Maar dit is iets wat ik nu zelf kan oplossen. Overal maar foto's van gemaakt zodat ik bij een fout alles weer goed kan terug zetten

Mocht het vaker voorkomen dan zal ik eens gaan kijken naar een nieuwe geluidskaart.
Moderator: admin6
Kun je een voorbeeld geven van een goede digitale geluidskaart? Ik heb namelijk ook hetzelfde meegemaakt, dat Win10 mijn webstation niet herkend.discotrucker schreef: ↑09 okt 2021 13:06 Bekend probleem bij d&r tafels.
Ook met een nieuwe pc blijf je dit houden.
Gewoon de audio routing na lopen, moet het bijna altijd binnen 10 min weer werken.
Als je om wat voor reden dit zelf niet kan verhelpen en iedere keer hulp moet vragen als het gebeurt zou ik eerder investeren in hele goede geluidskaart.
Heb begin dit jaar een D&r Airence gekocht en expres de interne geluidskaart niet gebruikt. Heb al paar win updates gehad en nog nooit audio settings kwijt geweest. Ook niet in de oude setting voor de D&r
Het probleem is dat er door D&r de goedkoopste audio chip wordt gebruikt die geen eigen uniek hardware id heeft.
Als windows update scant het de aangesloten hardware en omdat bij d&r ze allemaal gelijk zijn geeft windows ze zelf een nummer en dat hoeft niet het zelfde te zijn als voor de update