Skala FM 101FM
Moderator: admin6
Skala FM 101FM
Is er iemand in de omgeving van Den Haag die bekend is met de zender Skala FM? Vannacht hebben wij geluisterd naar een zender die tussen Qmusic en Sky Radio in zat op de FM-band, maar de station calls zijn zo onduidelijk dat we moeilijk konden uitvogelen welke zender luisterden. (Skella FM? Skala FM? Skeh-Leh FM?) Internet leert ons dat het waarschijnlijk gaat om Skala FM, maar we zouden graag weten of dit het geval is. Wat is het voor zender?
Re: Skala FM 101FM
Op hun rds staat Skala. Hoor ze regelmatig wanneer ik vroeg in de ochtend op de A4 tussen De Lier en Hoogmade rij.
Inderdaad een beetje onduidelijke jingles.
Inderdaad een beetje onduidelijke jingles.
Haagseradio.nl bron
Wat ik weet sinds 2020 met de kerst in de lucht met redelijk hard signaal waarom de keuze tussen 2 harde station te gaan zitten is voor mij onbegrijpelijk
Wat ik weet sinds 2020 met de kerst in de lucht met redelijk hard signaal waarom de keuze tussen 2 harde station te gaan zitten is voor mij onbegrijpelijk
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Ik ken alleen Skala uit Denemarken. Dat je de jingles niet verstaat, komt waarschijnlijk doordat de jingles ook van die Skala zijn. Daar spreken ze Skala inderdaad uit als ‘Skehleh’ ;).
Wat een aparte keuze joh. Ze hebben de keuze uit alle stations ter wereld om te plagieren, en dan kiezen ze er dus een die totaal onverstaanbaar is.
Hebben ze ook een internetstream?
Niet voor zover ik heb kunnen vinden.
-
Ik kwam dit tegen hun stream is in elk geval goed verborgen -> https://www.youtube.com/watch?v=9W5uABYieiI
Het lijkt echt te gaan om een denhaagse piraten zender.
-
Dat is toch geen stream maar een YT opname?
Dat is inderdaad met de vormgeving van het Deense Skala. Beter goed gejat, en zo.. ;-).Streamer045 schreef: ↑26 mar 2023 13:12 Ik kwam dit tegen hun stream is in elk geval goed verborgen -> https://www.youtube.com/watch?v=9W5uABYieiI
Ja en wat KOST een jingle pakketje nu,

dan heb je meteen wat goeds

The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)