bedoelt met 'programma's moeten inhoud hebben'?
Plaats reactie