Veranderingen 538
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 538
Om daar weer de ochtendshow te gaan doen?
Als Niek weg zou gaan bij 538 zou ik dat wel bijzonder vinden. Destijds ging hij juist terug naar 538 omdat daar zijn hart lag.Johanneke schreef: ↑20 nov 2023 18:27Het zou me niks verbazen als hij naar Veronica vertrekt.Deradiokenner schreef: ↑20 nov 2023 17:37 Ik ben echt wel fan van Niek, ik vond zijn Middagshow op Q destijds ook een fijne show. Hij was voor mij toch wel echt 538. Wat ik gister hier poste was meer iets waar ik aan moest denken maar ik ben toch bang dat Niek echt is uitgespeeld op 538. Dat ze de uren van Martijn nog niet bekend maken zal alles te maken hebben met de wetgeving omtrent dat je medewerker echt ziek is of niet. Ik vermoedt toch dat Niek op gaat duiken bij Joe, hij is te goed voor het weekend.
Ik ga er maar vanuit dat hij inderdaad ziek is en wens hem veel beterschap. Hoop dat hij terugkeert bij 538 van ma t/m don op de lunch.
Als hij wel overstapt naar een andere zender, is hij hoe dan ook een aanwinst en multi inzetbare jock.
Maar eerlijk gezegd verwacht ik dat niet... hij was ook ineens midden in de week afwezig toch? Dat Coen & Sander per direct moesten stoppen was ivm contractuele afspraken, concurrentiebeding etc. Dat lijkt me bij Niek toch minder van toepassing? Van bijvoorbeeld Dennis Ruyer was ook al lang bekend dat hij naar Joe ging, maar was toch nog weken op 538 te horen.
Niets verbaast me, maar het is wel opmerkelijk, want het leek me destijds een mismatch. Op dit moment is Niek van der Bruggen een aanwinst voor Veronica.Johanneke schreef: ↑20 nov 2023 18:27Het zou me niks verbazen als hij naar Veronica vertrekt.Deradiokenner schreef: ↑20 nov 2023 17:37 Ik ben echt wel fan van Niek, ik vond zijn Middagshow op Q destijds ook een fijne show. Hij was voor mij toch wel echt 538. Wat ik gister hier poste was meer iets waar ik aan moest denken maar ik ben toch bang dat Niek echt is uitgespeeld op 538. Dat ze de uren van Martijn nog niet bekend maken zal alles te maken hebben met de wetgeving omtrent dat je medewerker echt ziek is of niet. Ik vermoedt toch dat Niek op gaat duiken bij Joe, hij is te goed voor het weekend.
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …
Nu komt een zinvolle reactie 👇
Martijn la Grouw naar 538 goeie aanwinst lijkt me voor een avondshow of een weekend show gek dat hij altijd bij slam bleef hangen
-
Op dit moment is iedereen een aanwinst voor Veronica maar de vraag is of je daar trek in hebt.Phoenix schreef: ↑20 nov 2023 20:12Niets verbaast me, maar het is wel opmerkelijk, want het leek me destijds een mismatch. Op dit moment is Niek van der Bruggen een aanwinst voor Veronica.Johanneke schreef: ↑20 nov 2023 18:27Het zou me niks verbazen als hij naar Veronica vertrekt.Deradiokenner schreef: ↑20 nov 2023 17:37 Ik ben echt wel fan van Niek, ik vond zijn Middagshow op Q destijds ook een fijne show. Hij was voor mij toch wel echt 538. Wat ik gister hier poste was meer iets waar ik aan moest denken maar ik ben toch bang dat Niek echt is uitgespeeld op 538. Dat ze de uren van Martijn nog niet bekend maken zal alles te maken hebben met de wetgeving omtrent dat je medewerker echt ziek is of niet. Ik vermoedt toch dat Niek op gaat duiken bij Joe, hij is te goed voor het weekend.
Volgens mij is er expliciet genoemd dat het om privé-redenen gaat.
Dan lijkt het me niet dat Niek opeens over gaat stappen naar een andere zender. Mocht 538 dit wel als excuus gebruiken, dan zou ik dat echt buitengewoon triest vinden en zou het de geloofwaardigheid schaden.
Dan lijkt het me niet dat Niek opeens over gaat stappen naar een andere zender. Mocht 538 dit wel als excuus gebruiken, dan zou ik dat echt buitengewoon triest vinden en zou het de geloofwaardigheid schaden.
Als Niek blijft en weer terug is dan is de kans dat de lunchshow weer terugkomt vrij groot. Want er is dan geen duidelijke plek vrij in de programmering. Jordi vult nu net 12-15 in op vrijdag tot zondag dus dat zou wel zo blijven. Weekend 15:00-18:00 zou nog kunnen maar lijkt mij ook sterk dan zou top 50 verdwijnen. Ze zoeken misschien ook nog wel een nieuwe show op vrijdag 15:00-18:00. Dus dat zou ook nog kunnen.
Er is juist niet gezegd wat de reden van zijn afwezigheid is.
Wat Niek precies heeft en hoe lang hij afwezig is, wil de zender niet zeggen. “Daar doen wij om privacyredenen verder geen uitspraken over.”
-
Of 538 heeft netjes gemeld dat ze andere plannen hadden. En daarop besloot Niek zich ziek te melden. Dan heb je als werkgever niks meer te zeggen een zieke werknemer kun je niet zo maar ontslaan bij een lopend contract. Maar dit is speculeren we weten het niet. Maar ik verwacht niet dat 538 nu als je hebt aangegeven dat de lunch eruit gaat 2 maanden na het invoeren hiervan opeens weer een lunchprogramma gaat invoeren. Maar bij 538 verbaasd me niks meer.Pot schreef: ↑20 nov 2023 20:46 Volgens mij is er expliciet genoemd dat het om privé-redenen gaat.
Inderdaad scherp! Ik had het anders moeten verwoorden.
Maar mede vanwege privacy-redenen (we weten niet wat het in dit geval inhoudt) is het misschien wel netjes om niet te speculeren over transfers. Zeker als het achteraf blijkt dat er wel wat anders aan de hand is.
De wet op de privacy verbiedt een werkgever om de reden van afwezigheid van een werknemer openbaar te maken.Pot schreef: ↑20 nov 2023 21:17Inderdaad scherp! Ik had het anders moeten verwoorden.
Maar mede vanwege privacy-redenen (we weten niet wat het in dit geval inhoudt) is het misschien wel netjes om niet te speculeren over transfers. Zeker als het achteraf blijkt dat er wel wat anders aan de hand is.
-
Zijn we dit vergeten?
https://www.radiofreak.nl/niek-van-der- ... or-ziekte/
En in december kwam het bericht dat hij naar Veronica ging….
https://www.radiofreak.nl/niek-van-der- ... -veronica/
Dus ik sluit niks uit…. Zelfde lezing als nu bij 538.
https://www.radiofreak.nl/niek-van-der- ... or-ziekte/
En in december kwam het bericht dat hij naar Veronica ging….
https://www.radiofreak.nl/niek-van-der- ... -veronica/
Dus ik sluit niks uit…. Zelfde lezing als nu bij 538.
Ik zat daar ook aan te denken inderdaad.Johanneke schreef: ↑20 nov 2023 18:27Het zou me niks verbazen als hij naar Veronica vertrekt.Deradiokenner schreef: ↑20 nov 2023 17:37 Ik ben echt wel fan van Niek, ik vond zijn Middagshow op Q destijds ook een fijne show. Hij was voor mij toch wel echt 538. Wat ik gister hier poste was meer iets waar ik aan moest denken maar ik ben toch bang dat Niek echt is uitgespeeld op 538. Dat ze de uren van Martijn nog niet bekend maken zal alles te maken hebben met de wetgeving omtrent dat je medewerker echt ziek is of niet. Ik vermoedt toch dat Niek op gaat duiken bij Joe, hij is te goed voor het weekend.
-
Ik vind dit ook weer zo'n vage move. Een gozer van 39 die bij het grote publiek geen wenkbrauwen doet fronsen gaat het verschil toch ook niet voor je maken? Zorg dan dat je op die uren iemand neerzet waar je vertrouwen in hebt ipv iemand van SlamFM wegkapen waar, met alle respect, geen toekomstperspectief in zit qua potentie.
538 had wel een nieuwe dj nodig. Grote namen willen denk ik niet. Meer dan een lunchshow en vrijdagmiddag kan 538 nu niet bieden. Ook heb ik niet het idee dat Talpa tegenwoordig nog bereid is de portemonnee te trekken voor een grote dj naam. Sowieso geeft 538 laatste jaar onder Dave Minneboo weer meer kansen aan jonge dj’s (Dylan, Jordi, Bas, Kylian, Marnix, Julia) en namen die nog nooit echt op een groot station hebben gezeten of op hoofdpodium hebben gestaan (Jordi en nu Martijn).