40up

Vragen over de online radio? Dit forum is voor alles omtrent online radio.

Moderator: admin6

Plaats reactie
ViaWifi

Re: 40up

Bericht door ViaWifi »

Database schreef: 25 dec 2021 00:29 En nee: nóg een station met het Sonic of OnAir Radio thema is géén verbetering.
Hopelijk blijven ze inderdaad ver bij 'OnAir' vandaan.

Ik moest even googelen wat het was, maar het blijkt dus dat ene thema wat ongeveer de helft van de internetradio's van tegenwoordig lijkt te hebben. Niet lelijk, maar ook niet bepaald origineel.
DaletBoy

Bericht door DaletBoy »

Pro radio gaat het worden. Tenzij je een site voor ons wilt bouwen :-). Dan hou ik me aanbevolen!
Laatst gewijzigd door DaletBoy op 28 dec 2021 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
density1

Bericht door density1 »

OnAir2 theme ja, dat gebruikt elk internet station al. Zeer slecht theme en gebruiksonvriendelijk en erg druk en vermoeiend ogend. Sonic is wel iets beter en cleaner.
Database

Bericht door Database »

DaletBoy schreef: 25 dec 2021 09:43 Klopt. Zijn we mee bezig.
Het station zelf had eerst even voorrang. Daarnaast is dit hobby, en doen we 'er bij'.

Mocht iemand zich geroepen voelen om mee te helpen, stuur me even een bericht!
Ik snap echt niet waarom er altijd zo’n haast is met dingen in de markt zetten die niet af zijn. Een goede website is het visitekaartje van je radiostation (en dus niet alleen wat gelikte jingles!). Het is toch de pagina waar je het eerst naar kijkt als je naar een radiostation luistert. Niemand gaat gratis een website voor je maken. En als je die kennis niet in huis hebt, doe je er goed aan iemand in te huren die deze kennis wel heeft.

‘Het station zelf had eerst even voorrang’ is wat mij betreft een rare gang van zaken. Was iets lanceren dat volledig af is niet beter geweest? Deze site blijft een paar weken, waarna we opeens weer opgescheept zitten met het Pro Radio thema. Hoera, nog een website die sterk lijkt op andere radiostations die precies hetzelfde thema hebben.

Vind ik echt zo jammer. Gelukkig is er geld voor dure mengtafels en jinglepakketten, maar de website is weer het ondergeschoven kindje. Dat koop je met 70 euro af via ThemeForest. Klikkerdeklik in Elementor en het is klaar. Waarom toch iedere keer?!
Feivel

Bericht door Feivel »

DaletBoy schreef: 28 dec 2021 13:56 Pro radio gaat het worden. Tenzij je een site voor ons wilt bouwen :-). Dan hou ik me aanbevolen!
Daar zijn professionele webdesigners voor die dat kunnen. Het is net echt werk ;-).

Prijzenswaardig dat jullie je allemaal vrijwillig inzetten voor het station, maar sommige zaken kosten onontkoombaar geld. Investeren in een goedwerkende, unieke website, die is uitgedacht met de oudere doelgroep in gedachten, lijkt me wel zinnig.

Met alle respect voor ProRadio: erg gebruiksvriendelijk zijn die thema’s niet. En dan houd ik me nog even buiten de technische nadelen ervan.
Jan Pel

Bericht door Jan Pel »

Vernieuwde website:
https://dev.40upradio.nl/
jessica

Bericht door jessica »

Ziet er in ieder geval strakker en overzichtelijker uit nu. Wel heb ik het idee dat er minder gepresenteerde programma's zijn nu.
DaletBoy

Bericht door DaletBoy »

jessica schreef: 10 jan 2022 17:22 Ziet er in ieder geval strakker en overzichtelijker uit nu. Wel heb ik het idee dat er minder gepresenteerde programma's zijn nu.
Nee, dat is hetzelfde gebleven als bij de vorige site. Mart Smeets is er bij gekomen afgelopen week.
En ook DJ Mark van Dale op de zaterdag avond.
jessica

Bericht door jessica »

Toen was de maandagavond wel geprogrammeerd in ieder geval. Nu niet meer. Ook op zaterdag waren er meer programma's

Ik zou de herhalen altijd op zaterdag een blok van 12 tot 18 doen en zondag de andere programm's herhalen van 12 tot 18.

Nu zaterdag niets en zondag overvol.
Plaats reactie