Golden Oldies

Wil je vormgeving laten horen of wil je iets vragen over vormgeving? Dat kan hier!

Moderator: admin6

Plaats reactie
pls

Golden Oldies

Bericht door pls »

Waar hoor je ze nog ? De mooiste uit de jaren 60 en 70. En dan niet alleen maar die hele bekende maar ook de fijne vergeten hits. Precies, nergens meer. Een groot deel van jullie zal denken: Waar heeft ie het over ? Vooral de jongeren. Maar neem eens de moeite om naar die muziek te luisteren. Dan zul je veel hits van nu herkennen uit het origineel van toen. Helaas blijven de golden oldies voor alsnog in de grote doofpot. Op mijn internetradiostation kun je luisteren naar die oldies. Edit by admin2

Mijn stelling: Oldies moeten weer terug in de ether met een landelijk dekking.

Eens of oneens ?
Freshmaker

Bericht door Freshmaker »

Dit lijkt me nou niet bepaald de site van Het Lagerhuis...
Joow joow go with flow and stay listen to this radioshow.
Hipo

Bericht door Hipo »

Een zender die je bedoeld was bijvoorbeeld Radio 192 maar heeft een zeer beperkende doelgroep; er is maar een relatief kleine doelgroep die echt naar dergelijke zenders zouden luisteren, nou had Radio 192 volgensmij ook andere problemen maar het station is ook ter ziele gegaan.
Radio 227 vult volgensmij wel een aardig gat en is daarnaast op veek plaatsen al op de kabel te beluisteren.
Een FM frequentie kost veel geld en het is de vraag of het voor een station zoals ala '192' rendabel is om zich ervoor in te schrijven, volgensmij kwam het station nog geen eens door de voorselectie heen, althans, zoiets kan ik me nog herinneren?
En dan heb je nog de discussie over de bobo's van de reclamewereld, zouden de adverteerders geinteresseerd zijn een zender als 192? Das de vraag en daarmee hangt ook samen of het raadzaam is om je in te schrijven voor een FM frequentie.
Op dit moment is Veronica de gouwe ouwe zender op de FM band en is 10Gold dat op de AM band; de vergeten hits om je idd zoeken op internetstations, ik hoop persoonlijk dat bij 10Gold ooit weer eens een dergelijke show terugkomt met vergeten hits, we kennen The Forgotten '45s (dit jaar even weg vanwege 40 Jaar top40) maar het zou niet verkeerd zijn dat uit te bouwen, maar goed.
Radio=10
alfred lagarde fan

Re: Golden Oldies

Bericht door alfred lagarde fan »

Persoonlijk mis ik wel een zender als radio10 gold in de ether. Tegenwoordig luister ik noodgedwongen vaak online in de auto naar Jofox (eigen online station). Dit is een golden oldies station vergelijkbaar met bv 192 en 10 gold van vroeger.
Wat kan radio toch lekker zijn.
24 uur per dag de mooiste klassiekers op jofoxradio.com
alex de groot

Bericht door alex de groot »

Op www.radiodenderland.be hoor je de leukste en beste oldies en popcron muziek uit de jaren 50, 60 en 70
nostalgia

Bericht door nostalgia »

Of Radio Nostalgia https://radio-nostalgia.nl
jessica

Bericht door jessica »

Echtwel

Bericht door Echtwel »

pls schreef: 14 jul 2005 01:51 Waar hoor je ze nog ? De mooiste uit de jaren 60 en 70. En dan niet alleen maar die hele bekende maar ook de fijne vergeten hits. Precies, nergens meer. Een groot deel van jullie zal denken: Waar heeft ie het over ? Vooral de jongeren. Maar neem eens de moeite om naar die muziek te luisteren. Dan zul je veel hits van nu herkennen uit het origineel van toen. Helaas blijven de golden oldies voor alsnog in de grote doofpot. Op mijn internetradiostation kun je luisteren naar die oldies. Edit by admin2

Mijn stelling: Oldies moeten weer terug in de ether met een landelijk dekking.

Eens of oneens ?
Veel LPAM draaien dit format en zitten ook op internet
http://www.radio-minerva.be/
www.Extragold.nl
http://www.radiomonique.nl/
En radio10 doel groep stations 60&70 hits op DAB+ radio
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Maximum

Bericht door Maximum »

Even het topic weer een slinger geven.
Sinds enige tijd doen wij dat, niet onverdienstelijk als ik zeggen mag!
Op AM918 , DAB+ en op het internet Golden Oldies Radio

https://goldenoldiesradio.nl
Golden Oldies Radio, Dat is nu weer typisch Radio
"We keep moving forward, opening new doors, and doing new things, because we're curious and curiosity keeps leading us down new paths."
Echtwel

Bericht door Echtwel »

Maximum schreef: 16 jul 2021 23:12 Even het topic weer een slinger geven.
Sinds enige tijd doen wij dat, niet onverdienstelijk als ik zeggen mag!
Op AM918 , DAB+ en op het internet Golden Oldies Radio

https://goldenoldiesradio.nl
Als ik jullie was zou ik de 80's er afhalen en alleen 60s en 70s gaan draaien of 70's en 80s ik denk dat deze twee combi's beter samen gaan maar misschien is dat meer mijn muziek smaak.
Radio10Gold heeft 60 en 70 dat klinkt lekker en los een 80s zender dat sluit beter aan bij de mensen die in jaren 80 uit gingen.
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Plaats reactie