Programmanaam
Moderator: admin6
-
Programmanaam
Hey!
Ik ben bezig met een nieuw radio-programma op mijn lokale omroep: RTV Purmerend.
Het is een show die ik (Justin Groot) ga presenteren met een andere jongen (Senna Sloep).
Het zal een show zijn van 19:00 tot 21:00 op Donderdagavond, maar het liefst heb ik de dag er niet in zitten, aangezien we het een paar maanden op Donderdagavond zullen gaan doen om daarna naar een andere dag te verhuizen.
Normaal ben ik zeer creatief, maar het lukt me maar niet om meerdere dingen te verzinnen.
Ik zit momenteel te denken aan iets van "De Avondclub".
Hopelijk iemand die wat suggesties heeft. We draaien voornamelijk DANCE.
Groet,
Justin Groot
Ik ben bezig met een nieuw radio-programma op mijn lokale omroep: RTV Purmerend.
Het is een show die ik (Justin Groot) ga presenteren met een andere jongen (Senna Sloep).
Het zal een show zijn van 19:00 tot 21:00 op Donderdagavond, maar het liefst heb ik de dag er niet in zitten, aangezien we het een paar maanden op Donderdagavond zullen gaan doen om daarna naar een andere dag te verhuizen.
Normaal ben ik zeer creatief, maar het lukt me maar niet om meerdere dingen te verzinnen.
Ik zit momenteel te denken aan iets van "De Avondclub".
Hopelijk iemand die wat suggesties heeft. We draaien voornamelijk DANCE.
Groet,
Justin Groot
Muziekredacteur en radiomaker bij RTV Purmerend.
Re: Programmanaam
Tja, SLAM heeft het Avondcircus (voorheen de Avondploeg), er is een zender met de Avondmatties.. Houd er mee op, joh. Als je programmanaam al zo creatief is, wil ik niet eens weten hoe weinig origineel de content zal zijn. Een absolute reden om niet in te schakelen. Al was het al iets als 'Club Purmerend', of zo (ben je ook nog eens echt lokaal betrokken
).

Gewoon het beestje bij het naampje noemen “Justin en Senna” of “Justin & Senna, DANCE!
IS het duopresentatie of dj+Sidekick?
-
PurmerDance
Betrek lokaal dj talent, zo ben je ook nog bezig met lokale inhoud wat weer goed is voor de ICE.
Naast een goede naam is onderscheidend zijn ook belangrijk, want gewoon wat dance draaien en presenteren kunnen ze bij de gevestigde stations al doen natuurlijk.
Dus breng lokale dj mixen, remixen, de top 3 van een lokale dj, uit agenda voor de regio en niet alleen richten op landelijk.
Zorg ook dat je in balans bent met de rest van het station, ga niet hetzelfde doen als al een bestaand (dance programma)
Betrek lokaal dj talent, zo ben je ook nog bezig met lokale inhoud wat weer goed is voor de ICE.
Naast een goede naam is onderscheidend zijn ook belangrijk, want gewoon wat dance draaien en presenteren kunnen ze bij de gevestigde stations al doen natuurlijk.
Dus breng lokale dj mixen, remixen, de top 3 van een lokale dj, uit agenda voor de regio en niet alleen richten op landelijk.
Zorg ook dat je in balans bent met de rest van het station, ga niet hetzelfde doen als al een bestaand (dance programma)
P-Dance klinkt iets internationaler
Tja, maar dat klinkt niet echt lekker Pee Dance... 

-
Allemaal heel erg bedankt voor het meedenken.
We zijn nog even aan het kijken!
Groet,
Justin Groot
We zijn nog even aan het kijken!
Groet,
Justin Groot
Just into dance
(Justin to dance)
(Justin to dance)