Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Radiofriek

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Radiofriek »

Henkjan2016 schreef: 03 dec 2023 13:35 Ik durf hem wel.aan:

Stel dat.Ekstra weekend weer op de radio terugkomt, dan moet het item.'uit het raam' er vanzelfsprekend ook weer in. Want, dat zijn wij gewend,.zo werken onze hersenen hier op het forum.

Dan.mag.iemand mij uitleggen wat het verschil in 'slopen is.
We.love.slopen.
Mebo

Bericht door Mebo »

Ja. Gooi wat bushokjes stuk want dat maakt het bedrijf weer blij die dat weer herstelt.

Zo kan je alles wel recht lullen.
Veronica is er voor muziek. Van je leven
We love music en zo.
Wie zit er nu op dat soort flauwekul te wachten.
De doorsnee luisteraar in ieder geval niet.
jessica

Bericht door jessica »

Morrison schreef: 03 dec 2023 10:26
Mebo schreef: 03 dec 2023 01:12 Past wel bij Frank. Maar of Mediahuis dat ook vindt? Dit doet het imago van Veronica geen goed lijkt me.

Wat moet het moeilijk zijn om achter elkaar muziek te draaien. En in plaats daarvan de bink uit te hsngen met vandalisme. Is die Frank 16 of xo?
Mooie reden om hem te lozen.
Even een toelichting voor degene die niet naar dit item hebben geluisterd. Ze hadden een bedrijf laten komen die dit soort acties aanbied als teamuitje.
Ik wist helemaal niet van dit soort bedrijven af. Maar ze bestaan inderdaad. Ik weet van een vriend dat er ergens een oude auto in een etalage staat. Daar mag je dan wat van kapotslaan. Zij spiegeltje of achterraam ofzo.

Achterraam kost €100 euro om kapot te slaan en zijspiegeltje €30. Dan nemen ze wat foto's van jou met een sloophamer een helm en een veiligheidsbril op en je krijgt een certifikaat wat je vernielt hebt mee naar huis.
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Beetje pauper hoor, maar dat terzijde.
Joop

Bericht door Joop »

Kijker schreef: 03 dec 2023 12:02 De webcam in die nieuwe studio staat wel heel slecht gericht.

Wat betreft die spullen stukslaan. Toen ik het las leek het alsof ze heel de studio in het Talpa-pand - inclusief apparatuur - kapot hadden geslagen. In feite stonden er wat 25 jaar oude monitors en andere kapotte rommel. Zo erg was het niet hoor.
Idd, het alternatief is om naar de stort te rijden en het daar in een container te smijten. Wat misschien met de kapotgeslagen spullen alsnog gebeurt..
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Hebben ze die gaar afgestelde Optimod van ze ook kapot geslagen of is die mee verhuisd? :))
Richard Miedema

Bericht door Richard Miedema »

Nu op zender Arjan Snijders, 'The 70s & 80s files'. Zou ik er in houden als ik degene die verantwoordelijk is voor de muziek samenstelling.

De muziek samenstelling is de afgelopen weken (los van Top 1000) aan het veranderen volgens mijn inschatting. Technisch en Fysiek nu uit Naarden. Het gebouw van Strengholt, van Radio Noordzee, Radio Noordzee nationaal en ook van 100%NL, Slam.
Domien

Bericht door Domien »

Radiofriek schreef: 03 dec 2023 10:35
Morrison schreef: 03 dec 2023 10:26
Mebo schreef: 03 dec 2023 01:12 Past wel bij Frank. Maar of Mediahuis dat ook vindt? Dit doet het imago van Veronica geen goed lijkt me.

Wat moet het moeilijk zijn om achter elkaar muziek te draaien. En in plaats daarvan de bink uit te hsngen met vandalisme. Is die Frank 16 of xo?
Mooie reden om hem te lozen.
Even een toelichting voor degene die niet naar dit item hebben geluisterd. Ze hadden een bedrijf laten komen die dit soort acties aanbied als teamuitje.

Of het imago van Veronica goed doet? Wat zou de schade zijn? In het rijke verleden van Veronica zijn wel spraakmakender acties uitgevoerd. Jong, snel en wild enzo...
We leven niet meer vroeger. We leven duurzaam . Spullen kapot slaan past daar niet bij. Zeker bij fatsoenrakkers als Frank en Sander verwacht je dat ze dit soort dingen niet doen. Als Frank echt iets rebels wilt doen kan hij bijvoorbeeld starten met een goede show te maken.
Spullen vernielen van een ander. Welke gek doet zoiets
Hahaha. Hou op, man. Dit werd inderdaad gedaan samen met een smash it-room. Daar worden spullen naar toe gebracht die niet meer te verkopen zijn door bijvoorbeeld de kringloop. Daar kun je dan lekker met je kantoor heen om als personeelsuitje dingen kapot te maken. Stoom afblazen.

Ik zie wel vaker dat hier enorm genoten wordt van naar beneden trappen, maar deze persoonlijke aanval op Frank en Sander (die laatste heeft niets met het fragment te maken?) raakt kant noch wal.
De Q-middagshow, ma-do om 16:00 op Qmusic
De Nederlandse Top 40, vrijdag om 14:00 op Qmusic
Janno

Bericht door Janno »

Duimen omhoog voor Domien! 👍🏼👍🏼 :D
Mebo

Bericht door Mebo »

Stoom afblazen. Personeelsuitjes. Allemaal prima. Maar waarom moet dit op de radio. Wat heeft de luisteraar hier aan? Niets. Zinloze flauwekul.
Puberradio. En maar kletsen om te kletsen.

Maak er een sport van om zoveel mogelijk muziek te draaien aanvullend met nieuws en informatie.
Hou je klep verder dicht. Maar dat is kennelijk te moeilijk. En het dan vreemd vinden dat je marktaandeel laag blijft.

Rob Stendsrs vond het j.l. vrijdag leuk om tot 4x toe te emmeren over dat hij voetbalde met Robbie Williams en een shirtje daarvan wilde weggeven. En maar kletsen. Hij had makkelijk 4 tot 5 plaatjes van bijvb. Robbie Williams kunnen draaien. Maar in plaats daarvan zeuren en bellen over een shirtje. Jammer is dat.
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

Mebo schreef: 04 dec 2023 09:09 Stoom afblazen. Personeelsuitjes. Allemaal prima. Maar waarom moet dit op de radio. Wat heeft de luisteraar hier aan? Niets. Zinloze flauwekul.

Maak er een sport van om zoveel mogelijk muziek te draaien aanvullend met nieuws en informatie.
Hou je klep verder dicht. Maar dat is kennelijk te moeilijk. En het dan vreemd vinden dat je marktaandeel laag blijft.

Rob Stendsrs vond het j.l. vrijdag leuk om tot 4x toe te emmeren over dat hij voetbalde met Robbie Williams en een shirtje daarvan wilde weggeven. En maar kletsen. Hij had makkelijk 4 tot 5 plaatjes van bijvb. Robbie Williams kunnen draaien. Maar in plaats daarvan zeuren en bellen over een shirtje. Jammer is dat.
Er weleens bij stilgestaan dat er mensen zijn die een beetje geklets op de radio wél leuk vinden? En zeker als het over muziek gaat, of eraan gerelateerd is. Als je dat niet wil zijn er legio andere zenders voor je die non-stop én nog veel meer Robbie Williams draaien, zoals Sky. Veel plezier.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Mebo schreef: 04 dec 2023 09:09 Maak er een sport van om zoveel mogelijk muziek te draaien aanvullend met nieuws en informatie.
Hou je klep verder dicht.
Dat doet Joe al.

Ik herinner me ene Edwin Evers die echt de oren van je kop kletste. Daar is ook een markt voor.
Rock 'n roll is better than music!
Mebo

Bericht door Mebo »

Beetje geklets? Een beetje. Is een beetje ongeveer een 15 tot 20 minuten per uur?
Joe is als nieuwkomer Veronica al ver voorbij. Hoe zou dat toch komen?
Of is het soms de bedoeling dat Veronica een zender in de marge blijft? Beetje voor een handvol freaks?
Voor dj's die zichzelf graag horen kletsen.over helemaal niks. Veronica onwaardig.
Janno

Bericht door Janno »

De klacht over teveel pratende dj’s hoor ik al zolang als ik radio luister en dat is héél lang. Het mooie van de tijd waarin we nu leven is dat die klacht eigenlijk totaal overbodig is geworden met non-stop zenders en bijna non-stopzenders in de ether, een enorme hoeveelheid online radiozenders met voor elk wat wils en streamingdiensten als Spotify.
Laatst gewijzigd door Janno op 04 dec 2023 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Domien

Bericht door Domien »

Mebo schreef: 04 dec 2023 09:09 Wat heeft de luisteraar hier aan? Niets. Zinloze flauwekul.
In een (ontzettend) snel veranderende markt, waarbij muziek op iedere hoek van het internet te krijgen is, is content belangrijker geworden dan ooit. Wat jij van die content vindt, is een ander vraagstuk. Als de zender die bepaalde content brengt die jij niet te pruimen vindt: zap gerust verder.
De Q-middagshow, ma-do om 16:00 op Qmusic
De Nederlandse Top 40, vrijdag om 14:00 op Qmusic
Plaats reactie