Oooh, fijn dat je die info ook nog even aan ons gaf! Waarom zeg je dat nu pas? Die processing staat dus duidelijk ook aan. Als er iets geen goed idee is, dan is het dát wel.alex de groot schreef: ↑27 aug 2023 13:01 Moest ik er alles van tussen halen en enkel de processing van OtsAV gebruiken dan zou het ook niet goed zijn.
Er is een verschil tussen te slecht en goed genoeg. Het is nu te slecht. En dat komt niet alleen door de kwaliteit van je bestanden en de muziek keuze.Kortom het zal nooit goed zijn.
Wat een anti climax is dit voor mij. Maar echt, na alle moeite die ik voor je doe hier.Ik denk eerder dat jullie met flutboxen luisteren, ofwel scheelt er iets met jullie oren.
Ik denk niet dat ik aan je verschuldigt ben om uit te leggen wat ik hier allemaal heb staan en liggen, maar ik doe nu even hetzelfde als jij: neem maar van mij aan dat dat goed spul is én dat mijn oren nog prima in orde zijn. Het zou je goed staan wat respectvoller om te gaan met personen die al deze moeite voor je doen.
Zeker. Maar dat is geen reden om je zo belachelijk te gedragen als jij nu doet.Bovendien zijn er internetradio stations die tien keer een slechter geluid produceren dat het onze.
Het staat NIET goed. Je staat niet open voor kritische noten. Dat is een probleem.Ik zeg u dat het geluid goed staat en ik ben niet alleen.
De manier waarop jij reageert en je eigen beperkte ervaring boven dat van een ander met veel ervaring plaatst, is ronduit belachelijk.Misschien is het beter dat één van de admins dit idem sluit voor het hier straks helemaal uit te hand loopt
Ik hoop dat je tot inkeer komt, maar van mij hoef je niet veel meer te verwachten, naast de tip dat je de processing in OtsAV niet moet gebruiken.