Ik kan geen account aanmaken bij het forum van radiodj

Alles over software pakketten voor jouw station.

Moderator: admin6

Plaats reactie
mi amigo

Ik kan geen account aanmaken bij het forum van radiodj

Bericht door mi amigo »

Is er iemand die weet hoe het kan dat ik geen activatiecode ontvang bij het aanmaken van een account bij het forum van radiodj?
Heeft er iemand daar ervaring mee? Heb nu al een paar keer geprobeerd maar het lukt niet. Kan ook geen mailadres terug vinden van ze.

Willem
Willem
willem.dp@gmail.com
sverrips

Re: Ik kan geen account aanmaken bij het forum van radiodj

Bericht door sverrips »

Er komt geen antwoord, dus men weet het ook niet. Als het gaat om mail problemen, dan kan dat komen door allerlei dingen. Je mailserver kan problemen hebben met de acceptatie van dkim en spf van de mailserver van RadioDJ, misschien is de certificate van de RadioDJ mailserver pas verlopen enz. Of staat deze server op een blacklist, kortom... het kan overal aan liggen. Als er bij RadioDJ geen e-mail of telefoonnummer bekend is die je kan mailen of bellen, dan is het de vraag of het waard is deze software te gaan gebruiken. Het zegt iets over het bedrijf. Al is RadioDJ wel bekende software, denk ik. Ik ken het niet goed genoeg om het te kunnen beoordelen.
https://linux.radio ( Powered by LinuxRadio.Tools V2402 with AI Intergration )
Feivel

Bericht door Feivel »

sverrips schreef: 07 mar 2023 22:22 Er komt geen antwoord, dus men weet het ook niet. Als het gaat om mail problemen, dan kan dat komen door allerlei dingen. Je mailserver kan problemen hebben met de acceptatie van dkim en spf van de mailserver van RadioDJ, misschien is de certificate van de RadioDJ mailserver pas verlopen enz. Of staat deze server op een blacklist, kortom... het kan overal aan liggen. Als er bij RadioDJ geen e-mail of telefoonnummer bekend is die je kan mailen of bellen, dan is het de vraag of het waard is deze software te gaan gebruiken. Het zegt iets over het bedrijf. Al is RadioDJ wel bekende software, denk ik. Ik ken het niet goed genoeg om het te kunnen beoordelen.
Ik denk dat het een tijdelijk probleem is. RadioDJ is trouwens geen bedrijf, maar een project van een eenling uit Roemenië. Met de kwaliteit van de software is niks mis. Er draaien complete omroepen in Roemenië op, en vele webradiostations in Europa. Natuurlijk, het is erg basic: er zit bijvoorbeeld geen mix editor of voicetrack mogelijkheid in, maar het is gratis.

Ik weet wél wie de ontwikkelaar van RadioDJ is. Sterker: ik ben bevriend met de beste vriend van de ontwikkelaar. Als er geen reactie komt, is dat omdat de beste man het druk heeft. Hij heeft in ieder geval geen kwaad in de zin.
sverrips

Bericht door sverrips »

Ok, net zoiets dus wat ik doe. Ik snap het. Oplossing voor de topic starter zou kunnen zijn om het met een ander mail adres te proberen, niet iedere mailserver gaat over z'n nek als dkim/spf niet klopt. Of dat goed is, laat ik in het midden !
https://linux.radio ( Powered by LinuxRadio.Tools V2402 with AI Intergration )
Plaats reactie