5B mux regionaal Zeeland/Zuid-Holland vreemde storing

Frequentie planning, zerobase, ontvangstproblemen, gevoeligheid van tuners, de beste antenne opstelling en omgevallen masten

Moderator: admin6

Plaats reactie
DAB+ fan

5B mux regionaal Zeeland/Zuid-Holland vreemde storing

Bericht door DAB+ fan »

Er is iets raars aan de hand met de 5B ik denk zender Rotterdam deze heeft nog een behoorlijk goed signaal
Maar toch komt er even een dip in het signaal en zie je de fouten even tot ver in de 90 oplopen.
Normaal nul fouten wie ervaart dit ook mijn radio staat voor het raam, Daarentegen komen de Belgische commerciële
Zenders goed door die komen uiteraard van uit het zuiden mijn keuken kamer binnen dus daar zou je eerder verwachten dat dit fout gaat? Ik woon in Oosterhout Noord-Brabant! Zender rottedam staat ongeveer in het noord westen !
radiogolfje

Re: 5B mux regionaal Zeeland/Zuid-Holland vreemde storing

Bericht door radiogolfje »

Is die storing er nog steeds, of weer voorbij. Zouden condities kunnen zijn.
Madurodam FM

Bericht door Madurodam FM »

Ik kan aan het signaal van 5B Rotterdam niets bijzonders ontdekken. Weet je zeker dat je in Oosterhout de zendmast van Rotterdam te pakken hebt, of heb je misschien die uit Zeeland ? Helaas kan ik die niet checken voor je; enkel die van Rotterdam en dat signaal is keurig stabiel.
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"
DAB+ fan

Bericht door DAB+ fan »

Het gebeurd op een radio dus kan ook aan de radio liggen en weet zeker dat het de zender Rotterdam is ik neem aan dat
Gorinchem geen zenders en antennes heeft ?
Plaats reactie