Mijn eigen muziek
Moderator: admin6
-
Mijn eigen muziek
Hallo, Ik ben nieuw op deze forum.
Ik maak indie-folk rock dat ik wel op 3FM zou kunnen horen. Nu heb ik 3FM al een emailtje gestuurd maar ik zit te denken, zijn er niet meer persoonlijke radio stationen die wat toegankelijker zijn voor me? Any ideas?
Ik maak indie-folk rock dat ik wel op 3FM zou kunnen horen. Nu heb ik 3FM al een emailtje gestuurd maar ik zit te denken, zijn er niet meer persoonlijke radio stationen die wat toegankelijker zijn voor me? Any ideas?
Re: Mijn eigen muziek
Lijkt mij echt iets voor Radio4All ;-)
-
Je mag je muziek altijd naar muziek@vallei.fm sturen. Wel graag in WAV en alleen als het eigen werk is.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
-
-
Doe ik!GerjanCluistra schreef: ↑30 aug 2023 21:03 Je mag je muziek altijd naar muziek@vallei.fm sturen. Wel graag in WAV en alleen als het eigen werk is.
-
Misschien Pinguin, Zeilsteen, en Kink eens proberen.Koen Aldershof schreef: ↑30 aug 2023 02:43 Hallo, Ik ben nieuw op deze forum.
-
Wat ook nog kan "MAAK JE DEBUUT IN EEN MINUUT BIJ BAREND & BENNER" https://3fm.nl/debuut
- DigiPluggen
Hi Koen,Koen Aldershof schreef: ↑30 aug 2023 02:43 Hallo, Ik ben nieuw op deze forum.
Als je op zoek bent naar meer radiostations om jouw muziek naar te promoten, zou ik je graag willen wijzen op ons platform genaamd Digi Pluggen. Digi Pluggen is een innovatief platform dat specifiek is ontworpen om muziek makkelijker bij de radiostations te krijgen.
Hier zijn enkele voordelen van het gebruik van Digi Pluggen:
- Toegang tot Diverse Radiostations: Digi Pluggen stuurt jouw muziek naar meer dan 100 radiostations, zowel groot als klein, nationaal als regionaal, en biedt jou de kans om je muziek te delen met een gevarieerd publiek.
- Realtime Tracking: Digi Pluggen biedt real-time tracking, zodat je kunt zien hoe vaak en door wie je nummers worden gedownload of gestreamd. Dit geeft waardevolle inzichten in de prestaties van je muziek.
- 3 Maanden downloadbaar: Muziek die op Digi Pluggen staat is 3 maanden lang te downloaden. Iedere vrijdag sturen we ook nog een nieuwsbrief naar de radiostations met alle nieuwe releases die bij ons zijn aangeleverd.
Je kunt ons een email sturen naar info@digipluggen.nl voor meer informatie. Ook kan je een kijkje nemen op onze website www.digipluggen.nl of bekijk deze YouTube video: https://www.youtube.com/watch?v=Ct5ySXkREXE
Digi Pluggen is dé online database waarbij de iedere week de nieuwste releases beschikbaar worden gesteld voor muzieksamenstellers en radiostations.
Vragen? mail info@digipluggen.nl of bel 020-5301340
Vragen? mail info@digipluggen.nl of bel 020-5301340