radio maken programma

n00b? Beginner? Newbie? Stel je vragen hier.

Moderator: admin6

Plaats reactie
patje10

radio maken programma

Bericht door patje10 »

Hallo,

Ik ben op zoek naar software, waarbij je thuis je programma kan opnemen en je database kan halen van een extern harde schijf.
Eigenlijk, hetzelfde als een echt radio programma zoals Aeron of Carmen, waarbij je dus 2 players hebt en 2 jingleplayers, dus niet via een server maar externe harde schijf. 1 of meerdere geluidskaarten doen dan dienst voor een mengtafel.

Weet iemand hier iets voor?

Met dank
Patje
DaletBoy

Re: radio maken programma

Bericht door DaletBoy »

Mairlist, erg leuk. Goedkoop ook en kan mega veel. Ondersteuning voor heel veel mixers.
LKMR (lekker klooien met radio), gratis en heeft sinds kort ook ondersteuning voor diverse mixers.
Stationplaylist, Sam Broadcaster....

En anders even Googlen!
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

patje10 schreef: 07 aug 2022 08:37 Hallo,

Ik ben op zoek naar software, waarbij je thuis je programma kan opnemen en je database kan halen van een extern harde schijf.
Eigenlijk, hetzelfde als een echt radio programma zoals Aeron of Carmen, waarbij je dus 2 players hebt en 2 jingleplayers, dus niet via een server maar externe harde schijf. 1 of meerdere geluidskaarten doen dan dienst voor een mengtafel.

Met dank
Patje
Wat is je budget?
Verwendeluisteraar

Bericht door Verwendeluisteraar »

Ik zou inderdaad kijken naar mAirlist. Erg leuk programma met talloze mogelijkheden. Zeker voor de prijs die je betaald
MFM

Bericht door MFM »

Dat LKMR is, ondanks de beperkte mogelijkheden inderdaad een leuk programma om mee te klooien!
sverrips

Bericht door sverrips »

patje10 schreef: 07 aug 2022 08:37 Hallo,

Met dank
Patje

Je zou naar het programma mixxx kunnen zoeken en kijken. Is er voor linux, windows en mac en daarmee kan je een radio uitzending maken en opnemen. Heeft 2 tot 4 players en is gratis.
https://linux.radio ( Powered by LinuxRadio.Tools V2402 with AI Intergration )
1Mandine

Bericht door 1Mandine »

Is het geen goed idee om te beginnen met podcasts en te kijken wat er gebeurt?
Ik maak deze juwelen en hang ze op zodat iedereen ze kan zien! Twee Sieraden om alles te weten te komen over matchende sieraden!
Plaats reactie