Ik denk dat dat voor veel mensen wel in mindere of meerdere mate geldt, de hang naar het verleden. Bij mezelf bespeur ik dat wel in elk geval op radiogebied hahaha. Ik merk dat ik gedurende de dag een aantal zenders "nodig" heb om aan mijn smaak te voldoen. Dat is deels muzieksmaak, en deels degene die het presenteert.Henkjan2016 schreef: ↑15 mar 2023 08:38 De hang naar het verleden is supergroot hier op het forum, met name ook de geroemde 80's.
Wanneer er een dj is die deze stijl uitstraalt, dan is het ouderwets.
Ik blijf het toch bijzonder vinden.
Jeroen van Inkel is een van de laatste der Mohicanen, zodra hij stopt/moet stoppen lost dit (in de ogen van sommigen een probleem) zich vanzelf op. Voor mij is het een welkome afwisseling tussen de vele DJ's op de verschillende stations die voor mij te "vlak" zijn, misschien wat te weinig "personality" hebben. Phoenix omschreef het in een ander topic volgens mij heel goed, dat het nu meer om het station dan de persoon gaat. Wellicht dat ik daar "moeite" mee heb.
Ik vond Giel in zijn laatste R2 hoofdstuk ook weer grandioos, back to the roots! Minder ego (als ik dat zo mag stellen) en meer programmamaker/muziekdier/liefhebber. Jammer dat hij weg is.
Ik zie nu net jouw reactie binnenkomen: ik weet niet of de Inkelbaas nog "geschikt" is voor een plekje overdag, of dat hij er überhaupt nog op zit te wachten.WFNX schreef: ↑15 mar 2023 09:10 Ik vind het heerlijk om naar Van Inkel te luisteren! Helaas zit hij op voor mij niet enorm handige tijden, maar ik probeer nog wel eens wat terug te luisteren. Mocht de stoelendans ivm de veiling losgaan dan hoop ik dat hij een plekje overdag door-de-weeks bij 2 krijgt!