Centraal Top2000 2021 topic
Moderator: admin6
Re: Centraal Top2000 2021 topic
Gijs zit waarschijnlijk op sollicitatiegesprek aan de Bergweg 70 te Hilversum nu.
-
Wie twijfelde of Emmely sfeer kan maken had woensdagavond moeten kijken, ook zonder publiek zette ze een topshow neer waarbij ze de luisteraar en de tv kijker de Top2000 inzoog.
En dat ze de look en feel van Stasse heeft is niet zo gek, ze werkte jaren als producer bij de Staat en leerde het vak daar, alleen heeft ze er een eigen draai aan gegeven.
Ben benieuwd wat ze vanavond tijdens Echoes gaat doen.
En dat ze de look en feel van Stasse heeft is niet zo gek, ze werkte jaren als producer bij de Staat en leerde het vak daar, alleen heeft ze er een eigen draai aan gegeven.
Zwarte Stoomboot schreef: ↑29 dec 2021 21:26 [k heb al een paar keer vertwijfeld gedacht: gingen de scholen maar weer open![]()

Blijft natuurlijk een kwestie van smaak. Jou beviel het blijkbaar en dat is mooi! Maar dat maakt het nog niet onomstotelijk dat Emily sfeer kan maken en iedere luisteraar meegezogen werd. Ik heb het niet gehoord overigens, dus heb er verder geen mening over.StefanT schreef: ↑30 dec 2021 12:19 Wie twijfelde of Emmely sfeer kan maken had woensdagavond moeten kijken, ook zonder publiek zette ze een topshow neer waarbij ze de luisteraar en de tv kijker de Top2000 inzoog.
Sommige mensen noemen carnaval ook 'sfeer', nou daar denk ik dus duidelijk anders over

Weer Paul ipv Gijs vandaag
Wie weet loopt zijn sollicitatiegesprek een beetje uit.

Re Lex in het weekend. Instagram
Hahaha, ik vind het allang fijn als ik Paul het intro van Soundgarden wel mooi hoor volpraten, en dan wél uitkomen met je woorden.
Ik vind Paul echt een heel prettige dj. Past uitstekend bij de top 2000.
-
Wat mij betreft staan alleen mijn 2000 favoriete nummers in de lijst. Weg met een groot deel van de grijze meuk.steef1973 schreef: ↑28 dec 2021 09:41 dit is al lang geen beste platen lijst meer maar 50% is van eendagsvliegen die toevallig dit jaar n hitje hebben gehad. Waarom niet weer terug naar de regel dat n plaat minimaal 3 jaar oud moet zijn. Af en toe de radio aan maar er komt weer af en toe bagger voorbij..... En dan hebben ze ondertussen meer dan 1 dag extra en nog lukt t de heertjes en vrouwtjes niet om hun bek te houden bij n intro of aan einde plaat. Waar zit toch die dwang om dit vol te lullen
Maar wat een onzin. 'Ik vind deze nieuwe muziek niet leuk, dus dan moet 'ie uit de lijst'. Het gaat om de 2000 beste liedjes ooit gemaakt, volgens luisteraars.
Misschien is Spotify een optie?
Oren open!
-
Volgens mij heeft Steef1973 nog nooit iets positiefs op het Radioforum gezet. Niets van aantrekkenPot schreef: ↑31 dec 2021 12:17Wat mij betreft staan alleen mijn 2000 favoriete nummers in de lijst. Weg met een groot deel van de grijze meuk.steef1973 schreef: ↑28 dec 2021 09:41 dit is al lang geen beste platen lijst meer maar 50% is van eendagsvliegen die toevallig dit jaar n hitje hebben gehad. Waarom niet weer terug naar de regel dat n plaat minimaal 3 jaar oud moet zijn. Af en toe de radio aan maar er komt weer af en toe bagger voorbij..... En dan hebben ze ondertussen meer dan 1 dag extra en nog lukt t de heertjes en vrouwtjes niet om hun bek te houden bij n intro of aan einde plaat. Waar zit toch die dwang om dit vol te lullen
Maar wat een onzin. 'Ik vind deze nieuwe muziek niet leuk, dus dan moet 'ie uit de lijst'. Het gaat om de 2000 beste liedjes ooit gemaakt, volgens luisteraars.
Misschien is Spotify een optie?